Geen relatie gehad met borderliner, desondanks kan ik antwoord geven namens iedereen:quote:Op zondag 4 juni 2017 12:37 schreef Werkman het volgende:
Zo ja, hoe merkte je dat, hoe ging je er mee om en hoe liep het af?
Nee, maar na mijn breuk een tijdje met één gedate, het ging heel geleidelijk maar ik kreeg het op tijd in de gaten en heb het afgekapt.quote:
Bijzonder altijd ja. Wees blij dat je er op tijd achter kwamquote:Op zondag 4 juni 2017 13:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, maar na mijn breuk een tijdje met één gedate, het ging heel geleidelijk maar ik kreeg het op tijd in de gaten en heb het afgekapt.
Kreeg achteraf telefoontjes met zelfmoorddreigingen, foto's van haar via de app en facebook met andere dates, ik heb haar geblokkeerd maar sta versteld van de gekte die er in omgaat.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:52 schreef Remqo het volgende:
Relatie nee, maar was ooit bevriend met een borderliner en we deden best wel veel samen.
Veel uitgaan, af en toe een weekendje weg.
Tot op het moment dat ze een vriend kreeg en haar gedrag totaal omsloeg.
Ze is uiteindelijk op het boevenpad beland en heeft een hoop mensen opgelicht samen met die vriend.
Maar de grote vraag; heb je haar gebalt?quote:Op zondag 4 juni 2017 13:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, maar na mijn breuk een tijdje met één gedate, het ging heel geleidelijk maar ik kreeg het op tijd in de gaten en heb het afgekapt.
Kreeg achteraf telefoontjes met zelfmoorddreigingen, foto's van haar via de app en facebook met andere dates, ik heb haar geblokkeerd maar sta versteld van de gekte die er in omgaat.
Ik heb zelf ook de diagnose borderline. Misschien is bij mij het verschil dat ik behandeld ben en mij ook bewuster ben van mijn gedrag.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Sowieso vraag ik me altijd af of Billy Joel alleen maar borderliners heeft gedatet:quote:
quote:We laid on the beach
Watching the tide
She didn't tell me there were rocks
Under the waves
Right off the shore
Washed up on the sand
Barely alive
Wishing the undertow would stop
How can a man take anymore
Een diagnose is NOOIT een excuus om anderen respectloos te behandelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 07:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja maar heel veel mensen kunnen dit begrijpen, of ze nu borderline hebben of niet. Ik heb ook wel eens een ex zo behandeld, achteraf spijt van, maar ik heb geen borderline. Borderline is een mogelijke verklaring, maar moet niet als excuus worden gebruikt vind ik zelf. Iedereen heeft wel eens een keer moeite met relativeren. En of je nu borderline hebt of niet, het gedrag moet aangepakt worden. "ik geef het nig een kans", nou echt niet altijd hoor. Soms dan hebben ze er gelijk al genoeg van.
als iemand zich machteloos en ellendig voelt, is "iets zomaar afkappen" op dat moment niet de juiste optie. Je hoeft ook weer niet in te gaan op manipulatie, maar wees aub niet zo bot dat je iemand gewoon direct dumpt. Dat zorgt er gewoon alleen voor dat iemand daarna nooit maar dan ook nooit meer een relatie wil. Maar goed, niet het probleem van de persoon met een partner met "borderline" natuurlijk, tot het ze zelf overkomt en dan begrijpen ze het misschien. Aan de andere kant geneest iemand zo soms wel van het manipulatieve gedrag en dat is dan wel positief.
Heb je haar nooit geraakt tijdens 1 van die weekendjes weg?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:52 schreef Remqo het volgende:
Relatie nee, maar was ooit bevriend met een borderliner en we deden best wel veel samen.
Veel uitgaan, af en toe een weekendje weg.
Tot op het moment dat ze een vriend kreeg en haar gedrag totaal omsloeg.
Ze is uiteindelijk op het boevenpad beland en heeft een hoop mensen opgelicht samen met die vriend.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar de grote vraag; heb je haar gebalt?
Kan me niet voorstellen dat hij niks door heeft gehad. That kind of crazy is hard to hide.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:25 schreef pokkerdepok het volgende:
vriend van me wel... hij merkte het toen het te laat was, werd door haar volledig over de zeik gejaagd en heeft nu zn kind bij de psychiater lopen om het te verwerken (als mn vriend de kamer uit was, werd ze ineens gemeen tegen dat kind) , is driekwart van zn vrienden verloren omdat zij heeft lopen manipuleren en hem zwart gemaakt bij hun...
echt eng wijf. leugens, manipuleren, vreemdgaan en fotos sturen van hun in bed..en dan weer lief doen. en wat was haar echte karakter? allebei, dus. helemaal gestoord. blijf bij dit soort mensen uit de buurt. ze zijn vast niet allemaal zo erg, maar het kan ook nog erger....
eerst was het gewoon een nogal heftige relatie, zo leek het. ze had het zelf niet eens door. pas later in een inrichting beland, een jaar. en toen hield ie al van dr, dus ging het nog een tijd door ook. en haar streken werden ook steeds extremer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij niks door heeft gehad. That kind of crazy is hard to hide.
Been there, done that, geen succes.quote:Iemand hier wel eens een relatie gehad met een borderliner?
Tsjah, genoeg vissen in de zee waar je (waarschijnlijk) een iets minder vermoeiende tijd mee tegemoet gaat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 03:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Valt me op dat veel mensen hier zeggen: begin er niet aan.
Heb zelf geen borderline, wel een vriendin met kenmerken en dat is heel vermoeiend, dus ik snap jullie reacties, maar iedereen verdiend een kans toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |