- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.quote:
Poging tot ontvoering in de buurt geloof ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.
Zou in Amersfoort een dame klem hebben gereden in de omgeving en geprobeerd hebben haar te ontvoeren. Ook een donkere wagen (maar een kleine) die afgelopen woensdag in Spakenburg een 17-jarige klem zou hebben geprobeerd te rijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.
Een man pakt op De Schans een vrouw vast en dwingt haar in zijn auto te stappen. Ze weet zich net op tijd los te rukken en te ontsnappenquote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is 2 weken geleden een 23-jarige vrouw in Amersfoort lastig gevallen door iemand in een grote zwarte Volvo Station die haar in de auto probeerde te trekken, op de Schans, bij de Maatweg, ook aan de grens van Hoogland, ongeveer 2½ km van de plek waar de fiets van Savannah gevonden is.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan best. Tweede lichaam is ook nog niet geidentificeerd (dat we weten).quote:Op zondag 4 juni 2017 15:23 schreef TLC het volgende:
Zijn er nu twee lichamen relatief dicht bij elkaar gevonden ? dat is toch bijna geen toeval dan ?
Ga even met die agent in gesprek en vraag toestemming om te filmen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
Dit is het enige wat ik kon zien, dichterbij kon ik niet komen:
[ afbeelding ]
Als je de bocht omgaat, achter de meest linker politiewagen, dan vindt je de plek des onheils.
Zou dat hiermee te maken hebben?!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
En nu hoor ik een straaljager in de verte?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga even met die agent in gesprek en vraag toestemming om te filmen.
Ik kan daar niet eens komen. De plek vanaf waar ik de foto gemaakt heb hangt ook een lint en wordt bewaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja, maar 'bijna geen toeval' ain't holdin' up in court.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:23 schreef TLC het volgende:
Zijn er nu twee lichamen relatief dicht bij elkaar gevonden ? dat is toch bijna geen toeval dan ?
Drone genot.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gerelateerdquote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
In Amersfoort werd een vrouw lastig gevallen en de gozer die dat deed reed in een zwarte oud model V70 of V40, waarbij dus plaatjes van twee auto's van dat merk (volvo) werden getoond.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben je gek geworden?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me niet nee. Wel opvallend, gebeurt niet zo vaak meer sinds de sluiting van soesterberg.quote:
Iemand die na tien bier nodig moet plassen terwijl-ie als hobby groot wild afschiet, is ook een straaljager.quote:
twitter:112aktueel twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:23:14De Politie bevestigd dat aan de Bisschopsweg (tussen #Bunschoten en #Baarn) het identiteitsbewijs en sleutels van #Savannah zijn gevonden. reageer retweet
De ouders waren van tevoren ingelicht dat het niet hun dochter was, toen met de vondst in Achterveld.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Mula het volgende:
Die arme ouders van Savannah. Voor de tweede keer in 3 dagen tijd de politie op de stoep met de melding dat er een lijk is gevonden.
Ja, dat betekent dus wrs toch dat het om dat arme kind gaat, Savannah. Indirect kun je ervan uitgaan wrs.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
twitter:112aktueel twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:23:14De Politie bevestigd dat aan de Bisschopsweg (tussen #Bunschoten en #Baarn) het identiteitsbewijs en sleutels van #Savannah zijn gevonden. reageer retweet
Dat is de weg tussen de plek des onheils en de snelweg bij Baarn / Bunschoten waar de politie nu ook een onderzoek is gestart. Lijkt erop dat ze wat op het spoor zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
bevestigtquote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
Dat klinkt als Jens/logica...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Amersfoort werd een vrouw lastig gevallen en de gozer die dat deed reed in een zwarte oud model V70 of V40, waarbij dus plaatjes van twee dat merk werden getoond.
In Spakenburg was een meisje klem gereden en in de auto zaten twee mensen en die auto werd getypeerd als zwart en klein, zonder merk verder.
Nou ja, een V70 of V40 stationwagon kun je niet typeren als klein, dus wrs verschillende zaken.
Mja, was te verwachten.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
wanneer?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef MadameMossel het volgende:
In Soest ook een meisje achtervolgd door 2 mannen in een kleine zwarte auto.
twitter:helmer1979 twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:24:28Lichaam op industrieterrein is van moordenaar #Savannah en #romy... En naar eerstgenoemde wordt nog gezocht. Would make sense #Bunschoten reageer retweet
Was het een volvo?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef MadameMossel het volgende:
Precies. Dus ook niet vreemd dat Slachtofferhulp ze bij komt staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Mula het volgende:
Die arme ouders van Savannah. Voor de tweede keer in 3 dagen tijd de politie op de stoep met de melding dat er een lijk is gevonden.
Ook in Nijkerk en eerder deze week ook in Bunschoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef MadameMossel het volgende:
Heb je daar ook een bron van? Want van dat verhaal van Soest heb ik tot nu toe geen andere bron gezien dan dorpsroddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef MadameMossel het volgende:
Wacht wat????quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:helmer1979 twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:24:28Lichaam op industrieterrein is van moordenaar #Savannah en #romy... En naar eerstgenoemde wordt nog gezocht. Would make sense #Bunschoten reageer retweet
#WarZonequote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook in Nijkerk en eerder deze week ook in Bunschoten.
Ja, ws zijn er spullen gevonden nabij die parkeerplaats.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is de weg tussen de plek des onheils en de snelweg bij Baarn / Bunschoten waar de politie nu ook een onderzoek is gestart. Lijkt erop dat ze wat op het spoor zijn.
Wat een retard.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Aiquote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
Niks, zal wel gewoon een Twitterroeptoeter zijn.quote:
Hersenscheet.quote:
Ik weet zeker dat de politie voor public relations belangstelling heeft dus er zal vast iem zijn die je kan contacteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik kan daar niet eens komen. De plek vanaf waar ik de foto gemaakt heb hangt ook een lint en wordt bewaakt.
Nou klein dan denk je aan die dames-autootjes, Ford Ka, Toyota Aigo, of hoe heten die. Ik bedoel, ik ken iemand die is 2m16 en rijdt in een C5 (stationwagon) en die vindt die auto ook wat aan de krappe kant.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat klinkt als Jens/logica...
Ik heb zelf zo´n nieuwe Volvo V 40 Design en die typeer ik als veel te klein. Totaal geen bergruimte, te lage zit en geen fatsoenlijke zitruimte op achterbank. Klein is dus een relatief begrip.
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Er wordt druk gespeculeerd over 2 daders met een baardje in een zwarte auto. Op meerdere plekken zijn ze gesignaleerd en hebben ze meisjes achtervolgd. Grote kans dat zij hier wat mee te maken hebben.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de politie voor public relations belangstelling heeft dus er zal vast iem zijn die je kan contacteren.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
Oke, dus wat we tot nu toe weten over deze seriemoordenaar is dat hij:
2 meisjes heeft vermoord
in een azc woont
een volvo heeft
een straaljager heeft
Die straaljager zojuist heeft gebruikt om te ontsnappen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
2 meisjes heeft vermoord
in een azc woont
een volvo heeft
een straaljager heeft
Ja. De kans dat het gevonden lichaam nu niét Savannah is wordt wel heel erg klein.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]de kans was natuurlijk heel groot dat het om Savannah zou gaan. Triest.
Speculatie tot de macht duizendquote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Ah, dus dat is wellicht de link. Maar goed nieuws lijkt het iig niet. Tenzij ze het zelf opzettelijk weg heeft gegooid. Maar waarom zou ze dat downquote:Op zondag 4 juni 2017 15:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is de weg tussen de plek des onheils en de snelweg bij Baarn / Bunschoten waar de politie nu ook een onderzoek is gestart. Lijkt erop dat ze wat op het spoor zijn.
Twingoquote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou klein dan denk je aan die dames-autootjes, Ford Ka, Toyota Aigo, of hoe heten die.
Op naar het Savannah topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
2 meisjes heeft vermoord
in een azc woont
een volvo heeft
een straaljager heeft
Huh, hoe weet hij dit? Sinds wanneer boeit een Amsterdammer iets wat buiten de ring gebeurt?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Alles voor de likes.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huh, hoe weet hij dit? Sinds wanneer boeit een Amsterdammer iets wat buiten de ring gebeurt?
Ik denk dat ze omgebracht is, vervolgens hebben ze haar lichaam achtergelaten en zijn ze gevlucht in de richting van Baarn en hebben ze onderweg het identiteitsbewijs en dergelijke uit het raam gegooid.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dus dat is wellicht de link. Maar goed nieuws is het iig niet. Tenzij ze het zelf opzettelijk weg heeft gegooid. Maar waarom zou ze dat doen?
Ben benieuwd waar de politie dat bevestigt..... geen enkele andere bron meld het, en er staan nogal wat versslaggevers bovenop.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:26 schreef Momo... het volgende:
Ja, die ook, elk merk heeft dat soort wagentjes wel, krijg je een lading pluchebeestjes bij cadeau voor op de hoedenplank.quote:
Mafketel...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
en een baard.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef GGMM het volgende:
2 meisjes heeft vermoord
in een azc woont
een volvo Twingo heeft
een straaljager heeft
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dus dat is wellicht de link. Maar goed nieuws is het iig niet. Tenzij ze het zelf opzettelijk weg heeft gegooid. Maar waarom zou ze dat doen?
Vind het vooralsnog erg klinken als een opgeklopt sensatieverhaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Er wordt druk gespeculeerd over 2 daders met een baardje in een zwarte auto. Op meerdere plekken zijn ze gesignaleerd en hebben ze meisjes achtervolgd. Grote kans dat zij hier wat mee te maken hebben.
Ben ook benieuwd of er een bron is zonder spelfouten.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar de politie dat bevestigt..... geen enkele andere bron meld het, en er staan nogal wat versslaggevers bovenop.
Of in je broek/jaszak ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de politie voor public relations belangstelling heeft dus er zal vast iem zijn die je kan contacteren.
Ik heb mijn pasjes altijd los in mijn zak/voorvakje tas.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?
En dan heb je dus als dader zijnde net iemand vermoord, ga je dan niet terug naar de plek waar je d'r gepakt hebt om te kijken of daar sporen zijn die je moet opruimen? Ik vind dat zo apart, maar goed, misschien vergeet je dat ook wel in je paniek.
Veel mensen op mijn tijdlijn delen daar een bericht over. Oproep tot aanhouden. Zwarte kleine auto en 2 lichtgetintiërs.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vind het vooralsnog erg klinken als een opgeklopt sensatieverhaal.
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Dat zou je toch juist niet doen dan? Of in ieder geval ergens totaal ergens anders, in 't water, evt in een zakje met een steen erbij zodat het niet boven komt drijven of wat dan ook, maar gewoon zomaar op een plek waar het 'makkelijk' vindbaar is?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat ze omgebracht is, vervolgens hebben ze haar lichaam achtergelaten en zijn ze gevlucht in de richting van Baarn en hebben ze onderweg het identiteitsbewijs en dergelijke uit het raam gegooid.
Hij vindt het kennelijk lekker om over het lijk van één meisje en een nog onbekende in de belangstelling te staan.... ziek.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huh, hoe weet hij dit? Sinds wanneer boeit een Amsterdammer iets wat buiten de ring gebeurt?
De anderen werden omschreven als blank.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef MadameMossel het volgende:
Bekijk de Tweet van @r0eland: https://twitter.com/r0eland/status/871350779013210112?s=09
Dit IS het Savannah-topicquote:
Dus er is een hele serie bijna ontvoeringen aan vooraf gegaan in die regio???quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:r0eland twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:59:49In Soest eveneens poging ontvoering tienermeisje, dat maakt inmiddels VIER inclusief vermiste en vermoorde meisje… https://t.co/uA2cI55pD9 reageer retweet
Ik heb mn pasjes ook vaak los in de mouw van mn jas zitten. Een bomberjack, die zij ook droeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap. Dus je hebt je sleutels en je IDbewijs/whateverwatvoorpasje bij je. Die kaart heb je toch normaal in je portomonnee ofzo lijkt me. Waar is haar portomonnee dan (of lag die er ook?)?
En dan heb je dus als dader zijnde net iemand vermoord, ga je dan niet terug naar de plek waar je d'r gepakt hebt om te kijken of daar sporen zijn die je moet opruimen? Ik vind dat zo apart, maar goed, misschien vergeet je dat ook wel in je paniek.
Dus de moordenaar heeft zichzelf vermoord? Waar is Savannah dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Puur speculatie, klopt niets van.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de moordenaar heeft zichzelf vermoord? Waar is Savannah dan?
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus er is een hele serie bijna ontvoeringen aan vooraf gegaan in die regio???
Bij die 17 jarige toch niet? Was alleen bekend dat ze baardjes hadden en een kleine zwarte auto.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De anderen werden omschreven als blank.
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik heb mn pasjes ook vaak los in de mouw van mn jas zitten. Een bomberjack, die zij ook droeg.
Hou op met steeds hetzelfde gezeik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.
https://twitter.com/r0eland/status/871350779013210112quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Ik weet het, het gaat als een lopend vuurtje. Dat bedoelde ik ook met sensatieverhaal dat opgeklopt is.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel mensen op mijn tijdlijn delen daar een bericht over. Oproep tot aanhouden. Zwarte kleine auto en 2 lichtgetintiërs.
Mensen zien ineens overal een verband in.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nee, hij heeft gezegd dat de zaken van Savannah en Romy vooralsnog niets met elkaar te maken hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jens heeft gezegd dat het allemaal niets met elkaar te maken heeft.
Ik laatst ook in een EHBO-trommel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mensen zien ineens overal een verband in.
Dat van die 23 jarige was op rtv Utrecht dus ja dat is een betrouwbare bron.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, aan de jas trekken, kapot trekken, ding valt er uit, ofzo, genoeg scenario's denkbaar inderdaad. Maar ik lees nu dat er in die regio iets gaande is met pogingen tot ontvoering van jonge meisjes/vrouwen? Heeft dat ook een betrouwbare bron?
Het is wel allemaal in hetzelfde gebied. Vrij opvallendquote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die van 23 wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:35 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Bij die 17 jarige toch niet? Was alleen bekend dat ze baardjes hadden en een kleine zwarte auto.
Dat kun je leren op de Bassie en Adriaan University.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Als je bij het verband bent, vind je het pakje."quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kun je leren op de Bassie en Adriaan University.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
Niet zo gek als er meerdere meldingen komen uit verschillende omringende plaatsen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Id en geld in hoesje van mobiel? Mobiel zullen ze wel meegejat hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hand weg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
"Als je bij het verband bent, vind je het pakje."
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef Momo... het volgende:
Hoe normaal is enge mannen in autojes die pubermeiden achtervolgen?
Misschien is het de bedoeling om op te vallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Wel apart dat áls allemaal deze voorvallen met elkaar te maken hebben ,dat je dat dan in zó'n korte tijd achter elkaar probeert. Je moet dan toch wel snappen dat dat gaat opvallen?
Dit soort dingen gebeuren veel vaker. In veel gevallen komt het niet eens tot serieuze melding bij de politie en al zeker niet zo groot/breed uitgemeten in de media.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel allemaal in hetzelfde gebied. Vrij opvallend
Mobiel mee jatten maar wel de moeite nemen die telefoon uit het hoesje te trekken en dat dan achteloos weg te gooien waar het gevonden kán worden? Ik weet 't niet. Lijken me niet echt hele snuggere dader(s) dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Id en geld in hoesje van mobiel? Mobiel zullen ze wel meegejat hebben.
Ik ook. Komt vaker voor dan men lijkt te denken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.
Dan zijn er toch veel opzichtigere dingen om op te vallen?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien is het de bedoeling om op te vallen.
Zulke dingen worden ALTIJD gemeld dus je zit er nogal naast. Zelfde met die masturberende man in Den Bosch. Dat wist ik 5 minuten na het voorval al.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren veel vaker. In veel gevallen komt het niet eens tot serieuze melding bij de politie en al zeker niet zo groot/breed uitgemeten in de media.
Omdat er nu een vergrootglas licht rondom de zaak van Romy & Savannah lijkt alles nu met elkaar verband te houden.
Ik persoonlijk geloof daar niet in. Maar goed, ik ben ook maar ik.
Random wat pubermeiden vermoorden vind ik persoonlijk best een effectieve manier om terreur te zaaien, bijv.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan zijn er toch veel opzichtigere dingen om op te vallen?
Het was meer dan iemand die naast je ging rijden en vunzige dingen ging roepen?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet normaal, natuurlijk. Maar heb het op die leeftijd ook meegemaakt.
Ik hoor niets en me raam staat open.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:42 schreef Resistor het volgende:
* Resistor hoort weer sirenes
* Resistor checkt 112 meldingen
* Resistor ziet dat het gewoon een brand in Eemdijk is
Niets aan de hand, behalve dat de brand volgens mij opgeschaald is.
Vanmorgen ook al een andere brand relatief in de buurt (Smink)
Onzin. Ben meerdere keren belaagd, maar ik heb nooit aangifte gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zulke dingen worden ALTIJD gemeld dus je zit er nogal naast. Zelfde met die masturberende man in Den Bosch. Dat wist ik 5 minuten na het voorval al.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
Random wat pubermeiden vermoorden vind ik persoonlijk best een effectieve manier om terreur te zaaien, bijv.
Wanneer was dat? Anno 2017 is de wereld veeel sneller dankzij FB, Twitter etc he. Kan mij voorstellen dat dat paar jaar terug veel minder was.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Ben meerdere keren belaagd, maar ik heb nooit aangifte gedaan.
Je hoeft ook niet snugger te zijn om een totale randdebiel te zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mobiel mee jatten maar wel de moeite nemen die telefoon uit het hoesje te trekken en dat dan achteloos weg te gooien waar het gevonden kán worden? Ik weet 't niet. Lijken me niet echt hele snuggere dader(s) dan.
Bij mij wel. Betasten en vd fiets proberen te trekken. Daders (2 voorvallen) waren ook op de fiets overigens. Dus geen auto betrokken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het was meer dan iemand die naast je ging rijden en vunzige dingen ging roepen?
Hoe kan iemand er van weten als ik geen aangifte doe en het verder ook niet vertel?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Anno 2017 is de wereld veeel sneller dankzij FB, Twitter etc he. Kan mij voorstellen dat dat paar jaar terug veel minder was.
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Áls je dan iemand vermoord, dan kun je dat op een slimme manier doen of op een paniekerige manier, zo bedoel ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet snugger te zijn om een totale randdebiel te zijnSowieso is het al niet snugger om iemand te vermoorden,
wtf?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Betasten en vd fiets proberen te trekken. Daders (2 voorvallen) waren ook op de fiets overigens. Dus geen auto betrokken.
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand er van weten als ik geen aangifte doe?
Straaljagers vaak veel en high res luchtfoto's. Worden vaak bij dit soort onderzoeken ingezet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
Wauw dat kan 2 miljoen mensen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die van 23 wel.
http://destadamersfoort.n(...)ingweg-koppel-244660
SIGNALEMENT De verdachte is een blanke man van ongeveer 1,75 meter met een slank postuur. Hij is ongeveer 30 jaar, heeft kort zwart haar en droeg zwarte kleding met witte tekst op de borst.
Of niet, want als niemand het ziet weet niemand er van, en dus gaat je stellige bewering dat het ALTIJD gemeld wordt niet op.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.
Niet alleen de dubbele ontkenning is mooi in deze post.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
Als iemand dat nu zou zien op straat dan wordt dat direct gesnapchat, getweet etc. Dat was tot een paar jaar terug nooit geen sprake van.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet alleen de dubbele ontkenning is mooi in deze post.
Dit kan op papier inderdaad mijn vriend zijn, mijn buurjongen en ongeveer 80% van de kinderen op mijn werk. Edit; de kinderen zijn alleen geen 30 natuurlijk.quote:
Ja zo van jullie dochters zijn niet veilig, ook niet overdag.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Random wat pubermeiden vermoorden vind ik persoonlijk best een effectieve manier om terreur te zaaien, bijv.
Daar had ik wel aangifte van gedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Betasten en vd fiets proberen te trekken. Daders (2 voorvallen) waren ook op de fiets overigens. Dus geen auto betrokken.
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:47:30Er zijn momenteel geen(!) nieuwe ontwikkelingen rondom de vondst van het lichaam in #Bunschoten / de vermissing van… https://t.co/r01seIaRIX reageer retweet
Kinderen van 30 jaar oud? Dragen ze ook volwassenenluiers?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit kan op papier inderdaad mijn vriend zijn, mijn buurjongen en ongeveer 80% van de kinderen op mijn werk.
Ja, ok. Ik ga er van uit dat ze niet zo heel paniekerig zijn geweest.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoel. Áls je dan iemand vermoord, dan kun je dat op een slimme manier doen of op een paniekerige manier, zo bedoel ik.
Al ge-edit. Maar je snapt mijn punt hoop ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kinderen van 30 jaar oud? Dragen ze ook volwassenenluiers?
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wacht, is er ook een 17 jarig meisje vermist?
Ongetwijfeld, komt dagelijks voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ook goedemorgen...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dank je, vreselijk!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.
https://www.burgernet.nl/burgernet/220928
Uiteraard maar het speelt zich allemaal af in dezelfde regio in een paar dagen tijd. Dat is zeer opvallend.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, komt dagelijks voor.
Mensen hebben volgens mij totaal geen idee hoeveel vermissingen er dagelijks voorkomen.
Afloopbericht Burgernetactie de Bilt. Dame is in goede gezondheid teruggekeerd. Dank voor uw hulp.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja dat is dus onduidelijk. Volgens het Twitter account van burgernet is ze aangetroffen, maar op de website van burgernet staat ze nog als vermist.
https://www.burgernet.nl/burgernet/220928
Ja. En dat op klaarlichte dag, erg dicht bij het centrum.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het was meer dan iemand die naast je ging rijden en vunzige dingen ging roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |