Ik zal je een geheimpje verklappen. Twitter resultaten komen hoog op google te staan, vaak bovenaan fok zelfs. Dus als het jou erom te doen was de familie te behoeden, had je dat niet gezegd. Want ze vinden het toch wel ergens op internet, die nare berichten.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar in de tijd dat ik jarenlang bij de PRcrew van FOK zat werden we altijd van bovenaf gewaarschuwd dat je toch echt rekening moet houden met het feit dat FOK vaak hoog in de zoekresultaten komt. Dus daar weet ik iets van, niet van Twitter.
En er is al veel vaker in dit soort topics gewaarschuwd door yvonne en Danny etc dat bekenden en familie uiteindelijk hier ook op kunnen stuiten. Ik vind het ook niet meer dan normaal daar een beetje rekening mee te houden maar kennelijk maakt dat je een lolverziekende zeikerd.
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat horen we waarschijnlijk nooit. Ik geloof niet dat politie op zo'n persconferentie zal vertellen dat een lichaam vrij ver ontbonden is, is ook nergens voor nodig. Buiten dat het gewoon lang duurt om bij het lichaam zelf te komen volgens de berichten van de politie, omdat men zeker wil weten dat elke millimeter rond het lichaam goed uitgekamd wordt.
Er is ook helemaal geen recht op informatie, behalve voor de nabestaanden. Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En terecht dat we dat nooit te horen krijgen, ik kan me zelfs voorstellen dat iemand er dusdanig uitziet dat de ouders het advies krijgen niet te kijjken, wat zou er dan in hemelsnaam met ons gedeeld moeten worden? Dat identificatie alleen mogelijk was door gebitsgegevens bijvoorbeeld?
Helaas denken sommigen daar anders over. Om te kotsenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen recht op informatie, behalve voor de nabestaanden. Gelukkig maar.
Het was meer een hypothetische schets. Ik kom in dit topic niet zo lang, maar ik heb het wel in andere topics gezien, dus zo ondenkbaar is het niet. En het zal vast ook hier ergens zijn voorgekomen.quote:
Even een huishoudelijke mededeling: er is nog steeds geen aanleiding om aan te nemen dat dit aan elkaar gerelateerd is.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Amersfoort is 18 mei een vrouw lastiggevallen door een man in een zwarte Volvo.
Op woensdag 31 mei is in Bunschoten is woensdag een meisje van 17 achtervolgd door een kleine zwarte auto met twee inzittenden.
Op donderdag 1 juni is in Bunschoten is donderdag een 14-jarig meisje verdwenen (Savannah).
Op vrijdag 2 juni is in Achterveld een dood 14-jarig meisje (Romy) gevonden dat uit Hoevelaken kwam.
In Soest is zaterdag 3 juni een 12-jarig meisje achtervolgd door een zwarte Polo met twee inzittenden.
Zondag 4 juni is om 11.40 in Bunschoten een stoffelijk overschot gevonden waarvan de identiteit op dit moment nog niet vaststaat.
Dan omschrijf je het inderdaad nog een beetje klinisch, 'te ver ontbonden' klinkt al zo gruwelijk, ook al komt het in principe op hetzelfde neer. Ik zou ook serieus niet weten waarom wij dat zouden moeten weten, wat gaat ons dat aan?* Meer dan de identiteit zou het publiek niet hoeven weten en ook dat alleen maar omdat het dan 'nieuws' is, niet omdat wij allemaal per definitie het recht hebben om te weten dat dit al dan niet Savannah is.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En terecht dat we dat nooit te horen krijgen, ik kan me zelfs voorstellen dat iemand er dusdanig uitziet dat de ouders het advies krijgen niet te kijjken, wat zou er dan in hemelsnaam met ons gedeeld moeten worden? Dat identificatie alleen mogelijk was door gebitsgegevens bijvoorbeeld?
Ik vroeg het aardig aan Whiskers, bemoei je lekker met jezelf.quote:Op zondag 4 juni 2017 20:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ga zelf weg, lafaard. Beetje een ander opdrachten geven. Zielig hoor. Je zit hier niet op Viva
Dus omdat men het op Twitter doet moet het hier ook maar? Oké.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:03 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen. Twitter resultaten komen hoog op google te staan, vaak bovenaan fok zelfs. Dus als het jou erom te doen was de familie te behoeden, had je dat niet gezegd. Want ze vinden het toch wel ergens op internet, die nare berichten.
De enige oplossing is letterlijk stekker eruit.
quote:Op zondag 4 juni 2017 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus omdat men het op Twitter doet moet het hier ook maar? Oké.
Je zou er ook voor kunnen zorgen dat - naast alle plekken op FOK waar zat ruimte is voor platte lol - het in NWS gewoon beschaafd blijft. Maar dat is in deze tijd sowieso al erg veel gevraagd, beschaafd blijven.
Dat doe ik ook niet, ik geef gewoon antwoord op die post die ik gequote heb.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:06 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Even een huishoudelijke mededeling: er is nog steeds geen aanleiding om aan te nemen dat dit aan elkaar gerelateerd is.
Een verdachte op het oog? Zou het?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat de naam van dit slachtoffer nog niet kan worden vrijgegeven is niet zo vreemd. Ondanks dat wel zo was met het eerste slachtoffer.
- Eerst moet alle familie ingelicht worden
- Het lichaam is verminkt / onherkenbaar en DNA onderzoek moet uitsluitsel geven wie het slachtoffer is.
- Mogelijk heeft men nu wel een verdachte op het oog (observatie en of tap) en kijkt men hoe diegene zich gedraagt zolang er nog geen naam is vrijgegeven. (daderinformatie)
- Vertragen ivm opzetten persconferentie driehoek OM, gemeente, politie
Elk onderzoek wordt individueel opgepakt en krijgt zijn eigen specifieke aandacht.
Er is niks aardigs aan om anderen te paaien om een melding te doen als je zelf niks kan op je mobiel.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vroeg het aardig aan Whiskers, bemoei je lekker met jezelf.
quote:Op zondag 4 juni 2017 20:37 schreef Infection het volgende:
Ik las dat jij had gehoord over een meisje wat op ic ligt, na een gewelddadige ontvoeringspoging. Hoe betrouwbaar is dit? Er is verder nog geen politieverklaring geweest, maar dit is wel zeer belangrijke info.
[..]
Waren vroeger 2 gedeeltes. Tegenwoordig is het gewoon 1 geheel genaamd Bunschoten-Spakenburg. Het valt onder de gemeente Bunschoten.
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hypothese/hypothetisch voorbeeld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:08 schreef Oom_Agent het volgende:
Dat de naam van dit slachtoffer nog niet kan worden vrijgegeven is niet zo vreemd. Ondanks dat wel zo was met het eerste slachtoffer.
- Eerst moet alle familie ingelicht worden
- Het lichaam is verminkt / onherkenbaar en DNA onderzoek moet uitsluitsel geven wie het slachtoffer is.
- Mogelijk heeft men nu wel een verdachte op het oog (observatie en of tap) en kijkt men hoe diegene zich gedraagt zolang er nog geen naam is vrijgegeven. (daderinformatie)
- Vertragen ivm opzetten persconferentie driehoek OM, gemeente, politie
Elk onderzoek wordt individueel opgepakt en krijgt zijn eigen specifieke aandacht.
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypothese/hypothetisch voorberld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkersquote:Op zondag 4 juni 2017 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik geef gewoon antwoord op die post die ik gequote heb.
Het zijn namelijk wel allemaal gebeurtenissen in korte periode op relatief korte afstand van elkaar.
Dit is inderdaad een voorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hypothese/hypothetisch voorberld mag ik hopen? Anders deel je nu onderzoeksinfo.
Maar om het even cru te zeggen: dat staan ze natuurlijk niet in die sloot al te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.
Mocht het om Savannah gaan en ze is daadwerkelijk donderdag al om het leven gekomen dan valt het wel mee met het aanzicht, wat ik bedoel daar kunnen ze tegenwoordig zeker nog een toonbaar lichaam van maken. Zelfs met open afscheid op de dienst, ze kunnen erg veel tegenwoordig en doen dat dan ook.
Littekens en open wonden worden netjes verborgen onder visagie zoals ze gebruiken in de films, van die latex en haarstukken. Zie je echt niets meer van.. Is knap werk hoor en een vergeten beroep.
Dat denk ik ook niet, maar je weet maar nooit. En ik ga ook uit vh eerste, daarom is het ook zo geformuleerdquote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met een échte agent die bij deze zaak betrokken is. Die heeft wel wat beters te doen dan op FOK! zitten. Dat eerste dus, lijkt me.
Dat doe je heus niet alleenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt aan jou. Maar iemand moet tegengas bieden aan de complotdenkers
Als het Savannah is weet je helemaal niet of het wel meevalt, je hebt geen flauw idee hoe ze overleden is, ook dat kan nog reden genoeg zijn om ouders het advies te geven niet te kijken, ongeacht of ze dat wel of niet opvolgen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, veel ouders gaan juist wel kijken. Al is het alleen maar om zeker te weten dat het echt zo is.
Mocht het om Savannah gaan en ze is daadwerkelijk donderdag al om het leven gekomen dan valt het wel mee met het aanzicht, wat ik bedoel daar kunnen ze tegenwoordig zeker nog een toonbaar lichaam van maken. Zelfs met open afscheid op de dienst, ze kunnen erg veel tegenwoordig en doen dat dan ook.
Littekens en open wonden worden netjes verborgen onder visagie zoals ze gebruiken in de films, van die latex en haarstukken. Zie je echt niets meer van.. Is knap werk hoor en een vergeten beroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |