Maar ze gaven en de goede plaatjes en de goede type-aanduiding in dit geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaatjes waren dan S en info die ze gaven was V.
https://goo.gl/maps/zZ4Hu9S5UgF2quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat nou die carpoolplek? (Kleintje, niet de grotere bij Amersfoort/Bunschoten)
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Stacey toonde een plaatje ve auto die het niet kon zijn bedoelde ik
Totaal andere locatie? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/rtvutrecht
Klopt. V40 is zeker niet klein te noemen, en V70 al helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als het een station was dan was het geen S-70 of S-40, als het een stationwagen was dan was het een V-70 of V-40.
Het is hoe dan ook geen kleine auto geweest, als het een oud model Volvo was.
Nee, info was V70 of V40, plaatje was S70 of S40.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaven en de goede plaatjes en de goede type-aanduiding in dit geval.
Ja, die bedoelde ik. Maar als het bij een Homoontmoetingsplek is, is het de grote bij Amersfoortquote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Stukje verderop (afrit Eembrugge) is ook een carpoolplaats. https://goo.gl/maps/zZ4Hu9S5UgF2
klopt iddquote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.
Stonden eerst nog geen hekken voor:quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Totaal andere locatie? Wat heeft dat ermee te maken?
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat de afstand is met de vindplaats?
Maar die uit het filmpje klopte wel, de eerste die ze postte klopte niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.
interessant... Thanks!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.
Ja, dus wrs foutje gemaakt in de type-aanduiding, althans neem aan dat ze van het uiterlijk van de auto wel zeker zijn door de meerdere getuigen, dat het dus om een stationwagon gaat.quote:
Dat zou dan niet de carpoolplaats maar de parkeerplaats langs de snelweg zijn?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zei dat het om 'die verderop richting Baarn' ging, 'ook bekende homo ontmoetingsplaats.'
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou dan niet de carpoolplaats maar de parkeerplaats langs de snelweg zijn?
Nee, de plaatjes waren V en de info was ook V.... echt, hou eens op.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaatjes waren dan S en info die ze gaven was V.
S=stationwagon toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de plaatjes waren V en de info was ook V.... echt, hou eens op.
Het is de S van Sedan.
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:06:43Bij de A1 te #Bunschoten zijn spullen veiliggesteld. Link met vondst lichaam / #Savannah onduidelijk.(Foto: Snels… https://t.co/Uhs7y7k1Cd reageer retweet
Wat zou het verband met die parkeerplaats moeten zijn? Je vind een stoffelijk overschot in/bij een sloot op een industrieterrein, en je zet een pp aan/bij de snelweg af? Zouden ze autosleutels gevonden hebben? Maar dan nog, waarom dat specifief die pp?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.
Nee.quote:
Er zal idd geen briefje hebben gelegen of zo, van 'kom naar die en die parkeerplaats voor aanwijzingen.' Geen idee hoe ze die sprong maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zou het verband met die parkeerplaats moeten zijn? Je vind een stoffelijk overschot in/bij een sloot op een industrieterrein, en je zet een pp aan/bij de snelweg af? Zouden ze autosleutels gevonden hebben? Maar dan nog, waarom dat specifief die pp?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als het een station was dan was het geen S-70 of S-40, als het een stationwagen was dan was het een V-70 of V-40.
Het is hoe dan ook geen kleine auto geweest, als het een oud model Volvo was.
Dus die langs de snelweg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef superworm het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=949457075091114
7 foto's van de parkeerplaats.
Het gewone instapmodel is ook V volgens mij hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Bij Volvo was S sedan en V stationwagen.
NEE!quote:
En het gewone instapmodel, wat voor een aanduiding hebben die dan, volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
NEE!
Echt, lees je gvd in, als je dit soort basisinformatie over Volvo al niet weet ga hier dan niet lopen roepen dat het anders is.
Je weet goddomme een V70 nog net van een S80 te onderscheiden.
De plaatjes waren V70 en V40 en de informatie was V70 of V40, een station wagon dus.
De plek waar het lichaam gevonden is ligt langs een drukke weg, zo'n 150 meter bij mijn huis vandaan. Dagelijks fietsen en rijden er vele duizenden mensen langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Slaro het volgende:
Dader was misschien zo slim om het industrieterrein niet via de officiele ingang te betreden.
Niet bij de oude modellen, hou eens op zeg...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gewone instap model is ook V volgens mij hoor..
Voor de niet-Facebookers:quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef superworm het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=949457075091114
7 foto's van de parkeerplaats.
Dank. Ik heb idd geen FB. Al kon ik 3 vd foto's wel zien (klein).quote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Voor de niet-Facebookers:
[ afbeelding ]
Het model heet een V70 of een S70, daaruit kun je opmaken of het om een station (V) of een sedan (S) gaat, uit de cijfers kun je opmaken om welk model het gaat en of het een instapmodel of de superdeluxe uitvoering is haal je niet uit de typeaanduiding, tenzij je het er achter gaat zetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En het gewone instapmodel, wat voor een aanduiding hebben die dan, volgens jou?.
Ik ben er niet over begonnen hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij de oude modellen, hou eens op zeg...
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:10:46Recherche hangt nu met een drone boven de plek waar het lichaam is gevonden #Bunschoten reageer retweet
Iemand vindt dit leukquote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, vrouwen en auto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef superworm het volgende:
ITT: 100 posts over Savannah, 200 over Volvo's.
Geen drone te zien vanaf hier, maar zit ook nogal wat struiken en bomen tussen mijn huis en de plek des onheils, helaas te weinig zicht.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:10:46Recherche hangt nu met een drone boven de plek waar het lichaam is gevonden #Bunschoten reageer retweet
Dat zijn ze wel, echt nokken nu met je domme gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen hoor.
Het is verder ook niet relevant, want zowel V70 (heel groot) als V40 (middenklasser) zijn niet aan te duiden, ook voor mensen die niet een encyclopedische kennis hebben mbt de type-aanduidingen van volvo's tussen 1957 en 2017, als klein, zoals in Spakenburg het geval was.
V staat voor versatilityquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen hoor.
Het is verder ook niet relevant, want zowel V70 (heel groot) als V40 (middenklasser) zijn niet aan te duiden, ook voor mensen die niet een encyclopedische kennis hebben mbt de type-aanduidingen van volvo's tussen 1957 en 2017, als klein, zoals in Spakenburg het geval was.
Dat is dus https://goo.gl/maps/1jSMtaHbBxsquote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- bericht verwijderdquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank. Ik heb idd geen FB. Al kon ik 3 vd foto's wel zien (klein).
EDIT:
Maar gaat dus om grasveld en evt bossages en sloot/greppel erachter en niet om de pp zelf?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, echt nokken nu met je domme gelul.
Is dat soort terminologie nou echt nodig?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt de jankert die het verschil tussen een S60 en een V70 niet ziet.
2 vrouwen met verstand van (oude types) Volvo's en 1 eigenwijze man ja...quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 vrouwen met verstand van (oude types) Volvo's en 1 eigenwijze man ja...
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt de jankert die het verschil tussen een S60 en een V70 niet ziet.
Hij zit of bewust of uit totale domheid al tig posts lang foutieve informatie te voeden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:17 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Is dat soort terminologie nou echt nodig?
Alles is afgezet met politielint, al zo'n 100 - 200 meter vanaf de plek des onheils, en voor de rest staan er bomen en gebouwen voor, weinig te zien dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
Er woont een poster op een steenworp afstand en er is nog geen Periscope stream? Matig hoor :p
#PowerBankForInfection krijgen we dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
Er woont een poster op een steenworp afstand en er is nog geen Periscope stream? Matig hoor :p
Staan (uiteraard) schermen omheen, dus wat denk je te zien in zo'n stream?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
En dit ook nog ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staan (uiteraard) schermen omheen, dus wat denk je te zien in zo'n stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |