De massa zit al jaren aan de pillen. Begin je al te tellen?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Geeft niks joh - daar zijn pillen voor...
Bronnenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:58 schreef heywoodu het volgende:
Waar komt dat 4 doden en 20 gewonden vandaan eigenlijk? Ik zie nog nergens een wat meer serieuze bron waar dat gemeld wordt
Ja joh?quote:Op zondag 4 juni 2017 01:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je loopt 20 jaar achter. Dit soort verwijzingen zijn achterhaald. Echt, ik kan het niet serieus meer nemen. De nieuwe wereld is hier. Hetgeen waarvoor al jaren door 'BNW-fanatici' gewaarschuwd werd. Nieuwe ronde van privacy/vrijheid-dodende maatregelen incomming in 3, 2, 1....
Bizar ja dat ze niet na vijf minuten 'terrorisme!11' roepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:59 schreef Infection het volgende:
Zo zo, ze geven het eindelijk toe hoor.twitter:AP twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:58:02BREAKING: Police declare vehicle, knife incidents on and near London Bridge 'terrorist incidents.' reageer retweet
Nog vrij algemeen omschreven zo te zien hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:59 schreef Infection het volgende:
Zo zo, ze geven het eindelijk toe hoor.twitter:AP twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:58:02BREAKING: Police declare vehicle, knife incidents on and near London Bridge 'terrorist incidents.' reageer retweet
Om 00:25 al, maar dat zal met tijdverschil misschien 01:25 zijn geweest? Ik weet ff nietmeer of ze daar nou voor of achterlopen. Qua tijd dan. Met de klok en alles.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:59 schreef Infection het volgende:
In de UK lopen ze 1 uur achter op ons. Daar is het nu dus 01:00 uurquote:Op zondag 4 juni 2017 02:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om 00:25 al, maar dat zal met tijdverschil misschien 01:25 zijn geweest? Ik weet ff nietmeer of ze daar nou voor of achterlopen. Qua tijd dan. Met de klok en alles.
Steve Bannon appte - hij wil zijn teksten terugquote:Op zondag 4 juni 2017 01:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De massa zit al jaren aan de pillen. Begin je al te tellen?
Nee, ik vind dat we IS hoe dan ook moeten bestrijden. Alleen is de vraag hoever we daarin gaan en of dat zin heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je vind dus dat we IS tegemoet moeten komen?
Weer zo een die amerika overal de schuld van geeft. Dwaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als amerika nou eens zou stopped met de proxy oorlogen daar
twitter:VTMNIEUWS twitterde op zondag 04-06-2017 om 01:55:54Britse politie noemt feiten aan London Bridge en Borough Market terreur. Vauxhall is losstaand feit.… https://t.co/12YuzkWBdZ reageer retweet
Ok dan was het dus om 00:25 daar en om 01:25 hier.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:00 schreef Infection het volgende:
[..]
In de UK lopen ze 1 uur achter op ons. Daar is het nu dus 01:00 uur
En pasen en Pinksteren vallen op dezelfde dag.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:03 schreef riazop het volgende:
er blijft steeds minder van over
Stabbing in #Vauxhall is not related
Nee, dat mag niet want dan is het een 'proxy-oorlog'. Bovendien is men daar huiverig voor want resultaten in het verleden hadden niet altijd de gewenste uitkomst.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat we IS hoe dan ook moeten bestrijden. Alleen is de vraag hoever we daarin gaan en of dat zin heeft.
Overigens blijken vooral militiegroeperingen die al een tijdje in de regio bezig zijn het meeste succes te hebben met overwinningen boeken, je zou daar meer mee kunnen samenwerken bijvoorbeeld.
Doet niemand.quote:Kijk, dat je IS liever vandaag dan morgen ziet verdwijnen begrijpt vrijwel iedereen en ook vrijwel iedereen zal het daar mee eens zijn. Maar roepen dat we dat maar plat moeten nuken
Er zijn anders een paar reacties voorbij gekomen waarin dat werd geroepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet want dan is het een 'proxy-oorlog'. Bovendien is men daar huiverig voor want resultaten in het verleden hadden niet altijd de gewenste uitkomst.
[..]
Doet niemand.
Leuk voor je maar wat heb ik daar mee te maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn anders een paar reacties voorbij gekomen waarin dat werd geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |