Jij kunt idd met recht zeggen dat het nu wel heel dichtbij komtquote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
Wel ziek hoe dichtbij het wel niet is. Ben al de hele week aan het posten in het topic en dan blijkt ze (al is het nog niet zeker) bijna in je achtertuin te liggen.
Is het al bevestigd dan?!quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
Wel ziek hoe dichtbij het wel niet is. Ben al de hele week aan het posten in het topic en dan blijkt ze (al is het nog niet zeker) bijna in je achtertuin te liggen.
Bizar inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
Precies.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zolang dat niet bevestigd is, het kan namelijk ook een dode zwerver zijn of de dader van Romy, zou ik ff wachten met het uitspreken van condoleances.
Ik vind dat heel verdacht hoor, Infection.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
Nee, maar aangezien haar id-kaart en dergelijke ook gevonden is een stukje verderop, lijkt mij dit wel zo goed als zeker.quote:
Nee, maar de kans is helaas enorm.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind dat heel verdacht hoor, Infection.
Nu lijkt het net alsof je een echte zolderkamerfokker bent.
Lees de post die je quote eens goedquote:
En ik dacht dat je was afgereisd naar een buurplaats om een speciale reporter te worden voor dit topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:13 schreef Infection het volgende:
De A1-seriemoordenaars. Toepasselijke naam wel.twitter:HisserT twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:15:40Kijk uit naar de A1-seriemoordenaar(s): eerst Hoevelaken en Bunschoten, nu melding uit Hilversum en Soest. #Savannah #Romy @PolitieUtrecht reageer retweet
Wat?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Hdero het volgende:
[..]
En ik dacht dat je was afgereisd naar een buurplaats om een speciale reporter te worden voor dit topic.
Ik zou juist vooral de oudere blanke mannen aahouden want minderjarige eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
de vrouwen en de blanken kunnen alvast weg. Blijft er niet veel meer over.
Oops.
Sociale media op z'n slechtst dit.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
De A1-seriemoordenaars. Toepasselijke naam wel.twitter:HisserT twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:15:40Kijk uit naar de A1-seriemoordenaar(s): eerst Hoevelaken en Bunschoten, nu melding uit Hilversum en Soest. #Savannah #Romy @PolitieUtrecht reageer retweet
Hilversum? Soest?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Ik woon er zo'n 150 meter vandaan. Heb wel even achter het politielint staan kijken ja, maar weinig te zien dus ben maar weer terug naar huis gegaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:19 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht hoe komt hij bij die crimescene? Daar hij staat te kieken. Maar nee dus.
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zou juist vooral de oudere blanke mannen aahouden want minderjarige eh.
De soundtrack is er ook al.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:19 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik dacht hoe komt hij bij die crimescene? Daar hij staat te kieken. Maar nee dus.
Wie weet hoeveel dode pubermeiden wat oplettendheid kan schelen.quote:
Nu nog het detail van een kaal hoofd afwachten eh.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
hoeveel blanke oude kerels met een baard zitten ertussen?
quote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.
En het is je tot nu toe gelukt dat volledig te missen?!![]()
En lichtgetint.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.
Ik ben alleen de laatste 3 of 4 delen actief in het topic ehquote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was tig topics geleden al bekend dat hij in Bunschoten woont. En al sinds het stoffelijk overschot gevonden is dat hij vlak bij de vindplaats woont.
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de Volvo niet!quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
oude kerels in een kleine wagen met een baardje.
Er is nog helemaal niets bekend over het stoffelijke overschot. Onderzoek is ook nog steeds in volle gang aangezien alles nog steeds afgesloten is. Al sinds een uur of 12.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.
Hilversum was meisje toch al lang terecht of gaat het nu weer om een ander meisje uit die regio?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.
Bij zus van vriend van me ook gebeurd... niemand wat gezien... maar 1 van de buren wel gehoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja. En dat op klaarlichte dag, erg dicht bij het centrum.
Kan ik ajb nog één keer een linkje krijgen naar een goede bron dat er in Hilversum een jong meisje vermist is?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
In Hilversum is een meisje vermist van rond dezelfde leeftijd. In Soest hebben de mannen met baardjes in de zwarte auto een meisje achtervolgd, die dat eerder ook in Bunschoten gedaan hadden. Althans, ik ga er vanuit dat het dezelfde gasten zijn.
Je zat al in de topics voor het stoffelijk overschot gevonden was vandaag, dus dat is kul..quote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben alleen de laatste 3 of 4 delen actief in het topic eh
Nee, dat weet jij, dat weet ik, maar Hdero weet kennelijk meer over het stoffelijk overschot, maar komt bij de vraag naar een linkje niet verder dan "stond ergens in het vorige topic".quote:Op zondag 4 juni 2017 16:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets bekend over het stoffelijke overschot. Onderzoek is ook nog steeds in volle gang aangezien alles nog steeds afgesloten is. Al sinds een uur of 12.
Dat haar id-kaart gevonden zou zijn is wel uiterst verdacht en doet mij toch het ergste vermoeden.
Dat komt omdat daar ook nog helemaal niks over bekend is itt wat Hdero beweertquote:Op zondag 4 juni 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, stond ook al in het vorige topic, daar kan ik zo wel een stuk of wat linkjes van vinden, maar nog steeds niet van de bewering dat het stoffelijk overschot een vrouw zou zijn.
Geen idee, ik heb dat niet zo gevolgd. Heb het een paar keer voorbij zien komen op facebook en twitter, dus geen idee hoe dat afgelopen is. Zou inderdaad kunnen dat ze al weer terecht is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik ajb nog één keer een linkje krijgen naar een goede bron dat er in Hilversum een jong meisje vermist is?
Of is dat die na een uur alweer terecht was?
Meisje van Hilversum was al lang weer terecht bovendien wisten ze bij haar dat ze met 'foute' vrienden was meegelopen, maar die zit al bij de politie, en inmiddels vast weer thuis ergens.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik ajb nog één keer een linkje krijgen naar een goede bron dat er in Hilversum een jong meisje vermist is?
Dat wordt ook alleen maar geroepen door een of ander twitteraccount dat niet eens weet hoe ze een werkwoord moeten vervoegen, daarbij stellen ze dat het op de Bisschopsweg gevonden is, beetje vreemd dat de boel daar dan niet afgezet is.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:23 schreef Infection het volgende:
Dat haar id-kaart gevonden zou zijn is wel uiterst verdacht en doet mij toch het ergste vermoeden.
Vorig topic ergens tussen pagina 6 en 9 meen ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een bron waaruit blijkt dat er nu een meisje in Hilversum vermist wordt?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Of een pedofiele oom.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef Hdero het volgende:
Het overgroot deel van dit soort ontvoerings-, (verkrachtings-), en moordgevallen in het platteland worden toch door oudere blanke pedofiele mannen gepleegd. Dus als je een daderprofiel op wilt stellen daar moet mee beginnen.
Er was in 2010 zelfs een politieman genaamd Sander die een meisje verkrachtte en vermoordde.
Sorry, maar ik vind dat knapquote:
Dat van die ID-kaart hoorde ik ook gezegd worden door omstanders. Een vrouw die voor hen bekend was had het gevonden toen ze langs de bisschopsweg fietste. Geen idee of het waar is, maar het moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt ook alleen maar geroepen door een of ander twitteraccount dat niet eens weet hoe ze een werkwoord moeten vervoegen, daarbij stellen ze dat het op de Bisschopsweg gevonden is, beetje vreemd dat de boel daar dan niet afgezet is.
En dan nog wist ik niets over de woonplaats van die user want hij domineert het topic niet in dezelfde mate als sommige anderen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zat al in de topics voor het stoffelijk overschot gevonden was vandaag, dus dat is kul..
Dat was dus die ene die alweer terecht is. Scheelt me weer terugzoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vorig topic ergens tussen pagina 6 en 9 meen ik.
Dat kind is al lang terecht en andere omstandigheden (ze wisten met wie ze was meegelopen onder meer).quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef kuil het volgende:
[..]
Heb je een bron waaruit blijkt dat er nu een meisje in Hilversum vermist wordt?
Oh, dat hek stond er een paar uur geleden nog niet op die plek. Toen hing er alleen nog een lint en kon je in de verte de politiewagens zien staan. Is hier net om de hoek en er staan wat bomen voor, dus kan het niet zien vanuit me huis.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners wachten gespannen af, achter het lint.
https://twitter.com/rboer(...)savannah~a5012ac3%2F
levensgevaarlijk een daderprofiel opstellen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef Hdero het volgende:
Het overgroot deel van dit soort ontvoerings-, (verkrachtings-), en moordgevallen in het platteland worden toch door oudere blanke pedofiele mannen gepleegd. Dus als je een daderprofiel op wilt stellen daar moet mee beginnen.
Er was in 2010 zelfs een politieman genaamd Sander die een meisje verkrachtte en vermoordde.
Dus voor of na de vrijwillige zoektocht? Of zelfs helemaal ongerelateerd?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat van die ID-kaart hoorde ik ook gezegd worden door omstanders. Een vrouw die voor hen bekend was had het gevonden toen ze langs de bisschopsweg fietste. Geen idee of het waar is, maar het moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen.
Dat was voor de AZC's er waren want tegenwoordig........quote:Op zondag 4 juni 2017 16:27 schreef Hdero het volgende:
Je wilt niet weten hoe veel er voornamelijk uit dikke duimen komt helaas. Zie alleen al in deze topics.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat van die ID-kaart hoorde ik ook gezegd worden door omstanders. Een vrouw die voor hen bekend was had het gevonden toen ze langs de bisschopsweg fietste. Geen idee of het waar is, maar het moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen.
Erna dacht ik. Stond er ook los van. Was gewoon een willekeurige voorbijganger.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus voor of na de vrijwillige zoektocht? Of zelfs helemaal ongerelateerd?
NWS / #5 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hooglandquote:Op zondag 4 juni 2017 16:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Erna dacht ik. Stond er ook los van. Was gewoon een willekeurige voorbijganger.
Edit: Oh wacht, het lichaam is gevonden door een voorbijganger, de ID-kaart volgensmij wel door de mensen van de zoektocht.
Erg verwarrend allemaal als er zo weinig duidelijkheid is.
Dank!quote:Op zondag 4 juni 2017 16:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Erna dacht ik. Stond er ook los van. Was gewoon een willekeurige voorbijganger.
Nou ja zeg, je hebt hier een tirade gehouden van topic 1 tot vanmiddag en iedereen die rekening hield met een misdrijf of de dood van savanna persoonlijk aangevallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef DeParo het volgende:
Was die enorme zoektocht toch niet zo dom achteraf gezien. Politie zal, vermoedelijk, zo stellig geweest zijn omdat ik denk dat ze aanwijzingen hadden dat ze op de bus was gestapt. Heeft de bus een halte vlakbij of in de buurt van dat industrieterrein misschien?
Er schijnt nu bij de Bisschopsweg ook wat afgezet te zijn, maar een flink eind verderop.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is geen betrouwbare bron en de moordzaak van Savannah bestaat ook nog nietquote:Op zondag 4 juni 2017 16:32 schreef adder het volgende:
In Soest is nu ook een poging gedaan om een meisje (13) te ontvoeren door twee lichtgetinte mannen een klein donker autootje.
In de moordzaak van Savannah is intussen bekend dat er papieren van haar zijn gevonden op de Bisschopsweg, dit is de doorgaande weg tussen Bunschoten en Baarn / Soest.
http://www.112hilversum.n(...).WTQV2pH8z2g.twitter
Achtervolgd is niet direct poging tot ontvoering toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:32 schreef adder het volgende:
In Soest is nu ook een poging gedaan om een meisje (13) te ontvoeren door twee lichtgetinte mannen een klein donker autootje.
In de moordzaak van Savannah is intussen bekend dat er papieren van haar zijn gevonden op de Bisschopsweg, dit is de doorgaande weg tussen Bunschoten en Baarn / Soest.
Integendeel, jij blijft een achterlijke en compleet geobsedeerd tot op het enge af, maar dat de politie zo stellig was dat er in deze omgeving niks kon worden gevonden is nu wel vreemd.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt hier een tirade gehouden van topic 1 tot vanmiddag en iedereen die rekening hield met een misdrijf of de dood van savanna persoonlijk aangevallen.
En nu weer leuk komen doen? Savannah zat toch bij een vriendje omdat ze zo kerkelijk was?
Was toch heel dom achteraf gezien...
Ik vind dat altijd zó dubieus, een 112 'bron' met in z'n artikel over een diefstal een link plaatst naar een bedrijf dat bewakingscamera's verkoopt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:32 schreef adder het volgende:
twitter:HartvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:33:17Bij de A1 bij Bunschoten zijn spullen veiliggesteld, maar wat of waarom is nog onduidelijk https://t.co/L20yrpzBb6 reageer retweet
Is geen flink eind. (maar de Bisschopsweg is wel wat langer)quote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er schijnt nu bij de Bisschopsweg ook wat afgezet te zijn, maar een flink eind verderop.
Misschien komen ze het slachtoffer wel ophalen. Dat gebeurt over het algemeen achter de schermen.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Oh, dat hek stond er een paar uur geleden nog niet op die plek. Toen hing er alleen nog een lint en kon je in de verte de politiewagens zien staan. Is hier net om de hoek en er staan wat bomen voor, dus kan het niet zien vanuit me huis.
Er is ook geen stoffelijk overschot gevonden in het gebied vd vrijwillige zoektocht.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Integendeel, jij blijft een achterlijke en compleet geobsedeerd tot op het enge af, maar dat de politie zo stellig was dat er in deze omgeving niks kon worden gevonden is nu wel vreemd.
De bisschopsweg is de weg die direct verbonden zit aan de weg waar het stoffelijk overschot is aangetroffen. Is een weg van zo'n 3km lang die naar Baarn leidt. Is dus niet heel gek ver er vandaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er schijnt nu bij de Bisschopsweg ook wat afgezet te zijn, maar een flink eind verderop.
Wat is dit voor vreemde opmerking? Lijkt me niet azielzoers rondrijden in autos of überhaupt een rijbewijs hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was voor de AZC's er waren want tegenwoordig........
Achtervolgt en klemgereden waarna het meisje gevlucht is. Klinkt mij wel in de oren als poging tot van alles en nog wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Achtervolgd is niet direct poging tot ontvoering toch?
Bron: AD
Dat wisten we een uur gelden alquote:Op zondag 4 juni 2017 16:34 schreef Infection het volgende:
twitter:HartvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:33:17Bij de A1 bij Bunschoten zijn spullen veiliggesteld, maar wat of waarom is nog onduidelijk https://t.co/L20yrpzBb6 reageer retweet
Toch wel flink in de buurt.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is ook geen stoffelijk overschot gevonden in het gebied vd vrijwillige zoektocht.
Zionisten dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde opmerking? Lijkt me niet azielzoers rondrijden in autos of überhaupt een rijbewijs hebben.
Die schermen zetten ze volgens mij neer zo snel als ze die ter plaatse hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien komen ze het slachtoffer wel ophalen. Dat gebeurt over het algemeen achter de schermen.
Ik weet het niet, hoor, ik speculeer maar wat.
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.quote:
ach die heeft te lang bij een Hospita gewoondquote:Op zondag 4 juni 2017 16:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hebt hier een tirade gehouden van topic 1 tot vanmiddag en iedereen die rekening hield met een misdrijf of de dood van savanna persoonlijk aangevallen.
En nu weer leuk komen doen? Savannah zat toch bij een vriendje omdat ze zo kerkelijk was?
Was toch heel dom achteraf gezien...
Nee klopt, maar daar waar die afzetting nu zou zijn is wel een flink aantal km verderop.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Infection het volgende:
[..]
De bisschopsweg is de weg die direct verbonden zit aan de weg waar het stoffelijk overschot is aangetroffen. Is een weg van zo'n 3km lang die naar Baarn leidt. Is dus niet heel gek ver er vandaan.
In Amersfoort heb je ook een Bisschopsweg, misschien daarom die verwarring.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Infection het volgende:
[..]
De bisschopsweg is de weg die direct verbonden zit aan de weg waar het stoffelijk overschot is aangetroffen. Is een weg van zo'n 3km lang die naar Baarn leidt. Is dus niet heel gek ver er vandaan.
Gaan jullie nu weer opnieuw beginnen?!quote:
In het artikel van het AD staats niets over klemrijden. Leuk dat dat wel staat in het 112 artikel maar dat zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef adder het volgende:
[..]
Achtervolgt en klemgereden waarna het meisje gevlucht is. Klinkt mij wel in de oren als poging tot van alles en nog wat.
Ik voorkom dat jij het doet in deze situatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wil je ajb stoppen met proberen het topic te kapen? Potverdorie
Hou gewoon allebei op.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik voorkom dat jij het doet in deze situatie.
stop ff met je BS - anders TRquote:
En al zou het niet precies in het zoekgebied liggen, dan nog kan er veel bewijsmateriaal in de nabije omgeving liggen, en dat is wel het zoekgebied, bovendien wist de politie bij aanvang van de zoektocht (of de aankondiging in deze) niet waar het lichaam was, laat staan dat ze vermoord zou kunnen zijn, nou ja er is nog geen bevestiging dat het om haar gaat maar volgens mij worden er per week nou ook niet erg veel onbekende lichamen in Bunschoten en omgeving gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.
De kans is erg groot dat ze het gewoon is. Al helemaal als haar eigendommen vlakbij gevonden zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
En al zou het niet precies in het zoekgebied liggen, dan nog kan er veel bewijsmateriaal in de nabije omgeving liggen, en dat is wel het zoekgebied, bovendien wist de politie bij aanvang van de zoektocht (of de aankondiging in deze) niet waar het lichaam was, laat staan dat ze vermoord zou kunnen zijn, nou ja er is nog geen bevestiging dat het om haar gaat maar volgens mij worden er per week nou ook niet erg veel onbekende lichamen in Bunschoten en omgeving gevonden.
Nee ik negeer hem. Dus jullie kun je weglaten.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu weer opnieuw beginnen?!
Alsjeblieft niet
Alsof ze jou nog wel serieus nemen hahaquote:Op zondag 4 juni 2017 16:42 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee ik negeer hem. Dus jullie kun je weglaten.
Klopt, maar moet toch even nog onder voorbehoud zijn, zonder officiele bevestiging van de politie.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:42 schreef Infection het volgende:
[..]
De kans is erg groot dat ze het gewoon is. Al helemaal als haar eigendommen vlakbij gevonden zijn.
Zie deze tweet:quote:Op zondag 4 juni 2017 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De zoektocht begon aan de oostelijke kant van het industrieterrein, en het overschot lag zo'n beetje in het midden het industrieterrein, bij de noordelijke ingang.
De link is naar dit plaatje:twitter:112petrus twitterde op zondag 04-06-2017 om 16:21:44Het enige wat de politie "bevestigt" is wat hieronder staat. Een voorwerp waarvan de politie niet weet wat het is.… https://t.co/UwpyJMNTX9 reageer retweet
Irrelevant voor dit topic. Moet ik er een mod bij roepen? Doe ik niet graag maar desnoods wel. 🌐quote:Op zondag 4 juni 2017 16:38 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Lichtgetinte mannen in auto
http://www.nu.nl/terroris(...)tijdens-ramadan.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |