Als je nu eerst even nadenkt voordat je zoiets vraagt, ipv mij daarvan beschuldigtquote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
Eventjes een willekeurige winkel bellen om dit na te vragen is geen optie omdat?
Bel jij even en post het resultaat hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
Eventjes een willekeurige winkel bellen om dit na te vragen is geen optie omdat?
Waar beschuldig ik je van?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:31 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Als je nu eerst even nadenkt voordat je zoiets vraagt, ipv mij daarvan beschuldigt
Ik ga niet naar Antwerpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:32 schreef videonatic het volgende:
[..]
Bel jij even en post het resultaat hier.
Als de winkels 2e pinksterdag al dicht zijn lijkt me de kans heel klein dat ze 1e pinksterdag open zijn en de telefoon beantwoorden.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:23 schreef RingBewoner het volgende:
Niet zo bijdehand hequote:Op zondag 4 juni 2017 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als de winkels 2e pinksterdag al dicht zijn lijkt me de kans heel klein dat ze 1e pinksterdag open zijn en de telefoon beantwoorden.
Nou, dan weet je dat dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als de winkels 2e pinksterdag al dicht zijn lijkt me de kans heel klein dat ze 1e pinksterdag open zijn en de telefoon beantwoorden.
Pinkstermaandag is een feestdag in België en zijn alle winkels dicht.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:06 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi iedereen! Ik wil graag morgen naar Antwerpen om te winkelen, maar nu las ik dat alles dicht is vanwege 2e pinksterdag. Heel lame, maar klopt dit ook echt? Google helpt me helaas niet verder, dus wellicht zijn hier Belgen die me kunnen helpen? Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |