- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Die gaan een eeuwigheid mee, die Volvo's idd. Staat er hier één verder op die is uit 1992 geloof ik.quote:
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.quote:
Ja, maar dat maakt het wel een oude auto, want sinds 2012 niet meer nieuw geleverd.quote:
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.
Klopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gaan een eeuwigheid mee, die Volvo's idd. Staat er hier één verder op die is uit 1992 geloof ik.
Ik ben zelf ook getint geworden inmiddels, helemaal sick.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wow, sick. Zag net ook nog een getinte man voorbij lopen. Het komt allemaal wel erg dichtbij nu.
Zul je zien dat het echt zo isquote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef Kyran het volgende:
Het is de IS in ieder geval wel gelukt om sommige mensen totaal gek te maken. Nu is ieder getinte man die iets fout doet meteen een terrorist.
Voor eenieder niet snapt hoe angst en vrees en zeer slechte raadgever is bij een zoektocht naar een dader, raad ik aan het boek 'Tien Kleine Negertjes' (Then there were None) door Agatha Christie te lezen. Je ziet hoe al hun ongefundeerde verdenkingen, hun paniekzaaierij, en emotionele tegenreacties juist de dader flink helpen en inmiddels elkaar om zeep helpen (al is dit laatste natuurlijk hier niet van toepassing).quote:Op zondag 4 juni 2017 18:16 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De ongebreidelde fearmongering in de media zal er wel wat mee te maken hebben.. Voor de rest is het gewoon een onlogische brain fart.
Sowieso denk ik dat het voor tienermeisjes lastig te bepalen is om wat voor type auto het exact zou gaan, als deze zaken uberhaupt iets met Savannah en Romy te maken hebben, dat ook nog eens gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het wel een oude auto, want sinds 2012 niet meer nieuw geleverd.
Maar goed, het is sowieso nutteloos allerlei tweets te gaan plaatsen die betrekking hebben op een auto waarvan helemaal geen sprake is.
Het kan zelfs zo zijn dat de aangekondigde zoektocht ervoor gezorgd heeft dat ze vermoord is en in het water gedumpt is....quote:Op zondag 4 juni 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voor eenieder niet snapt hoe angst en vrees en zeer slechte raadgever is bij een zoektocht naar een dader, raad ik aan het boek 'Tien Kleine Negertjes' (Then there were None) door Agatha Christie te lezen. Je ziet hoe al hun ongefundeerde verdenkingen, hun paniekzaaierij, en emotionele tegenreacties juist de dader flink helpen en inmiddels elkaar om zeep helpen (al is dit laatste natuurlijk hier niet van toepassing).
Dus een bang volk is een machteloos volk.
Wat niet wil zeggen dat je niet moet optreden of assertief zijn.
Politie gaat bij Zaltbommel niet uit van een misdrijf...voor zover dat wat zegt.twitter:POL_Gelderland twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:15:28Politie zkt in Zaltbommel vermist 15-jarig meisje. We maken ons natuurlijk zorgen, maar we gaan niet uit van misdrijf. ^RL reageer retweet
Doe mijn best om wat tegenwicht te bieden hoor..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:20 schreef byah het volgende:
Goede zondag gehad met speculeren vanaf de zolderkamer zie ik
Wat een geouwehoer hier zeg
3 zelfs. Volgens mij is half IS hier inmiddels neergestreken.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.
Ah dus de auto zal het gedaan hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Staat er ook een Volvo in de straat, een donkerkleurige, misschien even kenteken noteren.
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat het voor tienermeisjes lastig te bepalen is om wat voor type auto het exact zou gaan, als deze zaken uberhaupt iets met Savannah en Romy te maken hebben, dat ook nog eens gezegd.
twitter:adacredactie twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:03:19UPDATE: Politie sluit verband tussen de vermissing van Savannah en gedood meisje Achterveld niet uithttps://t.co/bkuMJy4j8n reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.
Ah, nu ineens is een verband toch wel mogelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:adacredactie twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:03:19UPDATE: Politie sluit verband tussen de vermissing van Savannah en gedood meisje Achterveld niet uithttps://t.co/bkuMJy4j8n reageer retweet
En waarom de lachende smiley?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0408560%3A1496584462
Moeder is gestopt met oproepen posten, condoleances blijven binnenstromen terwijl er officieel ng geen bevestiging is.
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 18:22:40Heeft u informatie ivm onderzoek #Bunschoten? Bel 0900-8844, of maak gebruik van tipformulier op politie.nl https://t.co/wLkbsOx9o8 reageer retweet
Erg triest. Wat bezielt die mensen...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Moeder is gestopt met oproepen posten, condoleances blijven binnenstromen terwijl er officieel ng geen bevestiging is.
Niet alle tienermeisjes zijn zo uiterzonderlijk begaafd in de mechanica als jij Leandra.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een tienermeisje dat niet zou weten, het ene tienermeisje weet het wel, de andere volwassen vent kan een Volvo S60 nog niet van een V70 onderscheiden.
Ik zeg maar even niets meer...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
Vind het ook zielig dat ze aangevallen wordt op haar geloof en bidden enzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Erg triest. Wat bezielt die mensen...
quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of men wil gewoon niet dat er al te veel in de richting van Savannah wordt gewezen om wille van het onderzoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef Bengelino het volgende:
Ven benieuwd wat ze hebben aangetroffen, feit dat ze blijven zeggen dat ze niet weten of het een man of vrouw is lijkt erop dat het ernstig verminkt danwel verbrand is...
Maar laat me raden, je rijdt zelf zeker al 25 jaar Volvo oid?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een lachende smiley, je moet niet overal wat achter zoeken.
Moslims mogen we wel te pas en te onpas schofferen. Christenen nu maar ook dan. Moet kunnen in deze geweldige tijd van vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Vind het ook zielig dat ze aangevallen wordt op haar geloof en bidden enzo.
O wow. Ben zelf niet gelovig maar als zij er troost uithaalt.. Waar denken mensen zich mee te bemoeien als die vrouw zo een moeilijke tijd doormaakt. Beschamend...quote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, er staat ook behoorlijk wat bagger tussen.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.quote:
No shit meneer de hoofdinspecteur. Dode meisjes in de plomp en meisjes die weglopen, maar niet uit een tokkiegezin of instelling, gebeurt zeker iedere dag in Amersfoort.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
En haar facabookprofiel ook nog even online gooien met een smiley.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, ze maken gewoon niks bekend voor de identificatie afgerond is en de nabestaanden zijn ingelicht.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:26 schreef Bengelino het volgende:
Ven benieuwd wat ze hebben aangetroffen, feit dat ze blijven zeggen dat ze niet weten of het een man of vrouw is lijkt erop dat het ernstig verminkt danwel verbrand is...
Ik vind het ook maar raar. Ik krijg zo het idee alsof ootjekadootje hier met een dubbele agenda zit.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.
Mensen moeten overal een mening over hebben tegenwoordig. Ik heb net nog op Facebook gepost hoe erg ik dat vindt. #DelenZodatSlechteMeningenStoppenquote:Op zondag 4 juni 2017 18:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben jij hier de nieuwe wijkagent?quote:Op zondag 4 juni 2017 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet erg toepasselijk in sommige topics.
Weinig mechanicakennis voor nodig hoor..quote:Op zondag 4 juni 2017 18:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet alle tienermeisjes zijn zo uiterzonderlijk begaafd in de mechanica als jij Leandra.
Jouw reden was omdat 'Jens' het zei, who ever the fuck Jens is, zie je nou nog niet in hoe achterlijk zo'n bewering is, kom op zeg, gebruik liever een echt argument.quote:
Ja dat dacht ik ook inderdaad voor 28 november 2015.quote:Op zondag 4 juni 2017 18:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
Politie werkt met feiten. Dus eerst geen aanwijzing dat de 2 zaken verband houden en nu wel. Het is niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |