Waarom niet een viool?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak alvast een piano erbij. #PrayforLondon
Ouwe reus, al een beetje bijgekomen?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak alvast een piano erbij. #PrayforLondon
Het boeit me maar weinig meer al die aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, er is weer wat gebeurd in London.
Spannend.
Diehard.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het boeit me maar weinig meer al die aanslagen.
Noujah zegquote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stoer zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Man man man...quote:Op zondag 4 juni 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 was toch wel mijn favoriet.quote:
Log uit en ga kijken.quote:
Man man man...quote:
Vraag het gewoon aan mensen die wel weten welke acteurs er in die films spelenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de mening van GGMM op deze post.
Nou, je bent zelf een irritante acteur. Ik hoop dat Simba sterft in de remake van de Lion King.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin in, ik vind Bruce Willis een enorm irritante acteur.
Ik werd vanavond van Haxball gekicked omdat ik kanker zeiquote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die de Denzel Washington = Samuel L. Jackson meme niet snappen zijn écht kankerdom.
Zou wel een interessante twist zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou, je bent zelf een irritante acteur. Ik hoop dat Simba sterft in de remake van de Lion King.
Gelukkig spreekt Mandela nog steeds films in.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die de Denzel Washington = Samuel L. Jackson meme niet snappen zijn écht kankerdom.
Firefox zeker?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik werd vanavond van Haxball gekicked omdat ik kanker zei
En die onbekende situatie kan dan echt alles zijn wowquote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef napoleonfour het volgende:
sow,
dus een auto die in het publiek rijdt, een steekpartij, een schietpartij en nog een onbekende situatie.
Lekker avondje stappen.
Ik vind niet dat je Stijn zo hard moet aanpakkenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef onlogisch het volgende:
Stelling ; Mensen die hun fout proberen te verdoezelen middels een extreem, maar dan ook echt een extreem slechte decoy, zijn voor de neus geen knip waard.
Sommige mensen kunnen er nou eenmaal niets van. Zo zijn er nog meer voorbeelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, was ook nog zijn schuld met zijn eeuwige gepingel, stond vrij voor goal
Dat negeren van jullie is sowieso een vreselijk vermoeiende act.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:48 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk zou ik voor deze kapitale misser GGMM niet langer moeten negeren.
Want laten we wel wezen mensen ; Een misser maken kan. Maar een misser van dit kaliber.....
Hij noemt zichzelf wel Messi, dus realistisch is ie welquote:Op zondag 4 juni 2017 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er nou eenmaal niets van. Zo zijn er nog meer voorbeelden.
quote:Op zondag 4 juni 2017 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat negeren van jullie is sowieso een vreselijk vermoeiende act.
hehequote:Op zondag 4 juni 2017 00:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren gingen we 'rellen'. Wie was de enige met een ban?
Zoals echte hooligans betaamtquote:Op zondag 4 juni 2017 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe
Weet nog dat ik iets opzette en jij 'spontaan' verdween
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |