Tijd voor een tegenaanvalquote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
"Then three men got out with long blades, 12 inches long and went randomly along Borough High Street stabbing people at random": BBC
Maar het is nog geen terroristische aanslag #londonisopen
Kan zomaar boze Italianen zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
"Then three men got out with long blades, 12 inches long and went randomly along Borough High Street stabbing people at random": BBC
Maar het is nog geen terroristische aanslag #londonisopen
Nee die gaan met pizza's gooien.quote:
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?quote:
Lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?
VAE en Qatar hebben ruzie trouwens.quote:
Ik verwacht een ban op de FP (quote:
Stoer zeg, deze praat.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een ban op de FP () omdat ik zei dat alle moslims dood moeten. Hard tegen hard.
Binnen Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja eh, dat doen we al een soort van he? Of denk jij dat ze post bezorgen in Syrie?
Altijd zo negatief René. Zometeen kan je lekker uitslapen want het is zondag. Bekijk het positief.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:31 schreef GGMM het volgende:
En dan ook echt naar de SC om een medestander te vinden om zo bevestiging te zoeken.
Tokkies gonna tokkie
Hm, weet je wat? Je hebt gelijk!quote:Op zondag 4 juni 2017 01:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd zo negatief René. Zometeen kan je lekker uitslapen want het is zondag. Bekijk het positief.
Ja he.quote:
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniserenquote:Op zondag 4 juni 2017 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, weet je wat? Je hebt gelijk!
Bedankt voor dit stukje kritiek.Zo kan ik mezelf verbeteren!
Sinds je dat woord geleerd hebt gebruik je het constant.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniseren
Zo leer je eens watquote:Op zondag 4 juni 2017 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds je dat woord geleerd hebt gebruik je het constant.
Mooi om te zien.
Gefeliciteerd trouwens met de CL winst. Back to back. Nog nooit eerder geweest, al snap je van mij kant dat ik dit NIET leuk vind vanwege die kutscheids in de halve finale.quote:Op zondag 4 juni 2017 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan nadenken als je weer eens van plan bent om hem te demoniseren
Bedankt, het was ook een meer dan terechte overwinning, Juve was nergens te bekennen zoals ik al eerder hier zei. Soms heb ik wel verstand van voetbal blijkt maar weerquote:Op zondag 4 juni 2017 01:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met de CL winst. Back to back. Nog nooit eerder geweest, al snap je van mij kant dat ik dit NIET leuk vind vanwege die kutscheids in de halve finale.
Best gay van je, het is een tof nummer.quote:
Oh echt? Nou ik zal even luisteren dan!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best gay van je, het is een tof nummer.
neequote:Op zondag 4 juni 2017 01:30 schreef KingRoland het volgende:
Wie gaat later vandaag naar de kerk behalve Inso?
Bommen op alle moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk voor stuk wereldverbeteraars daar in NWS
ik ben niet voor niets bijna alleen maar hier te vindenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuk voor stuk wereldverbeteraars daar in NWS
Joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat het extremisme in NWS overheerst. Aan beide kanten
dat hele fok is een beetje zoquote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Ja bizar hequote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Laatste jaren wel.quote:
Het zou maar zo een afspiegeling van de maatschappij kunnen zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren wel.
Was vroeger meer ruimte voor elkaar. Lees maar eens oude topics uit 2004 toen ging het nog niet zo hard tegen hard.
ik geloof je zo welquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste jaren wel.
Was vroeger meer ruimte voor elkaar. Lees maar eens oude topics uit 2004 toen ging het nog niet zo hard tegen hard.
Gelukkig zijn dit meestal internetwarriorsquote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou maar zo een afspiegeling van de maatschappij kunnen zijn.
Leuke sig heb je trouwensquote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dit meestal internetwarriors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |