Ik heb mijn pasjes altijd los in mijn zak/voorvakje tas.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?
En dan heb je dus als dader zijnde net iemand vermoord, ga je dan niet terug naar de plek waar je d'r gepakt hebt om te kijken of daar sporen zijn die je moet opruimen? Ik vind dat zo apart, maar goed, misschien vergeet je dat ook wel in je paniek.
Veel mensen op mijn tijdlijn delen daar een bericht over. Oproep tot aanhouden. Zwarte kleine auto en 2 lichtgetintiërs.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vind het vooralsnog erg klinken als een opgeklopt sensatieverhaal.
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Dat zou je toch juist niet doen dan? Of in ieder geval ergens totaal ergens anders, in 't water, evt in een zakje met een steen erbij zodat het niet boven komt drijven of wat dan ook, maar gewoon zomaar op een plek waar het 'makkelijk' vindbaar is?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat ze omgebracht is, vervolgens hebben ze haar lichaam achtergelaten en zijn ze gevlucht in de richting van Baarn en hebben ze onderweg het identiteitsbewijs en dergelijke uit het raam gegooid.
Hij vindt het kennelijk lekker om over het lijk van één meisje en een nog onbekende in de belangstelling te staan.... ziek.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huh, hoe weet hij dit? Sinds wanneer boeit een Amsterdammer iets wat buiten de ring gebeurt?
De anderen werden omschreven als blank.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef MadameMossel het volgende:
Bekijk de Tweet van @r0eland: https://twitter.com/r0eland/status/871350779013210112?s=09
Dit IS het Savannah-topicquote:
Dus er is een hele serie bijna ontvoeringen aan vooraf gegaan in die regio???quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Ik heb mn pasjes ook vaak los in de mouw van mn jas zitten. Een bomberjack, die zij ook droeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?
En dan heb je dus als dader zijnde net iemand vermoord, ga je dan niet terug naar de plek waar je d'r gepakt hebt om te kijken of daar sporen zijn die je moet opruimen? Ik vind dat zo apart, maar goed, misschien vergeet je dat ook wel in je paniek.
Dus de moordenaar heeft zichzelf vermoord? Waar is Savannah dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:helmer1979 twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:24:28Lichaam op industrieterrein is van moordenaar #Savannah en #romy... En naar eerstgenoemde wordt nog gezocht. Would make sense #Bunschoten reageer retweet
Puur speculatie, klopt niets van.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de moordenaar heeft zichzelf vermoord? Waar is Savannah dan?
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus er is een hele serie bijna ontvoeringen aan vooraf gegaan in die regio???
Bij die 17 jarige toch niet? Was alleen bekend dat ze baardjes hadden en een kleine zwarte auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De anderen werden omschreven als blank.
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik heb mn pasjes ook vaak los in de mouw van mn jas zitten. Een bomberjack, die zij ook droeg.
Hou op met steeds hetzelfde gezeik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.
https://twitter.com/r0eland/status/871350779013210112quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Ik weet het, het gaat als een lopend vuurtje. Dat bedoelde ik ook met sensatieverhaal dat opgeklopt is.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel mensen op mijn tijdlijn delen daar een bericht over. Oproep tot aanhouden. Zwarte kleine auto en 2 lichtgetintiërs.
Mensen zien ineens overal een verband in.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nee, hij heeft gezegd dat de zaken van Savannah en Romy vooralsnog niets met elkaar te maken hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.
Ik laatst ook in een EHBO-trommel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mensen zien ineens overal een verband in.
Dat van die 23 jarige was op rtv Utrecht dus ja dat is een betrouwbare bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Het is wel allemaal in hetzelfde gebied. Vrij opvallendquote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die van 23 wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Bij die 17 jarige toch niet? Was alleen bekend dat ze baardjes hadden en een kleine zwarte auto.
Dat kun je leren op de Bassie en Adriaan University.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |