- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Die gaan een eeuwigheid mee, die Volvo's idd. Staat er hier één verder op die is uit 1992 geloof ik.quote:
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.quote:
Ja, maar dat maakt het wel een oude auto, want sinds 2012 niet meer nieuw geleverd.quote:
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gaan een eeuwigheid mee, die Volvo's idd. Staat er hier één verder op die is uit 1992 geloof ik.
Ik ben zelf ook getint geworden inmiddels, helemaal sick.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.
Zul je zien dat het echt zo isquote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef Kyran het volgende:
Het is de IS in ieder geval wel gelukt om sommige mensen totaal gek te maken. Nu is ieder getinte man die iets fout doet meteen een terrorist.
Voor eenieder niet snapt hoe angst en vrees en zeer slechte raadgever is bij een zoektocht naar een dader, raad ik aan het boek 'Tien Kleine Negertjes' (Then there were None) door Agatha Christie te lezen. Je ziet hoe al hun ongefundeerde verdenkingen, hun paniekzaaierij, en emotionele tegenreacties juist de dader flink helpen en inmiddels elkaar om zeep helpen (al is dit laatste natuurlijk hier niet van toepassing).quote:Op zondag 4 juni 2017 18:16 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De ongebreidelde fearmongering in de media zal er wel wat mee te maken hebben.. Voor de rest is het gewoon een onlogische brain fart.
Sowieso denk ik dat het voor tienermeisjes lastig te bepalen is om wat voor type auto het exact zou gaan, als deze zaken uberhaupt iets met Savannah en Romy te maken hebben, dat ook nog eens gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het wel een oude auto, want sinds 2012 niet meer nieuw geleverd.
Maar goed, het is sowieso nutteloos allerlei tweets te gaan plaatsen die betrekking hebben op een auto waarvan helemaal geen sprake is.
Het kan zelfs zo zijn dat de aangekondigde zoektocht ervoor gezorgd heeft dat ze vermoord is en in het water gedumpt is....quote:Op zondag 4 juni 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voor eenieder niet snapt hoe angst en vrees en zeer slechte raadgever is bij een zoektocht naar een dader, raad ik aan het boek 'Tien Kleine Negertjes' (Then there were None) door Agatha Christie te lezen. Je ziet hoe al hun ongefundeerde verdenkingen, hun paniekzaaierij, en emotionele tegenreacties juist de dader flink helpen en inmiddels elkaar om zeep helpen (al is dit laatste natuurlijk hier niet van toepassing).
Dus een bang volk is een machteloos volk.
Wat niet wil zeggen dat je niet moet optreden of assertief zijn.
Politie gaat bij Zaltbommel niet uit van een misdrijf...voor zover dat wat zegt.twitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:15:28Politie zkt in Zaltbommel vermist 15-jarig meisje. We maken ons natuurlijk zorgen, maar we gaan niet uit van misdrijf. ^RL reageer retweet
Doe mijn best om wat tegenwicht te bieden hoor..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:20 schreef byah het volgende:
Goede zondag gehad met speculeren vanaf de zolderkamer zie ik
Wat een geouwehoer hier zeg
3 zelfs. Volgens mij is half IS hier inmiddels neergestreken.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.
Ah dus de auto zal het gedaan hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat het voor tienermeisjes lastig te bepalen is om wat voor type auto het exact zou gaan, als deze zaken uberhaupt iets met Savannah en Romy te maken hebben, dat ook nog eens gezegd.
twitter:adacredactie twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:03:19UPDATE: Politie sluit verband tussen de vermissing van Savannah en gedood meisje Achterveld niet uithttps://t.co/bkuMJy4j8n reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.
Ah, nu ineens is een verband toch wel mogelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:adacredactie twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:03:19UPDATE: Politie sluit verband tussen de vermissing van Savannah en gedood meisje Achterveld niet uithttps://t.co/bkuMJy4j8n reageer retweet
En waarom de lachende smiley?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0408560%3A1496584462
Moeder is gestopt met oproepen posten, condoleances blijven binnenstromen terwijl er officieel ng geen bevestiging is.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:22:40Heeft u informatie ivm onderzoek #Bunschoten? Bel 0900-8844, of maak gebruik van tipformulier op politie.nl https://t.co/wLkbsOx9o8 reageer retweet
Erg triest. Wat bezielt die mensen...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Moeder is gestopt met oproepen posten, condoleances blijven binnenstromen terwijl er officieel ng geen bevestiging is.
Niet alle tienermeisjes zijn zo uiterzonderlijk begaafd in de mechanica als jij Leandra.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.
Ik zeg maar even niets meer...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
Vind het ook zielig dat ze aangevallen wordt op haar geloof en bidden enzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg triest. Wat bezielt die mensen...
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of men wil gewoon niet dat er al te veel in de richting van Savannah wordt gewezen om wille van het onderzoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef Bengelino het volgende:
Ven benieuwd wat ze hebben aangetroffen, feit dat ze blijven zeggen dat ze niet weten of het een man of vrouw is lijkt erop dat het ernstig verminkt danwel verbrand is...
Maar laat me raden, je rijdt zelf zeker al 25 jaar Volvo oid?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lachende smiley, je moet niet overal wat achter zoeken.
Moslims mogen we wel te pas en te onpas schofferen. Christenen nu maar ook dan. Moet kunnen in deze geweldige tijd van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind het ook zielig dat ze aangevallen wordt op haar geloof en bidden enzo.
O wow. Ben zelf niet gelovig maar als zij er troost uithaalt.. Waar denken mensen zich mee te bemoeien als die vrouw zo een moeilijke tijd doormaakt. Beschamend...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, er staat ook behoorlijk wat bagger tussen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.quote:
No shit meneer de hoofdinspecteur. Dode meisjes in de plomp en meisjes die weglopen, maar niet uit een tokkiegezin of instelling, gebeurt zeker iedere dag in Amersfoort.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
En haar facabookprofiel ook nog even online gooien met een smiley.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, ze maken gewoon niks bekend voor de identificatie afgerond is en de nabestaanden zijn ingelicht.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef Bengelino het volgende:
Ven benieuwd wat ze hebben aangetroffen, feit dat ze blijven zeggen dat ze niet weten of het een man of vrouw is lijkt erop dat het ernstig verminkt danwel verbrand is...
Ik vind het ook maar raar. Ik krijg zo het idee alsof ootjekadootje hier met een dubbele agenda zit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.
Mensen moeten overal een mening over hebben tegenwoordig. Ik heb net nog op Facebook gepost hoe erg ik dat vindt. #DelenZodatSlechteMeningenStoppenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben jij hier de nieuwe wijkagent?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.
Weinig mechanicakennis voor nodig hoor..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet alle tienermeisjes zijn zo uiterzonderlijk begaafd in de mechanica als jij Leandra.
Jouw reden was omdat 'Jens' het zei, who ever the fuck Jens is, zie je nou nog niet in hoe achterlijk zo'n bewering is, kom op zeg, gebruik liever een echt argument.quote:
Ja dat dacht ik ook inderdaad voor 28 november 2015.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.
Nope, ik reed 30 jaar geleden wel Volvo, maar dat was een 264 (een 6-cilinder dus). Daarna nooit meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar laat me raden, je rijdt zelf zeker al 25 jaar Volvo oid?
Ja, word je al 6 topics bijna nog net niet gekielhaald door bepaalde types hier als je dat vermoeden uitspreekt, komt de politie er ook mee hoor...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef Fer het volgende:
[..]
No shit meneer de hoofdinspecteur. Dode meisjes in de plomp en meisjes die weglopen, maar niet uit een tokkiegezin of instelling, gebeurt zeker iedere dag in Amersfoort.
Nou..... Ik zou het verschil niet weten tenzij het op de achterkant van de auto staat.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig mechanicakennis voor nodig hoor..
Ik loop hier inderdaad al enige tijd mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ben jij hier de nieuwe wijkagent?
Ah, zo'n opa-Volvo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik reed 30 jaar geleden wel Volvo, maar dat was een 264 (een 6-cilinder dus). Daarna nooit meer.
In dit topic vind ik het ook ongepast en ook verwarrend.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lachende smiley, je moet niet overal wat achter zoeken.
Ja, dat weten we.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef deedeetee het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ermist-in-Zaltbommel
Moet je niet op je kleinkinderen passen ipv hier rond te hangen dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik reed 30 jaar geleden wel Volvo, maar dat was een 264 (een 6-cilinder dus). Daarna nooit meer.
Amen, dus!!quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
O wow. Ben zelf niet gelovig maar als zij er troost uithaalt.. Waar denken mensen zich mee te bemoeien als die vrouw zo een moeilijke tijd doormaakt. Beschamend...
En ik wel. Verschil moet er zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou..... Ik zou het verschil niet weten tenzij het op de achterkant van de auto staat.
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In dit topic vind ik het ook ongepast en ook verwarrend.
Als rechercheur zul je toch ook iets verder moeten kunnen nadenken dan alleen de feiten.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In dit topic vind ik het ook ongepast en ook verwarrend.
leg ff uit hoe die eraf kan dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.
Er is wel een forum voor complottherorien, kan je misschien een topic over Jens openen, leef je uit zou ik zeggen denk dat je daar helemaal tot je recht kan komen dus wat dat betreft.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?
Dezelfde manier als toen je hem instelde.quote:
Dat was tig jaar geleden, maar het is geluktquote:Op zondag 4 juni 2017 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dezelfde manier als toen je hem instelde.
Ja, zit een mod in POL, die gebruikt als vaste PI dit:quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste PI's zijn wat mij betreft dom en ik snap ook niet waarom dat kan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was tig jaar geleden, maar het is gelukt
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Nog geen nieuwsbericht over dat meisje dat in het ziekenhuis ligt door poging tot ontvoering?
Nope...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Infection kwam daarmee, vraag me af of hij meer info heeft inmiddels.
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Okee.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zal het even aanpassen, is er ook al een emotion met een hoofddoek?
Geen idee wat dat ermee te maken heeft of ik een halve kerel zou zijn of niet (niet dus), maar gefeliciteerd dat je je eerder hebt geregistreerdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
He Whiskers. Geinig. Want ik zie net dat mijn profiel een dag ouder is dan de jouwne hehe.
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
twitter:deBunschoter twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:34:38Onderzoek politie kan nog uren duren. Zorgvuldigheid is van groot belang om geen sporen te missen of te wissen.… https://t.co/JDAC3YlvLJ reageer retweet
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als rechercheur zul je toch ook iets verder moeten kunnen nadenken dan alleen de feiten.
Weet je zeker dat het niet gewoon ongeluk is ?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Nope...
Dat is alles wat ik weet en mijn zus ook. Er werd gewaarschuwd dat zij haar kinderen binnen moet houden, dat is alles.
Nee, dat was op een andere locatie, buiten het industrieterrein.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel mooi dat er dan net 700 man overheen zijn gedenderd.
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wel met een sigaret, misschien kun je helderder denken?
Plaats delict ligt niet in het zoekgebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets. Ik zeg alleen wat ik gehoord heb, heb voor de rest geen bevestiging of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon ongeluk is ?
Dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.
En als je deze reeks ziet heeft de politie groot gelijk.
Een dag he, in 2009, bespreken we later nog maar even eens in Pol.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat ermee te maken heeft of ik een halve kerel zou zijn of niet (niet dus), maar gefeliciteerd dat je je eerder hebt geregistreerd
Lekkere zoekactie danquote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plaats delict ligt niet in het zoekgebied.
Dus dat lichaam ligt nog steeds in het water?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:36 schreef Infection het volgende:
Hou nou eens op met op hem reageren. En vice versaquote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.
Vooral mooi/treurig/spijtig dat de politie ervanuit overtuigd was dat er in dit gebied weinig te vinden zou zijn, behalve het lichaam dan, ach.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar wat ik bedoel is dat je de feiten hebt en daar moet jij verbanden mee vormen, dus je moet niet alleen afgaan van de feiten, want daar resulteert an sich de oplossing nog niet uit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is helemaal niet in het belang van het onderzoek om dat te communiceren natuurlijk.
Absoluut. De politie heeft zeer zeker groot gelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mitchell, maar dat is een jongensnaam toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
Zie net dit voorbij komen op twitter:
[ afbeelding ]
Soesterkwartier is een wijk in Amersfoort.
Mitchell? Wie is Mitchell nou weer?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel ja. Blijkbaar hebben ze het dus niet alleen op meisjes gemunt.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mitchell, maar dat is een jongensnaam toch?
Dat is een mening en ook die kun je niet staven, net als al je andere beweringen trouwens. Praten is leuk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ootjekatootje is een engerd maar blijft ten minste nog in de buurt van het onderwerp van dit topic, jij daarentegen, ga eens een ander forum vervuilen met je troep.
Twitter?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind toch dat wij elkaar als Fok-generatiegenoten meer moeten steunen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met op hem reageren. En vice versa
Het stoffelijk overschot (we weten de identiteit niet) lag niet in het zoekgebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vooral mooi/treurig/spijtig dat de politie ervanuit overtuigd was dat er in dit gebied weinig te vinden zou zijn, behalve het lichaam dan, ach.
Hide yo kids, hide yo wives. Vreemden die je aanspreken. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met je vriend of broer naast je.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:41 schreef Physsic het volgende:
Je zal op dit moment in een zwarte auto rijden en in Amersfoort de weg willen vragen..
Kan ook ongerelateerd zijn natuurlijk, sterker nog grote kans.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Blijkbaar hebben ze het dus niet alleen op meisjes gemunt.
Bizar als het waar is. Maar we moeten ook oppassen voor bnw taferelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:40 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ja. Iedereen is nogal in paniek op het moment lijkt het.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan ook ongerelateerd zijn natuurlijk, sterker nog grote kans.
Er net buiten, en dan ook net, laten we het dan vooral niet hebben over al die andere mogelijke voorwerpen die gevonden zijn en wel in het zoekgebied lagen of in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het stoffelijk overschot (we weten de identiteit niet) lag niet in het zoekgebied.
Was een zoekactie van vrijwilligers, niet vd politie.quote:
Zongebruind en met een driedagenbaardje. Je wordt al ingerekend voor je het raampje omlaagdraaitquote:
Jaquote:Op zondag 4 juni 2017 18:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dus dat lichaam ligt nog steeds in het water?
We kennen die verhalen. Dank je.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef oheng het volgende:
Meerdere pogingen tot ontvoering:
https://amersfoort.nieuws(...)-ontvoering-meisjes/
Het lijkt me dat als de politie ook maar ene flauwe reet geeft om het welzijn van de burgerbevolking, dat ze inmiddels 400 extra agenta naar die plaats sturen om te patrouilleren. In de VS was de National Guard ingeroepen lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef oheng het volgende:
@LosBuenosMuchachosquote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef oheng het volgende:
Ja dat is bekend. Het artikel heeft het overigens over twee mannen die in een klein donder autootje rijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef oheng het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
@LosBuenosMuchachos
Misschien zit er een AZC in de buurt?
Nounounou. Dit is wel een beetje veeleisend vind je niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Meer updates over de dochter van de collega van je zus graag indien mogelijk te krijgen.
Alles is al snel een ontvoering tegenwoordig. Dit soort sites halen hun info veelal van (vage) Twitter accounts. Staat altijd bol van de speculaties.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:43 schreef oheng het volgende:
twitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:44:31Meisje Zaltbommel is veilig en wel aangetroffen in Gorinchem en herenigd met de familie. ^RL reageer retweet
Mooi.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef Snowbomb het volgende:
Meisje uit Zaltbommel is veilig en we aangetroffen in Gorinchem.
Onderzoek is nog in volle gang. Eerst wordt de omgeving onderzocht alvorens ze het slachtoffer gaan onderzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef houdjemond het volgende:
Een officieel bericht duurt wel erg lang nu...
Desalniettemin relevant.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Nounounou. Dit is wel een beetje veeleisend vind je niet?
Was er nog een meisje weg uit Zaltbommel dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef Snowbomb het volgende:
Meisje uit Zaltbommel is veilig en we aangetroffen in Gorinchem.
misschien is tong80 wel dat meisjequote:Op zondag 4 juni 2017 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was er nog een meisje weg uit Zaltbommel dan?
Tong80 woont daar.
Nee hoor. Eerst grondig onderzoek. Werken/werkten voorzichtig naar het stoffelijk overschot toe. Dan identificatie, dan familie inlichten. Gaat niet zo snel..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef houdjemond het volgende:
Een officieel bericht duurt wel erg lang nu...
is daar bewijs van?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is een man van middelbare leeftijd.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:47 schreef Snowbomb het volgende:
twitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:44:31Meisje Zaltbommel is veilig en wel aangetroffen in Gorinchem en herenigd met de familie. ^RL reageer retweet
Ik had de werkvolgorde andersom begrepen, excuses.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerst grondig onderzoek. Werken/werkten voorzichtig naar het stoffelijk overschot toe. Dan identificatie, dan familie inlichten. Gaat niet zo snel..
Met via-via-via communicatie kunnen berichten (onbedoeld) heel anders zijn dan wat daadwerkelijk gebeurd is. Beter wacht je gewoon de nieuwsberichten zelf af.quote:
Geen excuses nodigquote:Op zondag 4 juni 2017 18:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had de werkvolgorde andersom begrepen, excuses.
Lijkt me wat voorbarig.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Kunnen die twee topics over die meiden weer samen nu de politie toch zegt rekening te houden met een verband tussen beiden zaken?
Bel ze anders ff.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Weten de ouders nog steeds van niets?
Zal IS worst wezenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja. Blijkbaar hebben ze het dus niet alleen op meisjes gemunt.
Misschien heeft iemand in haar omgeving dezelfde of is ze gek op auto's?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Hoe weet een 12jarige zo'n merk ban auto te herkennen?
Je trok ze gisteren uit elkaar nadat de politie meldde dat er geen verband was.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me wat voorbarig.
Ze zeggen toch enkel dat ze het niet uitsluiten?
"De politie laat weten rekening te houden met verschillende scenario's waaronder het verband tussen de twee zaken. "
Zijn wij heldeziend? Niemand weet ook welke ouders, want de identiteit vh stoffelijk overschot is niet bekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een van de voetballers, die anoniem wil blijven: ,,Ze vroeg of ze bij ons moest komen staan omdat ze bang was. Wij vroegen wat er aan de hand was en toen zei ze dat de twee mannen in de kleine zwarte Volkswagen Polo achter haar aan waren gereden. Ze had zich omgekeerd om weg te fietsen en toen keerde de auto ook om en reed met haar het doodlopende straatje in.”
Dit is inderdaad een goede vraag. Dat zou op het onmenselijke af zijn als ze nog steeds niet zien (aan kleding of zo) dat het om dat meisje zou kunnen gaan. Als ze sinds donderdag vermist is, moet je toch nog echt wat zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat deed ik niet hoor. Maar ik was het er wel mee eens ja ;-)quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je trok ze gisteren uit elkaar nadat de politie meldde dat er geen verband was.
Dat was wat voorbarig lijkt me.
Misschien heeft ze een pedofiele oom die van VW houdt?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Dat kunnen sommige ventjes al op 5 jarige leeftijd. Misschien rijdt zijn moeder of vader ook zo'n auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Dat is groep 8. Die kinderen zijn niet achterlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Een polo is nou eenmaal een bekende en opvallende auto. Daarnaast staat er met grote letters "Polo" achter op. Het is geen rocket science.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.
Oh, heb het nooit geweten.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Leandra doodnormaal dat kinderen merken kennen, ook type-aanduidingen van Volvo's bijvoorbeeld.
Mijn neefje kon dat al toen hij 3 was. Verschilt van persoon tot persoon.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Heeft niks met achterlijkheid te maken als je zoiets niet herkend.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is groep 8. Die kinderen zijn niet achterlijk.
Toen ik 8 jaar oud was kon ik alle automerken herkennen. Mijn moeder was ook altijd verbaasd hoe. Nu als volwassene allang niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Ah ja, is ook zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn neefje kon dat al toen hij 3 was. Verschilt van persoon tot persoon.
Ja bij ons niet en dat hoeft ook niet. Dat lichaam was aan het begin van de middag gevonden, het is nu 7 uur... lijkt me verschrikkelijk voor de ouders om zo lang te moeten wachten op uitsluitsel.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn wij heldeziend? Niemand weet ook welke ouders, want de identiteit vh stoffelijk overschot is niet bekend.
Ja klopt, ik herkende op mijn 8ste ook al heel veel auto's, maar toen waren er nog niet zoveel verschillende, mijn 6-jarige zoon weet al 4 jaar de meeste auto's bij merk te noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lange autovakanties heb je toch van die tel als eerste 10 zwarte *insert merk auto* spelletjes voor onderweg?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:55 schreef Status het volgende:
[..]
Heeft niks met achterlijkheid te maken als je zoiets niet herkend.
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een pedofiele oom die van VW houdt?
Ik weet uit eigen ervaring dat hrt kan. Ik was ook ooit 8, 12, etc. En ik herinner mij wat uit mijn jeugd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, onmenselijk voor de nabestaanden als zij nu nog geen zekerheden hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een goede vraag. Dat zou op het onmenselijke af zijn als ze nog steeds niet zien (aan kleding of zo) dat het om dat meisje zou kunnen gaan. Als ze sinds donderdag vermist is, moet je toch nog echt wat zien.
Volgens mij hebben die voetballers de auto zelf ook gezien. Een van hen gaf namelijk aan te balen dat ze het kenteken niet genoteerd hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Jammer dat er hier niet gemodereerd wordtquote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef Myrr het volgende:
Ik volg al de hele dag en het gaat echt al uren over auto's...
Maar jou betichten ze er dan weer niet van een halve vent te zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, ik herkende op mijn 8ste ook al heel veel auto's, maar toen waren er nog niet zoveel verschillende, mijn 6-jarige zoon weet al 4 jaar de meeste auto's bij merk te noemen.
Het is etenstijdquote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:
Welterusten allemaal, wordt al laat, zie morgen wel of de identiteit bekend wordt gemaakt in de komende uren.
Hij woont niet in Nederland...quote:
Nee, ik heb kinderen, dus mijn moederschap beperkt de mogelijkheden een beetjequote:Op zondag 4 juni 2017 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar jou betichten ze er dan weer niet van een halve vent te zijn![]()
Nu komt er eibdelijk een stuk rust in dit topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:
Welterusten allemaal, wordt al laat, zie morgen wel of de identiteit bekend wordt gemaakt in de komende uren.
Beetje vervelend inderdaad om relevante posts te moeten zoeken tussen al dat autogelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Jammer dat er hier niet gemodereerd wordt
Misschien heeft het slachtoffer geen kleding aan. Dan duurt het langer natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, onmenselijk voor de nabestaanden als zij nu nog geen zekerheden hebben.
De zon is bijna onder, je gaat dus eten..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:
Ik snap dat ook niet tav een oude V40 of V70. Lijken niet direct op andere auto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb kinderen, dus mijn moederschap beperkt de mogelijkheden een beetje
Het is eerder dat ik niet snap hoe je een Polo niet zou kunnen herkennen.
Ja, wij zagen net ook al dat het langskwam op FB....quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Man man man. Je zet iets op FOK! en vervolgens staat het op een twitterpagina met 4.5k volgers.
Zou de AIVD ook meelezen?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Man man man. Je zet iets op FOK! en vervolgens staat het op een twitterpagina met 4.5k volgers.
Van die collega? Ziekquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Je verwacht het niet...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet tav een oude V40 of V70. Lijken niet direct op andere auto's.
Whut?!!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Yup. Het is niet eens bevestigd en het wordt al weer de wereld in geslingerd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut?!!![]()
Over die dochter vd collega van je zus?
Had je ook niet moeten doen dan zoals ik zei in het vorige topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben ik nou de enige die nog aan het slachtoffer denkt in plaats van auto's en Toeter en Feesboek?
Wellicht dat ik ze op het uiterlijk aan zou kunnen wijzen, maar van die namen heb ik nog nooit gehoord allemaal. Ik ken een volvo en een volvo stationwagen. Dat is alles wat ik hoef te weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet tav een oude V40 of V70. Lijken niet direct op andere auto's.
Mag je niet langer van je Hospita ?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:57 schreef DeParo het volgende:
En wij ook. Klaar nu met dit onderwerp of maak een autotopic aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wellicht dat ik ze op het uiterlijk aan zou kunnen wijzen, maar van die namen heb ik nog nooit gehoord allemaal. Ik ken een volvo en een volvo stationwagen. Dat is alles wat ik hoef te weten.
Linkje?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Die pedo woont nu in Twente geloof ikquote:
Godsallemachtig..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Yup. Het is niet eens bevestigd en het wordt al weer de wereld in geslingerd.
Wie? Ik snap de grap niet leg nou eens uit want het is al de tweede keer en ik wil lachen!quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mag je niet langer van je Hospita ?
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ben ik nou de enige die nog aan het slachtoffer denkt in plaats van auto's en Toeter en Feesboek?
Al een eigen onderzoek gestart omdat de politiek de zaak niet serieus neemt en er verkeerde verdachten worden gearresteerd. Zit morgen al bij Pauw.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef Ties02 het volgende:
Heeft Peter R De Vries al commentaar gegeven?
Hou op met zuigen, dat is niet stoer maar rete-irritant..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mag je niet langer van je Hospita ?
Door jou ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar ja, hoeveel broers en zussen heeft jouw zus? En tegen wie heeft ze het verteld?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Achja, ben blij dat ik in ieder geval niet mijn echte naam als FOK!naam gebruik.
Lijkt me maar een saai topicquote:Op zondag 4 juni 2017 19:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
En wij ook. Klaar nu met dit onderwerp of maak een autotopic aan.
Fake newsquote:Op zondag 4 juni 2017 19:01 schreef Infection het volgende:
Die bus komt ook langs de Schans, waar die andere vrouw aangesproken was door die man die haar in zijn auto wilde trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:02 schreef DeParo het volgende:
Voor het slapen gaan herhaal ik nog even bus 76, heeft een halte waar de fiets eerder is gevonden en bij het industriegebied, ik wil maar zeggen dat de politie misschien een aanwijzing had dat ze op de bus was gestapt en om deze reden ervanuit was gegaan dat er iets anders aan de hand was in haar situatie misschien dus nog wat dat betreft over wat eerder al is besproken en over beraadt.
Ja daar begin je toch zelf mee aapquote:Op zondag 4 juni 2017 19:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Maar als mensen het klakkeloos overnemen is het dus wel een teken dat ze hun bronnen niet eerst checken. Blijkbaar vertrouwen ze dus maar alles wat ik zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja daar begin je toch zelf mee aap
Maar ze had haar fiets bij de bushalte gezet, en bussen hebben tegenwoordig toch camerabewaking, wellicht dat ze is gezien.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bus komt ook langs de Schans, waar die andere vrouw aangesproken was door die man die haar in zijn auto wilde trekken.
Dat de bus van Amersfoort naar Bunschoten op een aantal punten langs de route komt die van Amersfoort naar Bunschoten leidt is niet heel bijzonder lijkt me.
Ze vinden het vooral interessant als ze de eersten zijn die een "nieuwtje" kunnen melden.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Maar als mensen het klakkeloos overnemen is het dus wel een teken dat ze hun bronnen niet eerst checken. Blijkbaar vertrouwen ze dus maar alles wat ik zeg.
Dikke Duim?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Maar als mensen het klakkeloos overnemen is het dus wel een teken dat ze hun bronnen niet eerst checken. Blijkbaar vertrouwen ze dus maar alles wat ik zeg.
Jij hebt het ook klakkeloos overgenomen he. Een echte journalist bevestigt dit soort verhalen ook bij een tweede bronquote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
De fiets stond 50 meter vd bushalte, half in de struiken oid.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar ze had haar fiets bij de bushalte gezet, en bussen hebben tegenwoordig toch camerabewaking, wellicht dat ze is gezien.
Nee, haar fiets stond bij een bushalte, jij trekt de conclusie dat zij die daar neergezet heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar ze had haar fiets bij de bushalte gezet, en bussen hebben tegenwoordig toch camerabewaking, wellicht dat ze is gezien.
#BeroepsGeheimGenotGeschondenquote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval vlakbij de bushalte en een van de twee lijnen die daar stopt gaat in een rechte lijn naar dat industriegebied.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, haar fiets stond bij een bushalte, jij trekt de conclusie dat zij die daar neergezet heeft.
Ja dat had je je misschien maar moeten bedenken voordat je het hier neerplempte.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Van wanneer is dit dan weer?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:52 schreef Status het volgende:
Doe even een linkje van die tweet danquote:Op zondag 4 juni 2017 19:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval vlakbij de bushalte en een van de twee lijnen die daar stopt gaat in een rechte lijn naar dat industriegebied.
Als je idd dan wel de camerabeelden zou kunnen opvragen uit de bus, misschien kun je er dan wel achterkomen wie die fiets daar dan wel heeft neergezet...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, haar fiets stond bij een bushalte, jij trekt de conclusie dat zij die daar neergezet heeft.
Diegene in het ziekenhuis wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk beroepsgeheim? Ik heb geen beroepsgeheim.
Wellicht. In ieder geval wordt de suggestie gewekt dat ze misschien op de bus is gestapt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De fiets stond 50 meter vd bushalte, half in de struiken oid.
En niemand weet wie hem daar neergezet heeft.
Jij kent dat gebied wel erg goed. Ik hou je voorlopig nog even in de gaten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval vlakbij de bushalte en een van de twee lijnen die daar stopt gaat in een rechte lijn naar dat industriegebied.
Geen idee of het afkomstig is van iemand uit het ziekenhuis. Volgensmij gewoon van de moeder van het kind hoor.quote:
Als er aanwijzingen zijn dat de ze op de bus is gestapt dat dit de reden was dat de politie ervanuit ging dat het om heel andere omstandigheden ging misschien.quote:
Ja logisch, het is aan de weg die naar het industrieterrein leidt, het industrieterrein aan het begin van Bunschoten, het is ook de bus van Amersfoort naar Bunschoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor zojuist dat de dochter van de vriend van een kennis van de nicht van een meisje uit de klas van de neef van een kennis uit die buurt, óf er iig vlakbij, dat de nicht van de dochter van die vriend zijn oom ook een zwarte auto heeft!!!
Ik ken mensen uit Hoevelaken.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jij kent dat gebied wel erg goed. Ik hou je voorlopig nog even in de gaten.
De moeder van dat meisje? De collega vd zus? Hoe kom jij erbij dat die in het ziekenhuis werkt?quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoor zojuist dat de dochter van de vriend van een kennis van de nicht van een meisje uit de klas van de neef van een kennis uit die buurt, óf er iig vlakbij, dat de nicht van de dochter van die vriend zijn oom ook een zwarte auto heeft!!!
Zul je eerst wel moeten weten hoelang die fiets daar al stond, daarbij is het de vraag nog maar of de bussen ook buiten de bus filmen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Als je idd dan wel de camerabeelden zou kunnen opvragen uit de bus, misschien kun je er dan wel achterkomen wie die fiets daar dan wel heeft neergezet...
Dinsdag is de politie weer op volle sterkte.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:12 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Als je idd dan wel de camerabeelden zou kunnen opvragen uit de bus, misschien kun je er dan wel achterkomen wie die fiets daar dan wel heeft neergezet...
Zojuist van een onbetrouwbare bron te horen gekregen dat dit waarschijnlijk niet klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Aangezien haar fiets niet bij het industriegebied stond is het misschien niet zo heel raar als ze de bus heeft genomen voor dat stuk om wat voor reden dan ook he, of in een Volve S300 gestapt, maar ik heb de remsporen op de Bunschotenseweg nog niet nader kunnen bestuderen verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja logisch, het is aan de weg die naar het industrieterrein leidt, het industrieterrein aan het begin van Bunschoten, het is ook de bus van Amersfoort naar Bunschoten.
Het is als je verwonderen dat de trein van Amersfoort naar Amsterdam in Amsterdam stopt.
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zul je eerst wel moeten weten hoelang die fiets daar al stond, daarbij is het de vraag nog maar of de bussen ook buiten de bus filmen.
Staat er wel een op de chauffeur/instapdeur gericht dus je zou een stukje van de omgeving kunnen zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.
In de bussen waar ik mee reis wel, maar aangezien jij in de buurt woont..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgensmij filmen bussen alleen in de bus. Althans, nooits iets van een dashcam of dergelijke gezien en ik reis regelmatig met de bus.
Dan zou dat geriicht op de openbare weg staan en dat is illegaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Bunschoterstraat.... misschien niet doen alsof je weet waar je het over hebt terwijl dat duidelijk niet het geval is.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aangezien haar fiets niet bij het industriegebied stond is het misschien niet zo heel raar als ze de bus heeft genomen voor dat stuk om wat voor reden dan ook he, of in een Volve S300 gestapt, maar ik heb de remsporen op de Bunschotenseweg nog niet nader kunnen bestuderen verder.
Hier is gewoon het buurmeisje ontvoerd door een zwarte auto! Zo simpel kan het zijn..quote:Op zondag 4 juni 2017 19:13 schreef myShizzle het volgende:
Welk merk bussen? De bussen van Syntus hebben zo ver ik weet alleen een camera in de chauffeurs-cabine en eentje halverwege in de bus. Op de camera van de chauffeurs-cabine zou je nog wel een stukje van de buitenkant van de bus kunnen zien, maar dat zal niet veel zijn. Voorheen hadden wij Connexxion en voor die bussen gold hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
In de bussen waar ik mee reis wel, maar aangezien jij in de buurt woont..
Volvoquote:Op zondag 4 juni 2017 19:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Welk merk bussen? De bussen van Syntus hebben zo ver ik weet alleen een camera in de chauffeurs-cabine en eentje halverwege in de bus. Op de camera van de chauffeurs-cabine zou je nog wel een stukje van de buitenkant van de bus kunnen zien, maar dat zal niet veel zijn. Voorheen hadden wij Connexxion en voor die bussen gold hetzelfde.
Het wordt nu wel lastig om nog te zien wie er trollt en wie niet...quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Illuminazi het volgende:
Wow, moeder belde net. Dochter van een vriendin van haar is in Soest ook aangesproken door een gast in een donkere auto
Jouw probleem is dat je gewoon een enorme bezem in je hol hebt of anders de versnellingspook van een Volvo S20.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bunschoterstraat.... misschien niet doen alsof je weet waar je het over hebt terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Illuminazi het volgende:
Wow, moeder belde net. Dochter van een vriendin van haar is in Soest ook aangesproken door een gast in een donkere auto
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.
Had de auto een vroegere strafblad, hij is wel zwart eh?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hier is gewoon het buurmeisje ontvoerd door een zwarte auto! Zo simpel kan het zijn..
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:19:55Brandweer met spoed naar de binnenstad van #Amersfoort voor assistentie van de politie. https://t.co/GIqiHK8VXN reageer retweet
Waar haal je dit nou weer vandaan? Alles werkt gewoon hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is een landelijke storing bij de providers. Dus dat kan heul niet.
En dat valt allemaal in het niet bij jouw problemen, lucky me.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je gewoon een enorme bezem in je hol hebt of anders de versnellingspook van een Volvo S20.
brandje? ongelukje?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:21 schreef KoningJesper het volgende:
Brandweer met spoed naar de binnenstad van #Amersfoort voor assistentie van de politie.
Nee. Er is één lichaam gevonden in de sloot.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Nog een lichaam gevonden? Hier heeft men over lichaam gevonden in sloot en dat andere lichaam vanochtend was in container op industrieterrein...
http://www.ad.nl/dossier-(...)t-savannah~a5012ac3/
Onzin. Dat lijkt me anders knap lastig zitten chagrijnig geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat valt allemaal in het niet bij jouw problemen, lucky me.
Jij en fatsoen zullen dus nooit bij elkaar komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je gewoon een enorme bezem in je hol hebt of anders de versnellingspook van een Volvo S20.
container? WATTTTT?quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Nog een lichaam gevonden? Hier heeft men over lichaam gevonden in sloot en dat andere lichaam vanochtend was in container op industrieterrein...
Oh, dat is ter hoogte van de Utrechtsestraat en Utrechtseweg, als het idd Stadsring 130 is.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:21 schreef KoningJesper het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:19:55Brandweer met spoed naar de binnenstad van #Amersfoort voor assistentie van de politie. https://t.co/GIqiHK8VXN reageer retweet
twitter:brwaft twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:18:2819:18:27 - P 1 ASS-POLITIE Stadsring 130 AFT (Inzet hrt: intern) Eenh: HRT577 HRT576 reageer retweet
Dat van die container klopt hoogstwaarschijnlijk niet. Overigens is het gewoon één lichaam, alleen wordt er volop gespeculeerd.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Was iemand anders, maar er waren inderdaad wel 2 branden hier in de omgeving vandaag. Staat natuurlijk los van dit hele gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Gaat wel lekker daar. Jij had al 2 branden genoemd, toch?
quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Illuminazi het volgende:
Dus elke P2000-melding in de provincie Utrecht heeft nu hiermee te maken?
Deze gast meldt steeds over deze zaak, dus ik dacht wellicht weet hij meer. Maar is inderdaad een overtrokken reactie van me. Excusesquote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Illuminazi het volgende:
En Gelderlandquote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Illuminazi het volgende:
Schijnt een Volvo S20 in de stad gesignaleerd te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Illuminazi het volgende:
Oh, dacht dat jij het was.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Was iemand anders, maar er waren inderdaad wel 2 branden hier in de omgeving vandaag. Staat natuurlijk los van dit hele gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Als je op alle regionale 112 meldingen gaat letten dan lijkt er wel veel te gebeuren jaquote:Op zondag 4 juni 2017 19:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Gaat wel lekker daar. Jij had al 2 branden genoemd, toch?
De massa wordt langzaam maar zeker hysterisch.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:25 schreef Illuminazi het volgende:
Okayquote:Op zondag 4 juni 2017 19:26 schreef KoningJesper het volgende:
[..]
Deze gast meldt steeds over deze zaak, dus ik dacht wellicht weet hij meer. Maar is inderdaad een overtrokken reactie van me. Excuses
Er kan een hoop op zondag in Bunschoten tegenwoordig hèquote:Op zondag 4 juni 2017 19:26 schreef Infection het volgende:
Jeetje... politie-agente staat buiten d'r megafoon te showen aan een paar figuren en die schreeuwen er even doorheen.
Melddingquote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef Leandra het volgende:
En de melding is komen te vervallen:twitter:brwaft twitterde op zondag 04-06-2017 om 19:22:2819:22:27 - Meldding komt te vervallen P 3 ASS-POLITIE Stadsring 130 AFT (Inzet hrt: intern) reageer retweet
Dat sluimert al lang.quote:Op zondag 4 juni 2017 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
De massa wordt langzaam maar zeker hysterisch.
Nee, dat was ook in een slootquote:Op zondag 4 juni 2017 19:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |