quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:18 schreef Vasion het volgende:
Jammer van die Bayern-wedstrijd nog steeds.
Ik ben ook meer van boef hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind Ali B. echt een waanzinnige oetlul..
Mensen die dachten dat Real zou winnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
Money in da pocket!
Mensen die dachten dat Juve een kans had
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Real zou winnen
Juve is kwalitatief gewoon beter dan Real, heeft hele seizoen al veel sterker gestaan.
Dat Real net in die finale zo ontzettend veel mazzel heeft slaat eigenlijk gewoon nergens op en is een 10% kans geweest enzo wat toevallig dus uitkwam.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve is kwalitatief gewoon beter dan Real, heeft hele seizoen al veel sterker gestaan.
Dat Real net in die finale zo ontzettend veel mazzel heeft slaat eigenlijk gewoon nergens op en is een 10% kans geweest enzo wat toevallig dus uitkwam.
Waarom domineerde real dan de hele pot?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb na de 1-2 de wedstrijd uitgezet, maar dit klopt echt niet. De eerste helft was Real niet de bovenliggende partij.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom domineerde real dan de hele pot?
Juventus begon goed maar zakte daarna wel terug had ik het idee. Die geweldige 1-1 kwam ook uit de lucht vallenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na de 1-2 de wedstrijd uitgezet, maar dit klopt echt niet. De eerste helft was Real niet de bovenliggende partij.
Het ging zeker tot de rust op z'n minst gelijk op. Eigenlijk was er na de 1-1 voor Juve geen vuiltje aan de lucht, Real drong wel een beetje aan maar creëerde niets.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:30 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Juventus begon goed maar zakte daarna wel terug had ik het idee. Die geweldige 1-1 kwam ook uit de lucht vallen.
Ik dacht dat Real gaat winnen en 1-4 is ook vrij duidelijk. Stop met je zielig vertoning, Juve heeft gewoon even een lesje gehad in hoe finales te spelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Real liet Juve even denken dat ze kans hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na de 1-2 de wedstrijd uitgezet, maar dit klopt echt niet. De eerste helft was Real niet de bovenliggende partij.
Dit dus. Heerlijk die galbakken die dachten dat Madrid even aan de kant zou worden geschoven. Juve weer terug in de realiteit. (Wel jammer voor Buffon)quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:16 schreef Vasion het volgende:
Money in da pocket!
Mensen die dachten dat Juve een kans had
Denk je dat hij volgend jaar niet meedoet dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 07:16 schreef TLC het volgende:
Goh Real heeft weer gewonnen, wat een verrassing![]()
maar in alle eerlijkheid, ik zie ook nergens een tweede Ronaldo rondlopen, dus als die ermee stopt (en waarom niet ? hij heeft alleen nooit de wk titel gewonnen) dan is er toch een grote leegte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |