Willen ze een paar dagen uitstel dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:17 schreef ethefrankenic het volgende:
Installeteur die leidingwerk gedaan heeft gaf dit aan, zij zouden in eerste instantie ook de inbouwreservoirs plaatsen, dit willen we nu zelf gaan doen.
Het kan zijn dat dit ook gewoon met hun planning te maken heeft.
Dan zouden ze het kunnen combineren met de vloerverwarming
Is het technisch gezien beter om het andersom te doen?
Gewoon netjes vloer storten en later de reservoirs plaatsen is in mijn optiek het beste.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:02 schreef ethefrankenic het volgende:
Ik begrijp je opmerking niet helemaal.
In eerste instantie hadden ze aangegeven dat zij de inbouwtoiletten konden plaatsen tegelijk met de vloerverwarming slanngen. dit had hun voorkeur ten opzichte van de inbouwreservoirs later plaatsen als de dekvloer al gestort is. Dan zouden ze een keer extra langs moeten komen voor de inbouwreservoirs.
Het gaat mij met name om de technische voorkeur, ik kan het nu plannen wanneer ik wil.
Is het gebruikelijk om eerst de vloer te storten en dan pas de inbouwreservoirs?
Er zijn sanitairinstallateurs als de dood dat ze bij het boren in de afwerkvloer (al dan niet betegeld) t.b.v. het frame, de slangen van de vloerverwarming zullen doorboren.quote:Op zondag 4 juni 2017 16:12 schreef Glider76 het volgende:
En wat dan als je ooit je inbouw reservoir moet vervangen? Lijkt mij dat het bovenop de vloer moet staan. Snap trouwens niet wat dat weer met de vloerverwarming heeft te maken.
Dat begrijp ik, maar wie legt er dan vloerverwing slangen onder het reservoir? Ik zelf heb ingefreesde vloerverwarming en voordat het dichgesmeerd werd eerst overal foto's en de afmetingen van genomen en rekening gehouden met toekomstige projecten.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:39 schreef blomke het volgende:
[..]
Er zijn sanitairinstallateurs als de dood dat ze bij het boren in de afwerkvloer (al dan niet betegeld) t.b.v. het frame, de slangen van de vloerverwarming zullen doorboren.
CV installateurs.quote:Op maandag 5 juni 2017 07:43 schreef Glider76 het volgende:
Dat begrijp ik, maar wie legt er dan vloerverwing slangen onder het reservoir?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |