abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171484144
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In een drukke omgeving zijn er helaas genoeg lichamen om dat schroot voor de rest op te vangen...

Hoe verklaar je de schade dan met je nepbom?
Wat voor schade? In alle foyer fotos de lichten branden nog. En er helemaal geen 22 doden en zoveel slachtoffers te zien zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 21:03:28 #52
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171484187
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat voor schade? In alle foyer fotos de lichten branden nog. En er helemaal geen 22 doden en zoveel slachtoffers te zien zijn.
_O- ja want die foto is ook echt exact! Na de ontploffing genomen.

Soms denk ik echt dat sommigen het erom doen hoor... :N

Op de foto zie je dat er al hulp wordt geboden dus natuurlijk is dat niet 1 seconde na de ontploffing zelf..
pi_171484202
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik had kunnen weten dat wat ik ook post jij toch bij je eigen verhaaltje blijft. Daar waar ik met daadwerkelijke zaken kom stop jij je vingers.in je oren en kom je met 0 zaken die te tonen od bewijzen zijn.

Heeft dus geen zin. Voor jou is alles op voorhand nep. Altijd. Dat je zelf niet inziet hoe een kronkel qua logica dat is...

De aanslagen in het midden-oosten afgelopen week waren zeker ook nep?
Ik ben nog steeds op zoek naar bewijs dat de officiel wel klopt hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 21:06:45 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171484289
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze is volop in het nieuws geweest anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bekende riedel foto's. Niks te zien verder dan wat mensen op de grond. Als je die lui even wegdenkt is er niets dat er op wijst dat een bom is afgegaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:09:28 #55
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171484354
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De bekende riedel foto's. Niks te zien verder dan wat mensen op de grond. Als je die lui even wegdenkt is er niets dat er op wijst dat een bom is afgegaan.
Jouw idee van een bom is echt bijzonder. Dit was geen bom waarbij het om de knal/drukgolf gaat maar om de spijkers en schroeven he
Of had je zo'n cartoon-krater verwacht ofzo?

Wat had je dan verwacht te zien?
  maandag 5 juni 2017 @ 21:18:27 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171484657
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jouw idee van een bom is echt bijzonder. Dit was geen bom waarbij het om de knal/drukgolf gaat maar om de spijkers en schroeven he
Of had je zo'n cartoon-krater verwacht ofzo?

Wat had je dan verwacht te zien?
Op zijn minst small damage, nog geen schroef te vinden op de beelden. Vast allemaal opgevangen door de slachtoffers. :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171484680
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De bekende riedel foto's. Niks te zien verder dan wat mensen op de grond. Als je die lui even wegdenkt is er niets dat er op wijst dat een bom is afgegaan.
Waar zijn al de spijkers,bouten,schroeven e.a. metalen meuk gebleven? Misschien iemand met 'n bezem al langsgeweest is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171484767
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op zijn minst small damage, nog geen schroef te vinden op de beelden. Vast allemaal opgevangen door de slachtoffers. :O
Maar op de TV witnesses zie je niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 21:21:39 #59
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171484781
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op zijn minst small damage, nog geen schroef te vinden op de beelden. Vast allemaal opgevangen door de slachtoffers. :O
Het feit dat jij op zo'n korrelige foto zulke details te moeten zien geeft toch wel aan dat je dus geen beeld van de werkelijkheid daar kan hebben.

En toch allemaal zelfvoldaan roepen dat het nep is. Wees er maar trots op. Ik ben er wel klaar mee.
pi_171484933
Algemene vraagje:
Hoe zwaar was de rugtas bom? 20,30kg?
Hoe veel kg explosieven en hoeveel boutjes,schroeven,spijkers e.a. metalen meuk zou dat zijn?
Hoeveel kleine stukjes zou dat zijn? 10,000?
Misschien ga ik 'n kilo schroeven ff tellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 21:33:39 #61
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171485167
Tingo, die wens van je om meer schade en terreur te willen zien, vind ik niet gezond, ongeacht wat wel of niet de waarheid is.
1 + 1 = blauw
  maandag 5 juni 2017 @ 21:43:12 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171485528
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:26 schreef Tingo het volgende:
Algemene vraagje:
Hoe zwaar was de rugtas bom? 20,30kg?
Hoe veel kg explosieven en hoeveel boutjes,schroeven,spijkers e.a. metalen meuk zou dat zijn?
Hoeveel kleine stukjes zou dat zijn? 10,000?
Misschien ga ik 'n kilo schroeven ff tellen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nail_bomb

Nail bombs can be detected by electromagnetic sensors and standard metal detectors.

Hoe krijgt iemand zoiets ongezien naar binnen vandaag de dag met al die beveiliging, wordt er niet gefouilleerd voordat iemand naar binnen mag? Bij grote evenementen worden zelfs flesjes water afgenomen.

[ Bericht 13% gewijzigd door ChrisCarter op 05-06-2017 21:47:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:49:00 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171485714
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Nail_bomb

Nail bombs can be detected by electromagnetic sensors and standard metal detectors.

Hoe krijgt iemand zoiets ongezien naar binnen vandaag de dag met al die beveiliging, wordt er niet gefouilleerd voordat iemand naar binnen mag? Bij grote evenementen worden zelfs flesjes water afgenomen.
Hieruit blijkt al dat je dus geen idee hebt wat en waar het is gebeurd. Het was namelijk niet in het stadion zelf.maar in het verbindende gedeelte tussen arena en station in. Daar staan geen poortjes en beveiligers want dat is net zoals bij Ahoy en Holg Catharijne gewoon openbaar..daarom kon het daar dus.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:07:03 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171486212
Dat het in de foyer zich afspeelde weet ik ook wel. Tig gelegenheden waar het fouilleren voor de kaartcontrole plaatsvindt. Moet dan maar een verplichting worden in het kader van de war on terror. En dan nog, geen schade te zien daar in die hal op de bekende foto's :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_171486416
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Kamina het volgende:
Tingo, die wens van je om meer schade en terreur te willen zien, vind ik niet gezond, ongeacht wat wel of niet de waarheid is.
Tis ook niet gezond als je alles op 't journal geloven.
Je zwakke beledigingen interesseert me niet hoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 22:53:52 #66
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171487686
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis ook niet gezond als je alles op 't journal geloven.
Je zwakke beledigingen interesseert me niet hoor.
Dat doet dan ook niemand hier, volgens mij. Ik probeer je niet te beledigen, maar wel te laten zien dat je te ver doorschiet in het bekritiseren van media en met name deze tragedies. Je ondermijnt het menselijk leed dat plaatsvindt, en daar wordt niemand beter van.
1 + 1 = blauw
pi_171488125
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat doet dan ook niemand hier, volgens mij. Ik probeer je niet te beledigen, maar wel te laten zien dat je te ver doorschiet in het bekritiseren van media en met name deze tragedies. Je ondermijnt het menselijk leed dat plaatsvindt, en daar wordt niemand beter van.
Dat doet de media. Ze moeten eerlijk zijn. En als ze van hun baasjes niet mogen eerlijk zijn, kunnen ze beter 'n andere baan gaan vinden. TV 'journalisten' gewoon script readers zijn. They will report what they are told to report. Follow the script or lose your job.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171488206
http://www.manchestereven(...)ere-stopped-13087703

Firefighters have spoken of their “shame” after being held back by bosses from helping victims of the Arena bomb.
No crews arrived at the scene until 90 minutes after the 10.33 attack.

Maar gelukkig was er 'n dakloze vent die wat medische talent heeft.....

Homeless man describes pulling nails from children after Manchester bombing

“There were loads of children and we were pulling nails out of their arms and faces”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 23:15:10 #69
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171488474
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat doet de media. Ze moeten eerlijk zijn. En als ze van hun baasjes niet mogen eerlijk zijn, kunnen ze beter 'n andere baan gaan vinden. TV 'journalisten' gewoon script readers zijn. They will report what they are told to report. Follow the script or lose your job.
Zo hard gaat het er niet aan toe in de journalistiek, Tingo. Wel bestaat er zoiets als framing, maar dat is doorgaans subtieler dan je denkt, en komt vaak voor in de vorm van context aanbrengen voor een breder beeld te presenteren van bepaalde ontwikkelingen in de wereld. Het is niet het nastreven van een zekere agenda, eerder het tegenovergestelde.
1 + 1 = blauw
pi_171488546
quote:
10s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jouw idee van een bom is echt bijzonder. Dit was geen bom waarbij het om de knal/drukgolf gaat maar om de spijkers en schroeven he
Of had je zo'n cartoon-krater verwacht ofzo?

Wat had je dan verwacht te zien?
Hier heb je wat meer witness testimony over de 'relatief kliene bom' :

Emma Johnson said she and her husband were at the arena to pick up her children, aged 15 and 17.
"It was definitely a bomb. It was definitely in the foyer," she told BBC Radio Manchester.
"We were stood at the top of the stairs and the glass exploded - it was near to where they were selling the merchandise.
"The whole building shook. There was a blast and then a flash of fire afterwards. There were bodies everywhere."

http://www.mirror.co.uk/n(...)-arena-bomb-10480410
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171488649
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zo hard gaat het er niet aan toe in de journalistiek, Tingo. Wel bestaat er zoiets als framing, maar dat is doorgaans subtieler dan je denkt, en komt vaak voor in de vorm van context aanbrengen voor een breder beeld te presenteren van bepaalde ontwikkelingen in de wereld. Het is niet het nastreven van een zekere agenda, eerder het tegenovergestelde.
Alle TV reporters weten dondersgoed dat deze terror attacks BS zijn. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171488798
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Kamina het volgende:
Tingo, die wens van je om meer schade en terreur te willen zien, vind ik niet gezond, ongeacht wat wel of niet de waarheid is.
Dat wens ik helemaal niet. Als jij denkt dat ik zoveel tijd besteden om deze eventen te onderzoeken omdat ik 't gewoon leuk of entertaining vind, dan heb je 't helemaal mis.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 5 juni 2017 @ 23:30:00 #73
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171489004
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alle TV reporters weten dondersgoed dat deze terror attacks BS zijn. imo.
Makkelijk praten voor iemand die pixels nastaart op YouTube ipv met zijn eigen voeten tussen de bloedsporen van een tragedie staat om zulk verschrikkelijk nieuws te delen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat wens ik helemaal niet. Als jij denkt dat ik zoveel tijd besteden om deze eventen te onderzoeken omdat ik 't gewoon leuk of entertaining vind, dan heb je 't helemaal mis.
Ik weet niet of dat het nou echt beter maakt... Je steekt iig geen tijd in beargumenteren en overtuigen, dus tot meer dan ramptoerisme breng je het niet. Je haalt er een zekere voldoening uit, gezien je specifieke zoektochten naar het soort materiaal dat je aanbrengt.
1 + 1 = blauw
pi_171490538
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef Kamina het volgende:

[..]

Makkelijk praten voor iemand die pixels nastaart op YouTube ipv met zijn eigen voeten tussen de bloedsporen van een tragedie staat om zulk verschrikkelijk nieuws te delen.

[..]

Ik weet niet of dat het nou echt beter maakt... Je steekt iig geen tijd in beargumenteren en overtuigen, dus tot meer dan ramptoerisme breng je het niet. Je haalt er een zekere voldoening uit, gezien je specifieke zoektochten naar het soort materiaal dat je aanbrengt.
Ik doe meer aan lezen en luisteren en kijken naar de verhaaltjes.'Pixel staren' met deze zaak niet veel nodig is.

Ik plaats info en m'n mening.Volgens mij gaat het geloof en blinde vertrouw in de TV beelden,verhalen en authoriteiten veel te diep om sommige mensen te overtuigen, dus dat probeer ik ook niet te doen.
Vind je die witness accounts niet 'n beetje raar? Ze kloppen gewoon niet en witness testimony van getraumatiseerde is wel bekend als onbetrouwbaar, dus waarom zou de MSM keer op keer op keer zelfde onbetrouwbaar, niet kloppende, bizaar interviews blijven herhalen?

Sorry if you are offended by my opinions but you are not the first and you won't be the last I'm afraid. Maybe you feel emotionally involved with the terror stories so you are not thinking rationally about it all. i think I have given perfectly good reasons as to why I think most of the witnesses are telling lies.

Jammer dat er geen Manchester Arena topic mag (ik weet niet precies waarom)...dan misschien zou ik wat meer over posten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 06-06-2017 01:10:50 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 6 juni 2017 @ 07:34:41 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171491821
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:00 schreef Manke het volgende:
Wat zou nou de reden zijn om dit te faken?

Ik kan maar één mogelijke reden bedenken, en dat is brexit terugdraaien voor een 'betere samenwerking tegen terrorisme'.
die terrorime is de overheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:25:21 #76
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171493395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik doe meer aan lezen en luisteren en kijken naar de verhaaltjes.'Pixel staren' met deze zaak niet veel nodig is.

Ik plaats info en m'n mening.Volgens mij gaat het geloof en blinde vertrouw in de TV beelden,verhalen en authoriteiten veel te diep om sommige mensen te overtuigen, dus dat probeer ik ook niet te doen.
Vind je die witness accounts niet 'n beetje raar? Ze kloppen gewoon niet en witness testimony van getraumatiseerde is wel bekend als onbetrouwbaar, dus waarom zou de MSM keer op keer op keer zelfde onbetrouwbaar, niet kloppende, bizaar interviews blijven herhalen?

Sorry if you are offended by my opinions but you are not the first and you won't be the last I'm afraid. Maybe you feel emotionally involved with the terror stories so you are not thinking rationally about it all. i think I have given perfectly good reasons as to why I think most of the witnesses are telling lies.

Jammer dat er geen Manchester Arena topic mag (ik weet niet precies waarom)...dan misschien zou ik wat meer over posten.
Het ding is, jouw mening doet er helemaal niet toe. Jouw mening voegt niets toe, behalve zout op de wonden van slachtoffers van deze tragische gebeurtenissen. Waar het om gaat in deze nieuwsberichten is waarheidsvinding, iets waar jij klaarblijkelijk niet in geïnteresseerd bent. Jij lijkt meer uit op een tragedie waarover je jouw haat kan spuien, over de ruggen van gedode en gewonde families.

Het is een walgelijk iets dat je doet, en het is diep triest dat je zo ver verwijderd bent van de werkelijkheid, dat je dit niet eens zou inzien als het recht voor je neus zou plaatsvinden.
1 + 1 = blauw
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 11:40:18 #77
249559 crew  Lavenderr
pi_171494789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik doe meer aan lezen en luisteren en kijken naar de verhaaltjes.'Pixel staren' met deze zaak niet veel nodig is.

Ik plaats info en m'n mening.Volgens mij gaat het geloof en blinde vertrouw in de TV beelden,verhalen en authoriteiten veel te diep om sommige mensen te overtuigen, dus dat probeer ik ook niet te doen.
Vind je die witness accounts niet 'n beetje raar? Ze kloppen gewoon niet en witness testimony van getraumatiseerde is wel bekend als onbetrouwbaar, dus waarom zou de MSM keer op keer op keer zelfde onbetrouwbaar, niet kloppende, bizaar interviews blijven herhalen?

Sorry if you are offended by my opinions but you are not the first and you won't be the last I'm afraid. Maybe you feel emotionally involved with the terror stories so you are not thinking rationally about it all. i think I have given perfectly good reasons as to why I think most of the witnesses are telling lies.

Jammer dat er geen Manchester Arena topic mag (ik weet niet precies waarom)...dan misschien zou ik wat meer over posten.
Nee, je plaatst geen info. Het lijkt erop dat je zit te likkebaarden bij dit soort ellende. Je geniet ervan en maakt het nog erger door los te gaan op de slachtoffers. Het grenst aan het ziekelijke.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:34 #78
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_171494947
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die terrorime is de overheid.
Ach, Freddie Mercury heeft het plan voor ons gezongen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#WeAreOneWorld
pi_171504156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, je plaatst geen info. Het lijkt erop dat je zit te likkebaarden bij dit soort ellende. Je geniet ervan en maakt het nog erger door los te gaan op de slachtoffers. Het grenst aan het ziekelijke.
En dat gewoon niet waar is....alweer.

Wat vind je zo heilig aan de slachtoffers/overlevenden/nabestanden/helden verhalen?
Liegen ze nooit of zo?
Wat vind je van mensen die ’n slachtoffer rol spelen bvb in ‘n levenverzekering fraud rechtzaak, of moord onderzoek van ’n geliefden,familieleden enz? Dan ’t lijkt dat zusenzo de dader is.
Of iemand die ’n mooie international bestseller boek over hun vreselijk oorlogs ervaringen geschreven heeft en later het lijkt allemaal totaal verzonnen te zijn?

Dat zijn toch gewoon criminelen of niet ?
Waarom is ’t zo moeillijk voor je te vatten dat mensen over ernstige dingen, leugens kunnen vertellen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 18:12:04 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_171504303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

En dat gewoon niet waar is....alweer.

Wat vind je zo heilig aan de slachtoffers/overlevenden/nabestanden/helden verhalen?
Liegen ze nooit of zo?
Wat vind je van mensen die ’n slachtoffer rol spelen bvb in ‘n levenverzekering fraud rechtzaak, of moord onderzoek van ’n geliefden,familieleden enz? Dan ’t lijkt dat zusenzo de dader is.
Of iemand die ’n mooie international bestseller boek over hun vreselijk oorlogs ervaringen geschreven heeft en later het lijkt allemaal totaal verzonnen te zijn?

Dat zijn toch gewoon criminelen of niet ?
Waarom is ’t zo moeillijk voor je te vatten dat mensen over ernstige dingen, leugens kunnen vertellen?
Nu kan ik de bal terugkaatsen aangezien het je gewoon om reacties te doen is.
Nou vooruit dan: waarom is het voor jou zo moeilijk, nee schier onmogelijk om aan te nemen dat er een teroristische aanslag geweest is?
pi_171504806
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom is ’t zo moeillijk voor je te vatten dat mensen over ernstige dingen, leugens kunnen vertellen?
Dat is wel duidelijk geworden. Vrijwel elke post van jou is een bij elkaar gelogen zooitje verzinsels.

Als je in de veronderstelling bent dat mensen liegen is het aan jou om daarvoor bewijs te leveren. Schuimbekkend roepen dat alles een hoax is is geen bewijs.

Echt, ik vraag me af hoe het kan dat iemand zoals jij mee kan draaien in de samenleving. :')
Conscience do cost.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 19:14:15 #82
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171506157
Als het lijkt op een eend, loopt als een eend en blaft als een hond, dan is het gewoon een shitzu.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:33:28 #83
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171512715
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Kamina het volgende:
Tingo, die wens van je om meer schade en terreur te willen zien, vind ik niet gezond, ongeacht wat wel of niet de waarheid is.
factfinding..
it's a dirty job but someone's gotta do it.

het is nog al een belediging om, hier op bnw, iemand van ramptoerisme te beschuldigen tijdens het factfinden.
op het perverse af, imo..
Huig
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:34:18 #84
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171512735
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:25 schreef Kamina het volgende:
Waar het om gaat in deze nieuwsberichten is waarheidsvinding
Huig
pi_171515489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kan ik de bal terugkaatsen aangezien het je gewoon om reacties te doen is.
Nou vooruit dan: waarom is het voor jou zo moeilijk, nee schier onmogelijk om aan te nemen dat er een teroristische aanslag geweest is?
Geen antwoorden dus.
Nee,dat bal kan je niet terugkaatsen omdat het over reacties niet gaat.
Het is helemaal niet 'schier onmogelijk' voor mij om te denken dat er echte terroristische aanslagen zijn geweest. Daar heb ik helemaal geen twijfel over.
Maar voor dat ik de BS 'terror attacks' van de laatste jaren geloven, moet ik echt veel meer bewijs van hebben ipv. rare figuurtjes met miraculeuze overlevende verhaaltjes, wazige beelden en niet kloppende TV/MSM vermeldingen, zien en horen.

Vind je 't echt niet 'n beetje apart dat de Manchester brandweer niet bij de Arena mogen komen terwijl er 'homeless heroes pulling nails out of childrens arm and faces' waren?
Tis allemaal van de TV/MSM. Do you believe it?

Sorry – noem mij maar sceptisch/cynisch/koud/...whatever, maar ik ga niet zowiezo sentimentele,emotieve,zoete BS verhaaltjes geloven.
Aw – thats oh zo sweet and kind.Let's all go cry about it and feel emotionally involved. One Love – all crying together over a bunch of fckin lies. No thanks. Get real sweetie.
I'll just go put my Whitney Houston Greatest Hits CD on.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 07-06-2017 00:35:15 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:23:58 #86
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171515493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

factfinding..
it's a dirty job but someone's gotta do it.

het is nog al een belediging om, hier op bnw, iemand van ramptoerisme te beschuldigen tijdens het factfinden.
op het perverse af, imo..
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:34 schreef Orwell het volgende:

[..]

Als een echte PI. Nee, geen private investigator, maar pixel interpreter. ^O^

Wanneer komt de eerste fact?
1 + 1 = blauw
pi_171515495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

factfinding..
it's a dirty job but someone's gotta do it.

het is nog al een belediging om, hier op bnw, iemand van ramptoerisme te beschuldigen tijdens het factfinden.
op het perverse af, imo..
Dankje wel comrade!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_171515513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:34 schreef Orwell het volgende:
Waar het om gaat in deze nieuwsberichten is waarheidsvinding
"Waar het om gaat in deze nieuwsberichten is waarheidsvinding"

Dankje - missed that one. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:43:27 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171515692
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat doet dan ook niemand hier, volgens mij. Ik probeer je niet te beledigen, maar wel te laten zien dat je te ver doorschiet in het bekritiseren van media en met name deze tragedies. Je ondermijnt het menselijk leed dat plaatsvindt, en daar wordt niemand beter van.
Te ver doorschieten ? Mensen moeten misschien eens stoppen met steeds dezelfde leugens te geloven van steeds dezelfde leugenaars met steeds hetzelfde script . Je kan niet te kritisch zijn als het aankomt op de media of politici of wat dan ook als je verwacht word iets te geloven of aan te nemen voor waar . Leugens vertellen om mensen te misleiden en op hun emoties in te spelen en angst aan te jagen is net zo goed menselijk leed .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:45:20 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171515719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel comrade!
Juistem the truth will set you free but first it will piss you off ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 juni 2017 @ 01:22:18 #91
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_171516015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:23 schreef Kamina het volgende:

[..]

[..]

Als een echte PI. Nee, geen private investigator, maar pixel interpreter. ^O^

Wanneer komt de eerste fact?
kijk in de spiegel en stel jezelf die vraag.
Huig
pi_171516250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Juistem the truth will set you free but first it will piss you off ;)
Klasse. Nice to see you back.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:29:17 #93
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171517020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Te ver doorschieten ? Mensen moeten misschien eens stoppen met steeds dezelfde leugens te geloven van steeds dezelfde leugenaars met steeds hetzelfde script . Je kan niet te kritisch zijn als het aankomt op de media of politici of wat dan ook als je verwacht word iets te geloven of aan te nemen voor waar . Leugens vertellen om mensen te misleiden en op hun emoties in te spelen en angst aan te jagen is net zo goed menselijk leed .
Je bent alleen niet kritisch meer, want je moet ook je eigen beperkingen meenemen in die kritiek. Vergeet niet dat je alleen maar wat YouTube filmpjes zit te kijken van pubers die een paar centen willen verdienen aan monetized channels en een stijfje krijgen van de aandacht die je ze geeft. Ondertussen liggen kinderen bloedend op straat, waar je overheen stapt om te zoeken naar die ene scheve pixel.

Als je kritisch wil doen, doe dat dan ook naar die YouTube filmpjes, die niet gemaakt zijn door mensen die een journalistieke carrière erop nahouden.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 01:22 schreef Orwell het volgende:

[..]

kijk in de spiegel en stel jezelf die vraag.
Ik ben niet diegene die stelt dat de media liegt en het beter weet dankzij een paar YouTube filmpjes. Daarentegen ben ik me heel goed bewust hoe de media feiten presenteert en weet de nuance tussen feit en presentatie goed te bewaren, terwijl ik een uitzending bekijk. Dat is niet te zeggen van mensen hier die een actiefilm niet kunnen onderscheiden van een nieuwsbericht.

Wie stelt, vertelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamina op 07-06-2017 08:40:12 ]
1 + 1 = blauw
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:22:57 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_171517599
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:29 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je bent alleen niet kritisch meer, want je moet ook je eigen beperkingen meenemen in die kritiek. Vergeet niet dat je alleen maar wat YouTube filmpjes zit te kijken van pubers die een paar centen willen verdienen aan monetized channels en een stijfje krijgen van de aandacht die je ze geeft. Ondertussen liggen kinderen bloedend op straat, waar je overheen stapt om te zoeken naar die ene scheve pixel.
Ik zie al waar je strand in je waarheidsvinding . Je zoekt de oorzaak bij de mensen met een andere mening in plaats van het getoonde bewijs dat zou moeten overtuigen .
quote:
Als je kritisch wil doen, doe dat dan ook naar die YouTube filmpjes, die niet gemaakt zijn door mensen die een journalistieke carrière erop nahouden.
Het zegt me echt niks dat iemand een journalistieke carriere heeft , het is niet zo dat objectief en onafhankelijk nieuws daar dan automatisch uitrolt , het zijn net mensen die hun eigen keuzes maken en kiezen om te liegen of de waarheid te spreken hoort daar ook bij .
quote:
[..]

Ik ben niet diegene die stelt dat de media liegt en het beter weet dankzij een paar YouTube filmpjes. Daarentegen ben ik me heel goed bewust hoe de media feiten presenteert en weet de nuance tussen feit en presentatie goed te bewaren, terwijl ik een uitzending bekijk. Dat is niet te zeggen van mensen hier die een actiefilm niet kunnen onderscheiden van een nieuwsbericht.

Wie stelt, vertelt.
Je begrijpt dat " breaking news " de eerste claim is die wij geacht worden te geloven en geacht worden dat door te vertellen als zijnde de waarheid en dat die eerste claim ( breaking news ) word onderzocht ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:32:42 #95
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171517710
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik zie al waar je strand in je waarheidsvinding . Je zoekt de oorzaak bij de mensen met een andere mening in plaats van het getoonde bewijs dat zou moeten overtuigen .
Het lijkt erop dat je niet weet wat wel bewijs is en wat niet. Bloed op de straten is bewijs. YouTube filmpjes met meningen zijn dat niet.

Met je aanbidding van Osho ga je daarmee ook al de fout in.

quote:
[..]

Het zegt me echt niks dat iemand een journalistieke carriere heeft , het is niet zo dat objectief en onafhankelijk nieuws daar dan automatisch uitrolt , het zijn net mensen die hun eigen keuzes maken en kiezen om te liegen of de waarheid te spreken hoort daar ook bij .
En daar zit je probleem; je snapt niet wat de impact is van fouten maken op een carrière. De controle van media op zichzelf. En het belang van journalistieke integriteit.

Het kleine NOS schandaal van nu is een goed voorbeeld van de terugslag bij gebrekkige berichtgeving.

quote:
Je begrijpt dat " breaking news " de eerste claim is die wij geacht worden te geloven en geacht worden dat door te vertellen als zijnde de waarheid en dat die eerste claim ( breaking news ) word onderzocht ?
Dat begrijp begrijp ik evenmin als mensen die geloven dat Nieuw op een verpakking verbetering zou zijn van het product. Het is een kreet die de aandacht moet trekken, geen waarheidsclaim.

Je snapt niet zo goed hoe media werkt he? Wil je het leren? Dat kan hoor!
1 + 1 = blauw
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:57:10 #96
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171518062
Altijd weer dat gebash over youtubefilmpjes om (g)een punt te maken. Kom eens met wat nieuws. Genoeg op YT te vinden die goede zaken aandragen zolang de censuurpolitie het nog toelaat maar ook buiten YT. Ik heb geen YT nodig om me te vertellen wat ik wel of niet moet geloven, ik kijk het nieuws lees wat in de msm en kan het je zo aanwijzen. Maar oké, je moet toch wat om er niet op in te hoeven gaan en af te kunnen zeiken. Bloed en slachtoffers op straat aanschouw want dit is echt mensen. Uhuh jaja echt just like in a movie, zo werkt de media vandaag de dag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:59:34 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171518104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Altijd weer dat gebash over youtubefilmpjes om (g)een punt te maken. Kom eens met wat nieuws. Genoeg op YT te vinden die goede zaken aandragen zolang de censuurpolitie het nog toelaat maar ook buiten YT. Ik heb geen YT nodig om me te vertellen wat ik wel of niet moet geloven, ik kijk het nieuws lees wat in de msm en kan het je zo aanwijzen. Maar oké, je moet toch wat om er niet op in te hoeven gaan en af te kunnen zeiken. Bloed en slachtoffers op straat aanschouw want dit is echt mensen. Uhuh jaja echt just like in a movie, zo werkt de media vandaag de dag.
Ik moet altijd zo lachen om jouw bozige uitvalletjes, hoe voorspelbaar ze inmiddels ook zijn. Ga vooral door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:04:10 #98
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171518185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 09:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Altijd weer dat gebash over youtubefilmpjes om (g)een punt te maken. Kom eens met wat nieuws. Genoeg op YT te vinden die goede zaken aandragen zolang de censuurpolitie het nog toelaat maar ook buiten YT. Ik heb geen YT nodig om me te vertellen wat ik wel of niet moet geloven, ik kijk het nieuws lees wat in de msm en kan het je zo aanwijzen. Maar oké, je moet toch wat om er niet op in te hoeven gaan en af te kunnen zeiken. Bloed en slachtoffers op straat aanschouw want dit is echt mensen. Uhuh jaja echt just like in a movie, zo werkt de media vandaag de dag.
Ga je gang, wijs het aan.

Maak eerst even duidelijk of je nou wel of geen youtubefilmpjes nodig hebt. Geloven wat je wil doe je zo te zien toch al. Zoals dat films en nieuws hetzelfde zijn.

Sterk verhaal.
1 + 1 = blauw
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:10:47 #99
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_171518319
Ik ben helemaal niet boos verre van dat, zonde van mijn energie om me boos te maken over mensen zoals jullie. Lig vaak zat in een deuk om de goedgelovigheid en die naïviteit, zo voorspelbaar dat het grappig is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:11:32 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171518329
Ja, dat ja. Ga door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')