Dat zien we in 2020 welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hedman is in 25 jaar geen spat veranderd
In dat geval duurt het nog vijf jaar langerquote:
Dat is het met onze makker Tagliano natuurlijk bijna altijdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat VBL nu ook is vertegenwoordigd.
De CL finale was niet wat ik er van gehoopt hadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat VBL nu ook is vertegenwoordigd.
En Stijn, niet te vergetenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het met onze makker Tagliano natuurlijk bijna altijd
CR7 SIIIIIIquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De CL finale was niet wat ik er van gehoopt had
Oh ja , die jongen modereert dat zootje ongeregeldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het met onze makker Tagliano natuurlijk bijna altijd
Volgens mij verneukte MvG het vorig jaarquote:
Nergens voor nodig.quote:
Ging op en neer. KoppelPowerGenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij verneukte MvG het vorig jaar
Mooie kans om van dat imago afscheid te nemen.quote:
Ik word moe als ik jou zie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Butler volgend jaar een andere Amerikaan aan zijn zijde. Ik word al moe als ik Young zie.
;-Pquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Durex voor mannen die orgasmes geven oftewel Fokkers niet voor jullie HAHAHA
Eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Butler volgend jaar een andere Amerikaan aan zijn zijde. Ik word al moe als ik Young zie.
je niet gewoon laten peggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Gisteravond nog 1 bij je moederquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
Kutwedstrijd maar had nog uren door mogen gaan jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat voetbal al afgelopen is
hoezo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kutwedstrijd maar had nog uren door mogen gaan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |