Met Petertje is het altijd feest!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog zo'n aandachtszoeker wordt gezellig.
Ik wed dat eerder aan dat dikgedrukte ligt ipv andersom. Gek is gek. Dan doet de huidskleur of het geloof niet toe.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je kan er niet omheen dat tijdens ramadan meer aanslagen door moslimgekkies gepleegd worden
Dat wordt al een tijdje gemeld door de politie ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoorde ik op het journaal van 6 uur op de radio dat de politie nog niet bij het lijk geweest is maar dat ze van een afstand minutieus naar binnen toe werken.
Dat hebben ze bij die vorige niet gedaan? Of daar waren ze veel sneller klaar omdat minder/geen sporen ofzo?
Dan doen ze willekeurig. Als ze zin hebben wel, anders pakken ze het op en nemen ze het mee in de surveillanceauto.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoorde ik op het journaal van 6 uur op de radio dat de politie nog niet bij het lijk geweest is maar dat ze van een afstand minutieus naar binnen toe werken.
Dat hebben ze bij die vorige niet gedaan? Of daar waren ze veel sneller klaar omdat minder/geen sporen ofzo?
Tijdens de ramadan, 2 getinte mannen met een baardje in een Volvo V748. Sorry hoor, maar doe je ogen eens open!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dit heeft alles van een terroristische aanslag in zich.
Ja. En dan zonder 'handtekening' random meisjes vermoorden. Dat die infidels meteen duidelijk weten dat IS is coming for their daughters!!11!!1!quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
als de geruchten kloppen van lichtgetinte mannen.. dan kan dit ook een eenling zijn die zich verbonden voelt met terroristen door het geloof...
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij Romy werd haar identiteit ook pas een dag later bekend, dus hoe kom je tot die conclusie?
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).quote:Op zondag 4 juni 2017 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt al een tijdje gemeld door de politie ja.
Bij Romy werd haar identiteit ook pas een dag later bekend, dus hoe kom je tot die conclusie?
Nee, ontkrachten dat het Savannah was gebeurde wel 'al' op vrijdagavond, maar dat was vooral als reactie op de foute berichtgeving van de Telegraaf.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.
Hoe weet je dat ze dat in Achterveld niet gedaan hebben?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:13 schreef Geralt het volgende:
En het lijkt wel alsof mensen denken dat ze recht hebben op informatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:15 schreef Greys het volgende:
Bizar eigenlijk hoe veel mensen (hier en op Twitter en FB en elders) hun eigen gelijk echt héél erg belangrijk vinden bij een - waarschijnlijke - moordzaak van een jong meisje die intens triest is. Alsof je heel erg geweldig bent als je later ZIE JE WEL kunt roepen. Wat een enge types.
Ga lekker bij de politie solliciteren als je het allemaal zo goed weet wat er is gebeurd en wat ze fout doen zonder dat je de hele informatie hebt.
In ieder geval wel om de ouders van Savanna te melden dat het niet om hun dochter ging, dat was al in het begin van de avond. De ouders van Romy kregen om 22:30 uur officieel te horen dat het om hun dochter ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok ik was in de veronderstelling dat ze daar veel sneller waren.
ja is 3-0.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oh? Ok. Ook Peter R heeft recht op ontspanning, natuurlijk.
Klopt ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).
De enigen die dat hebben zijn de nabestaanden van het slachtoffer (wie het ook is), en juist dan moet men gewoon zorgen dat de feiten zo juist mogelijk op orde zijn natuurlijk. Dat lijkt me vrij logisch allemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof mensen denken dat ze recht hebben op informatie.
Bij iemand die recent een hernia-operatie heeft gehad kun je dat wellicht wel uitsluiten, afhankelijk van hoe het lichaam van Romy gevonden is, en wellicht nog wat dingen die het relatief eenvoudig maakten om het uit te sluiten, zoals de vader van Romy die op zoek was naar zijn dochter en wellicht genoeg kon duiden om naar alle waarschijnlijkheid te kunnen vaststellen dat het om Romy ging, en niet om Savannah.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe laar Romy werd gevonden, maar om 9 uur 's avonds was in ieder geval wel al bevestigd dat het niet Savannah betrof. Dus was het lichaam reeds geïdentificeerd of in ieder geval dusdanig onderzocht dat dit duidelijk was (kan uiteraard vanaf een afstand ook via haarkleur oid, maar zo kort door de bocht zullen ze niet zijn).
Klopt, dat was bij de moord op van Gogh al, men dacht het recht te hebben te weten wat er op het briefje stond dat op zijn borst geprikt was.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Om 5 uur gevonden en half 11 bericht dat het Romy was.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:19 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Klopt ja.
Romy werd rond 17:00 uur in de middag gevonden.
Pushbericht van de Telegraaf was om 21:09. (en rectificatie om 21:26).
Daartussenin kwam bericht van de politie dat het NIET ging om Savannah.
Zal vast de tijd zijn dat ze in het water hebben gelegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om 5 uur gevonden en half 11 bericht dat het Romy was.
Dat is 4 en een half uur.
Vandaag is hoe laat precies dat lichaam gevonden, 12:45 ongeveer?
We zijn inmiddels 7 uur en 3 kwartier verder en nog geen uitsluitsel.
Wat is het verschil dat het nu zoveel langer duurt dan?
Een passant heeft het lichaam vanochtend rond 11.40 uur bij De Kronkels in Bunschoten aangetroffen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet jij hoelang dit lichaam in het water heeft gelegen? Bij Romy kan dat nooit langer dan 2 uur zijn geweest, als dit lichaam 2 dagen in het water heeft gelegen dan wordt het wel wat lastiger.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat staat hier:quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In ieder geval wel om de ouders van Savanna te melden dat het niet om hun dochter ging, dat was al in het begin van de avond. De ouders van Romy kregen om 22:30 uur officieel te horen dat het om hun dochter ging.
Vader stond om 18:00 uur bij de afzetting op de Emelaarseweg.
Niet iedere casus is hetzelfde. Logisch toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, een onbekend waterlijk van 3 weken oud trekken ze ook direct op de kant en in een lekbak, hop achterin de wagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik bezig me doorgaans nooit met lijken die 2 dagen in het water liggen, dus ik heb ook geen enkele notie van hoe dat er dan uit zou moeten zien. Maargoed, je zou toch denken dat die ouders of familie inmiddels wel hebben moeten identificeren niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet jij hoelang dit lichaam in het water heeft gelegen? Bij Romy kan dat nooit langer dan 2 uur zijn geweest, als dit lichaam 2 dagen in het water heeft gelegen dan wordt het wel wat lastiger.
Ja, dat sowieso. Maar moest lachen om de oma die spijt heeft dat ze gister een kleine, zwarte auto heeft gekocht i.v.m. lynchen.quote:
En dat dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou het onmenselijk vinden als de ouders van Savannah nu nog geen uitsluitsel hebben.
Dat zij toch de juiste tijden, en de politie was om 17:45 uur ter plaatsequote:Op zondag 4 juni 2017 20:25 schreef Stupidisco het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 4 juni 2017 20:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat staat er niet toch?
Dat is ook elke keer weer inderdaad, helaas. Ik scrollde gisteravond laat langs de #LondonBridge hashtag voor info wat er gebeurd was en je wilt niet weten hoeveel mensen die niet eens in het betreffende land wonen en er niemand kenden er toen al boos waren dat ze een half uur na de aanslag nog niet wisten hoeveel er dood waren en wie het precies waren. Een half uur.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zou nog onmenselijker zijn als de politie door te snel iets ad ouders te willen laten weten tot de conclusie komt dat het Savannah niet is om dat later te moeten rectificeren. Ook de ouders hebben belang bij een zorgvuldig proces, zodat ze zeker weten dat het hun dochter wel of niet is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, een onbekend waterlijk van 3 weken oud trekken ze ook direct op de kant en in een lekbak, hop achterin de wagen.
Zou het onmenselijk vinden als de ouders van Savannah nu nog geen uitsluitsel hebben.
Maar dat zal wel door middel van de vondsten, en mogelijk identificatie via kleding en schoenen.
Lolquote:Silvester van der Velden
Zo en nu aktie alle kerels dna afnemen geen gezeur landelijke aktie DNA koppelen aan sofinummer.en niks privacy verplicht stellen kan binnen een week door de 1 en 2 kamer.
in godsnaam het is nu het tweede kind binnen 2 dagen.
6 hours ago · Like26Reply
Dat is niet grappig, dat is onvoorstelbaar domquote:
Daarom pleit ik al heel lang voor minsten een IQ test voordat je stemrecht krijgt.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]Dit soort mensen heeft gewoon nog stemrecht ook.
Dat maakt jou net zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef Illuminazi het volgende:
[..]
Daarom pleit ik al heel lang voor minsten een IQ test voordat je stemrecht krijgt.
Silvester heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik.quote:
Dat zegt de moeder van Eva (vriendin van Romy) in een interview in het AD en de moeder van Savannah heeft een bericht gepost op vrijdag op haar fb dat het niet om Savannah ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:31 schreef Leandra het volgende:
Hier weet men anders zaterdagochtend nog niet wat de identiteit van het meisje in Achterveld is, dus waar nou vandaan komt dat het binnen een paar uur duidelijk was is me ook een raadsel:
NWS / Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Denk dat die info hier vandaan komt:quote:Op zondag 4 juni 2017 20:31 schreef Leandra het volgende:
Hier weet men anders zaterdagochtend nog niet wat de identiteit van het meisje in Achterveld is, dus waar nou vandaan komt dat het binnen een paar uur duidelijk was is me ook een raadsel:
NWS / Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Bunschoten = Spakenburgquote:Op zondag 4 juni 2017 20:34 schreef superworm het volgende:
Welke plaatsne zijn er nu precies verbonden aan de bijna-verkrachtingen en de twee verdwijningen/moorden? Soest, Baarn ,Bunschoten, Amersfoort, Hoogland, Spakenburg... Omdat politie oproept je te melden met zwarteautootjesgedoe, pas ik het bericht even aan op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |