Zeg er dan even bij hoe je dat weet ajb. Als een lichaam bijvoorbeeld verminkt/verbrand/overgoten met iets oid zou zijn, is het bv al helemaal niet zo snel vast te stellen. Nee ik zeg geenszins dat dat hier het geval is, maar hoe weet jij dan zo zeker dat het niet zo is..? Oprecht benieuwd naar.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Identiteit wel of niet is in dit geval binnen een half uur bekend geweest.
Als de familie óók nog geen zekerheid zou hebben dan vind ik het een heel raar verhaal worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Identiteit wel of niet is in dit geval binnen een half uur bekend geweest. Familie ivm situatie kon binnen 2 uur ingelicht worden. Welke redenen zijn er om ruim 11 uur lang geen nieuws naar buiten te brengen?
Dát is bijna een reden te hopen dat ze het niet is.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ook. Dan vreet ik m'n laptop op.
Ik denk dat het lichaam ligt op een plek waar je niet direct bij kunt komen (voor identificatie) zonder de crime scene te verstoren. Je wilt het lichaam niet verplaatsen voordat je alle sporen hebt veiliggesteld.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Identiteit wel of niet is in dit geval binnen een half uur bekend geweest. Familie ivm situatie kon binnen 2 uur ingelicht worden. Welke redenen zijn er om ruim 11 uur lang geen nieuws naar buiten te brengen? Dader in het ongewisse laten lijkt mij de meest voor de hand liggende optie.
schooltasquote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg er dan even bij hoe je dat weet ajb. Als een lichaam bijvoorbeeld verminkt/verbrand/overgoten met iets oid zou zijn, is het bv al helemaal niet zo snel vast te stellen. Nee ik zeg geenszins dat dat hier het geval is, maar hoe weet jij dan zo zeker dat het niet zo is..? Oprecht benieuwd naar.
Daarbij waren ze volgens de politie uren na de vondst nog helemaal niet bij het stoffelijk overschot maar werkten ze er naartoe. Hoe kom je met zo veel stelligheid aan dat halve uur?
Ze waren heus wel onmiddelijk bij dat stoffelijk overschot. Althans de agenten van de eerste melding, de noodhulp zeg maar. De opgetrommelde hulptroepen technische recherce, etc. zullen wel voorzichting naar het lichaam hebben toegewerkt.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarbij waren ze volgens de politie uren na de vondst nog helemaal niet bij het stoffelijk overschot maar werkten ze er naartoe. Hoe kom je met zo veel stelligheid aan dat halve uur?
Je hebt gemist dat ze langzaam en munitieus naar het stoffelijk overschot toewerkten? Dat het rond 19:00 uur nog steeds in de sloot lag? Je weet of het stoffelijk overschot gekleed was of niet? Verminkt was/aangetast door het water of niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Identiteit wel of niet is in dit geval binnen een half uur bekend geweest. Familie ivm situatie kon binnen 2 uur ingelicht worden. Welke redenen zijn er om ruim 11 uur lang geen nieuws naar buiten te brengen? Dader in het ongewisse laten lijkt mij de meest voor de hand liggende optie.
Ik heb nog een reserve..quote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát is bijna een reden te hopen dat ze het niet is.
En al doe je dat gevoelsmatig sowieso wanneer je een topic als dit volgt, rationeel is dat niet. Want dan zou er nog iemand dood zijn.
Mooi dat je nog een reserve hebt.. Smakelijk lijkt het me echter nietquote:Op zondag 4 juni 2017 22:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb nog een reserve..![]()
Maar het verhaal wordt steeds gekker en de mogelijkheden enorm.
Er word gewacht op een verklaring... Wanneer deze komt is niet duidelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Momo... het volgende:
Is het bekend of er nog identificatie nieuws vanavond komt?
Lees gewoon eens terug..quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Momo... het volgende:
Een oudje, dus wel een beetje taai.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi dat je nog een reserve hebt.. Smakelijk lijkt het me echter niet
Het eerste gedeelte met je eens, maar zonder de garantie (wat je zelf idd zegt) kunnen ze dus de ouders geen zekerheid geven. En dus niet zoals die user zei met zekerheid binnen een half uur de identiteit vastgesteld hebben. Daar zeg ik helemaal niks geks, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
schooltas
kleding
sleutels
telefoon
id
bankpas
Buiten het lichaam om allemaal zaken die kunnen aantonen dat het mogelijk Savannah is. Zonder 100% garantie.
Verbrand lichaam is natuurlijk onzin, lichaam brandt op vetten en die had ze niet genoeg. Dan zou de gehele buurt de brand geroken moeten hebben.. Het was warm dus voldoende mensen de ramen open. Niet logisch dus
Heb je in principe gelijk in. Ik ga uit van de situatie dat de kleding overeenkomt omdat die bekend was. Daarnaast het feit dat een Telegraaf journalist al vrij snel melding maakte dat het om haar ging. Bericht werd wederom verwijderd. Vermoed nu om een andere reden.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg er dan even bij hoe je dat weet ajb. Als een lichaam bijvoorbeeld verminkt/verbrand/overgoten met iets oid zou zijn, is het bv al helemaal niet zo snel vast te stellen. Nee ik zeg geenszins dat dat hier het geval is, maar hoe weet jij dan zo zeker dat het niet zo is..? Oprecht benieuwd naar.
Mensen kunnen echt de ziekste dingen doen, vooral gezamenlijk. Moest denken aan een recentelijke moord in Turkije.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Het slachtoffer lijkt in een nogal onherbergzaam gebied te liggen. Dat wordt morgen of overmorgen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:59 schreef Momo... het volgende:
Met 'in de buurt komen van het stoffelijk overschot' heb je nog niet iemand geïdentificeerd.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:55 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ze waren heus wel onmiddelijk bij dat stoffelijk overschot.
Volgens mij is dat het geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als de familie óók nog geen zekerheid zou hebben dan vind ik het een heel raar verhaal worden.
Dat zou betekenen dat de rouwauto eerder vanavond dus leeg weggereden is. Zou kunnen uiteraard....quote:Op zondag 4 juni 2017 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het slachtoffer lijkt in een nogal onherbergzaam gebied te liggen. Dat wordt morgen of overmorgen.
Onherbergzaam gebied?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het slachtoffer lijkt in een nogal onherbergzaam gebied te liggen. Dat wordt morgen of overmorgen.
wtf bazel jij nou? het lichaam is allang weggehaald en is bij de lijkschouwer, dat lichaam lag in een fucking sloot.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel raar, en misschien maken ze eerst plan de campagne voor als ze het wel is.quote:
Die is niet leeg vertrokken. Volgens het net geposte artikel van het AD dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:03 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de rouwauto eerder vanavond dus leeg weggereden is. Zou kunnen uiteraard....
Een lijk halen ze niet na 8 uur uit het water. Maar als jij mee wil gaan in die theorie prima.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ze langzaam en munitieus naar het stoffelijk overschot toewerkten? Dat het rond 19:00 uur nog steeds in de sloot lag? Je weet of het stoffelijk overschot gekleed was of niet? Verminkt was/aangetast door het water of niet?
Nee, dat weet je niet. Niemand behalve de politie/obderzoekers/rouwvervoer weet dat. Dus een toontje lager lijkt mij gepast..
Het was sarcasme omdat dit idioot lang duurt allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onherbergzaam gebied?
Een sloot...
En het stoffelijk overschot is reeds weg vd plaats delict.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar na daadwerkelijke vinding is het niet zo dat iedereen maar met 20 man tegelijk ineens naar dat lijk afstormtquote:Op zondag 4 juni 2017 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'in de buurt komen van het stoffelijk overschot' heb je nog niet iemand geïdentificeerd.
Ze ging schoolwerk doen met een groepje, lijkt me welquote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef .Exe het volgende:
Is er bekend of ze een tas of iets dergelijks bij zich had?
Dat laatste over dat vermoeden kan ik ook wel in meegaan hoor. Maar de Telegraaf trok eerder deze week verkeerde conclusies dus ik denk dat ze het mss ook niet aandurfden bij nader inzien tot er echt bevestiging is.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb je in principe gelijk in. Ik ga uit van de situatie dat de kleding overeenkomt omdat die bekend was. Daarnaast het feit dat een Telegraaf journalist al vrij snel melding maakte dat het om haar ging. Bericht werd wederom verwijderd. Vermoed nu om een andere reden.
Nee allen sokkenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef .Exe het volgende:
Is er bekend of ze een tas of iets dergelijks bij zich had?
Als die niet leeg is vertrokken dan is de kans wel groot dat ze al een ID hebben. Zo niet, dan was zij er wel heel erg aan toe.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is niet leeg vertrokken. Volgens het net geposte artikel van het AD dan.
twitter:BobHGL twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:57:12@RamonaHoogeveen Het zou helaas toch Savannah zijn die in Bunschoten is gevonden. Cc @remcoromeo https://t.co/LlLDp2o4yT reageer retweet
In dit geval dus wel. En ja, ik geloof dat inderdaad. Sue me.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Een lijk halen ze niet na 8 uur uit het water. Maar als jij mee wil gaan in die theorie prima.
Tweet van random twitter-account.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Illuminazi het volgende:
twitter:BobHGL twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:57:12@RamonaHoogeveen Het zou helaas toch Savannah zijn die in Bunschoten is gevonden. Cc @remcoromeo https://t.co/LlLDp2o4yT reageer retweet
Dat bedoelde ik juist.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar na daadwerkelijke vinding is het niet zo dat iedereen maar met 20 man tegelijk ineens naar dat lijk afstormt
Ok, sarcasmemeter stuk dusquote:Op zondag 4 juni 2017 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was sarcasme omdat dit idioot lang duurt allemaal.
Fijne 'vriend van de familie' zou dat zijn...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Illuminazi het volgende:
Ik snap mquote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist.![]()
Ik denk dat we langs elkaar elkaar heen praten. Sorry als ik onduidelijk was.
Is het nou echt zo moeilijk om gewoon antwoord op de vraag te geven, of om gewoon niet te reageren als je het niet weet, moet je nou werkelijk een topic als dit zogenaamd "grappig" gaan zitten doen?quote:
die snicker heeft gewerkt niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist.![]()
Ik denk dat we langs elkaar elkaar heen praten. Sorry als ik onduidelijk was.
Inderdaad, even scoren op Twitter met zo'n berichtje ...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Fijne 'vriend van de familie' zou dat zijn...
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 4 juni 2017 23:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Fijne 'vriend van de familie' zou dat zijn...
Ik geloof random twitteraars gewoon bij voorbaat niet. Ook niet als ze later gelijk hebben. Random twitteraar is geen legitieme bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:06 schreef Illuminazi het volgende:
Ineens heb je dan heel veel vrienden...quote:Op zondag 4 juni 2017 23:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Inderdaad, even scoren op Twitter met zo'n berichtje ...
Denk ook dat je je echte vrienden snel kwijt bent na zo'n actie, maar goed dat boeit hun dan niet, want followers op Twitter, yay.quote:Op zondag 4 juni 2017 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ineens heb je dan heel veel vrienden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |