- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.quote:
Poging tot ontvoering in de buurt geloof ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.
Zou in Amersfoort een dame klem hebben gereden in de omgeving en geprobeerd hebben haar te ontvoeren. Ook een donkere wagen (maar een kleine) die afgelopen woensdag in Spakenburg een 17-jarige klem zou hebben geprobeerd te rijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gemekker over welke het is zal me aan m'n reet roesten, maar wat is de relevantie van die auto, ongeacht wat voor type het precies is? Dat heb ik even gemist.
Een man pakt op De Schans een vrouw vast en dwingt haar in zijn auto te stappen. Ze weet zich net op tijd los te rukken en te ontsnappenquote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is 2 weken geleden een 23-jarige vrouw in Amersfoort lastig gevallen door iemand in een grote zwarte Volvo Station die haar in de auto probeerde te trekken, op de Schans, bij de Maatweg, ook aan de grens van Hoogland, ongeveer 2½ km van de plek waar de fiets van Savannah gevonden is.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan best. Tweede lichaam is ook nog niet geidentificeerd (dat we weten).quote:Op zondag 4 juni 2017 15:23 schreef TLC het volgende:
Zijn er nu twee lichamen relatief dicht bij elkaar gevonden ? dat is toch bijna geen toeval dan ?
Ga even met die agent in gesprek en vraag toestemming om te filmen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:22 schreef Infection het volgende:
Dit is het enige wat ik kon zien, dichterbij kon ik niet komen:
[ afbeelding ]
Als je de bocht omgaat, achter de meest linker politiewagen, dan vindt je de plek des onheils.
Zou dat hiermee te maken hebben?!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
En nu hoor ik een straaljager in de verte?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga even met die agent in gesprek en vraag toestemming om te filmen.
Ik kan daar niet eens komen. De plek vanaf waar ik de foto gemaakt heb hangt ook een lint en wordt bewaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja, maar 'bijna geen toeval' ain't holdin' up in court.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:23 schreef TLC het volgende:
Zijn er nu twee lichamen relatief dicht bij elkaar gevonden ? dat is toch bijna geen toeval dan ?
Drone genot.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gerelateerdquote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Infection het volgende:
En nu hoor ik een straaljager in de verte?
In Amersfoort werd een vrouw lastig gevallen en de gozer die dat deed reed in een zwarte oud model V70 of V40, waarbij dus plaatjes van twee auto's van dat merk (volvo) werden getoond.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben je gek geworden?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me niet nee. Wel opvallend, gebeurt niet zo vaak meer sinds de sluiting van soesterberg.quote:
Iemand die na tien bier nodig moet plassen terwijl-ie als hobby groot wild afschiet, is ook een straaljager.quote:
twitter:112aktueel twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:23:14De Politie bevestigd dat aan de Bisschopsweg (tussen #Bunschoten en #Baarn) het identiteitsbewijs en sleutels van #Savannah zijn gevonden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |