twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Je wordt er wel een goede moslim van, dus het is even doorbijten.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.quote:In Londen schijnt weer wat bezig te zijn. Grote politiemacht op London Bridge, volgens omstanders 7-20 mensen omver gereden toen een busje inreed op de voetgangers. Nog onduidelijk wat er precies aan de hand is uiteraard, het begon een minuut of 20 geleden.
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:49 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je als het zo slecht georganiseerd is dat ze enkel een busje en wat messen gebruiken valt dat ook moeilijk op te sporen door een inlichtingen dienst. Dit kunnen ze bij wijze van spreken smiddags afspreken en savonds uitvoeren.
Idd ik dacht dat het nu gaande was.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.
Belachelijk eigenlijk. Zo iemand moet scherp zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Zou ook kunnen. Hoewel het toch vrij makkelijk moet zijn om aan vuurwapens te komen lijkt me. Maar zou wel met haast gedaan kunnen zijn ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:34 schreef Sjemmert het volgende:
Wat waren nou eigenlijk die explosies dan ?
Klopt. En de aanslagplegers droegen bomvesten, maar bleken nep te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Ja maar wat dan ? Die gordels waren nep volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Vergeet de grijpgrage kleine handjes niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:45 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zag op een ander forum dat het door het warme weer komt,door de brexit,Trump en Putin en China..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Hoe stel je je dat voor?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door...
Dit zal pas ophouden zodra de islam met wortel en tak uit het Westen verwijderd is. Linksom of rechtsom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |