Stiekem lees je natuurlijk graag mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:
O god, we hebben zelfs live twitterverslagen van de zoektocht...
https://twitter.com/DvanOmmeren
Nou als de politie het niet nodig vind om mee te zoeken dan zullen ze waarschijnlijk weten dat ze daar vertrokken is, het lijkt me nogal raar dat als ze daar niet zeker van waren dat ze wel meegezocht hadden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Welke conclusue mogen we trekken als de politie niet meezoekt? Dat ze weten dat ze dood is?
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.
Maar het zullen vast inlevende Facebookberichten worden ...
Laat dat stiekem maar weg hoorquote:
Check!quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."
twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 10:25:08Dit is een kaartje van het gebied waar wordt gezocht in groepjes van 10. Ook zijn 2 drones in de lucht @HartvNL… https://t.co/qsFmy4SkiM reageer retweet
Lisa Tuk, die van de camping op Nieuw Milligen verdween.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Denk bijvoorbeeld aan dat 13-jarige meisje dat twee jaar geleden 's nachts 'vrijwillig' uit haar tent was vertrokken en werd opgehaald door een 'vriend' (die een hele oude vent bleek te zijn en haar heeft misbruikt). Voor haar was ook een grote zoekactie gestart, maar toch heeft zij zich een aantal dagen stil gehouden.
Dank dat je haar met naam en toenaam nog even noemt.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[--], die van de camping op Nieuw Milligen verdween.
Ik heb dat al gelezen. In dat kleine citaat stond alleen maar dat ze niet meezochten. Jij kwam met die opzienbarende conclusie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Anders lees je even wat er op #184 werd geschreven.
Wat moet de politie anders? Ze kunnen het niet verbieden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de politie laat honderden mensen kostbare energie, tijd, en middelen verspillen en ook de eigen lieden mee, om zodoende mensen een thrill te bezorgen en tevreden te houden. Tot welke complottheorie zou dat moeten horen? Toch niet de zionistische van DeParo?
Rood van het bloed in de sloot?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wachten is weer op de eerste selfies met rode regenlaarzen tot de enkels in de dichtstbijzijnde prutsloot. "Aan het zoeken naar sporen. Henk hou de boterhammen met pindakaas even achter je rug."
Maar stél ze (politie) hebben goede redenen om aan te nemen dat ze daar niet meer is maar willen die details niet prijsgeven ivm het lopende onderzoek - wat meestal gangbaar en verstandig is - wat is dan belangrijker? Die mensen daar een beetje begeleid hun gang laten gaan met ongevaarlijk weer omdat het weinig kwaad kan (en heel heel mss nog iets oplevert) zodat de politie zich op het onderzoek kan richten verder of al je details gedwongen toch maar prijsgeven zodat die mensen thuis weer aan de gevulde koeken kunnen?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus de politie laat honderden mensen kostbare energie, tijd, en middelen verspillen en ook de eigen lieden mee, om zodoende mensen een thrill te bezorgen en tevreden te houden. Tot welke complottheorie zou dat moeten horen? Toch niet de zionistische van DeParo?
Denk even na, als de politie niet gaat zoeken in het gebied waar ze verdwenen is, rara waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik heb dat al gelezen. In dat kleine citaat stond alleen maar dat ze niet meezochten. Jij kwam met die opzienbarende conclusie.
Dat weet ik, ik noemde bewust haar naam niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lisa Tuk, die van de camping op Nieuw Milligen verdween.
Waarom zoeken ze daar dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:56 schreef raptorix het volgende:
Zal het nog maar even erin zetten:
"Een woordvoerster van de politie weet van de zoektocht maar zegt dat de politie niet meezoekt. ,,We hebben geen aanwijzingen dat Savannah daar zou zijn.” Of er aanwijzingen zijn waar het meisje dan wel is, kan de woordvoerster niet zeggen."
http://www.hpdetijd.nl/nieuws/vrijwilligers-zoeken-naar-savannah/
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:53 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 10:25:08Dit is een kaartje van het gebied waar wordt gezocht in groepjes van 10. Ook zijn 2 drones in de lucht @HartvNL… https://t.co/qsFmy4SkiM reageer retweet
Daarom is er ook politie bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.
Maar het zullen vast inlevende Facebookberichten worden ...
Beginpunt?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.
Je bent nog nooit opgehouden met je onzin dus. Stiekem moet ik wel om jouw bijdragen soms lachen. Neem het me niet kwaliijk.quote:
Is dat niet 50 m van de bushalte waar haar fiets gevonden is?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat sterretje op de Bunschoterstraat voor staat, aan de rand van D, net boven F.
De zoekers bedoel je? Ach het had misschien hun dochter kunnen zijn of ze kennen het meisje of haar ouders en willen tegen beter weten iets doen om te helpen. Of ramptoeristen die helemaal niet oprecht meeleven. Of sensatieselfiezoekers. Etc.quote:
Ja. Vind dat wel grappig om te zien. Bij de ene situatie wordt enorm meegeleefd, en bij een andere situatie is dr weer heel weinig aandacht voor. Gek hoe dat zich zo kan ontwikkelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De zoekers bedoel je? Ach het had misschien hun dochter kunnen zijn of ze kennen het meisje of haar ouders en willen tegen beter weten iets doen om te helpen. Of ramptoeristen die helemaal niet oprecht meeleven. Of sensatieselfiezoekers. Etc.
Ook al 100 keer gezegd, je kunt het mensen niet verbieden, de politie is er alleen om de boel in goede banen te leiden.quote:
Laat deze mensen maar gewoon zoeken met hun Honden, weet je meteen zeker of er iets te vinden valt, in plaats van met stokken in gootjes en akkers te gaan prikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:42 schreef StaceySinger het volgende:
Dutch RescueDogs zoekt vandaag mee naar Savannah Dekker
Dutch RescueDogs is een vereniging die reddingshonden inzet om vermiste personen en slachtoffers te zoeken en te vinden.
[ afbeelding ]
Omdat de mensen IETS willen doen kennelijk. Net als eerder met de broertjes. Dat ze wrsch meer kwaad dan goed doen mochten ze iets vinden (nl bruikbare sporen vernietigen) boeit ze niet zo.quote:
Kleine gemeenschap met een groot bereik (want veel marktkooplieden die het hele land doorreizen), en dat het een kleine gemeenschap is maakt de bereidheid tot zoeken al groot, dat ze een groot publiek weten te bereiken is een ander punt.quote:
Dat snap ik. Maar waarom specifiek dat gebied?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook al 100 keer gezegd, je kunt het mensen niet verbieden, de politie is er alleen om de boel in goede banen te leiden.
Omdat ze denken aan hun egen kinderen.quote:
Dat is waar haar fiets is gevonden, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat volgens mij daar die fiets is gevonden.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Status het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom specifiek dat gebied?
Nee, dat is op de grens van F en H, die bushalte is daar net boven, aan de zijkant van F, net onder die rotonde.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat niet 50 m van de bushalte waar haar fiets gevonden is?
Of de plek waar een vrijwilligerspost staat?
Of gewoon erg veel van aandacht en camera's houden in sommige van deze gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze denken aan hun egen kinderen.
Het is een beetje zelfde als meeleven met een serie of soap denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Of gewoon erg veel van aandacht en camera's houden in sommige gevallen.
Dan kan het een waterpunt zijn voor de zoekteams en een toilet/rustplek ofzo iets, of een EHBO post.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is op de grens van F en H, die bushalte is daar net boven, aan de zijkant van F, net onder die rotonde.
Edit: rotonde bijna niet meer zichtbaar; daar waar die witte weg naar rechts gaat.
Het is voor sommigen hier nauwelijks voor te stellen, maar er bestaat zoiets als gemeenschapszin.quote:
Volgens mij is de benzinepomp daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan kan het een waterpunt zijn voor de zoekteams en een toilet/rustplek ofzo iets, of een EHBO post.
Ik denk dat het in zo'n gemeenschap, erg Kerkelijk, toch ook wel leeft, en veel mensen will oprecht helpen, maar te veel mensen hebben toch ook naar te veel films en series gezien, een weiland inlopen met een stok dat blijft gewoon iets van de bioscoop en televisie, vooral omdat ze niet weten hoe ze beter kunnen helpen, en omdat de politie de actie verder niet coordineert want ze hebben geen hulp nodig. Om deze reden komt het allemaal wat stuntelig over, maar dat reddingsteam met de Honden, prima laat hun gewoon lekker naar sporen zoeken lijkt me een stuk effectiever mocht er toch nog iets liggen van belang op de vloer.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is een beetje zelfde als meeleven met een serie of soap denk ik.
Dit dus, ik denk dat dat het grootste deel van de zoekers is.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is voor sommigen hier nauwelijks voor te stellen, maar er bestaat zoiets als gemeenschapszin.
Mocht iemand zijn sleutels, telefoon, of een kledingstuk in de buurt van Bunschoten verloren zijn?twitter:MHoltrop twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:10:55Bij zoektocht naar #Savannah zijn er sleutels, een telefoon en hoop kleding gevonden. Nu grote vraag: was een van d… https://t.co/nmXIVWRw7v reageer retweet
Anne is vooral druk met mannenspeelgoed bewonderen...twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 11:12:57De accu van de drone is verwisseld en nu gaat ie weer de lucht in om te zoeken boven het volgende weiland @HartvNL… https://t.co/VjEYETZWzN reageer retweet
Je kon niet eens Bunschoten of Spakenburg op de kaart wijzen en dacht dat het ene in de Bijbelgordel lag en het andere weer niet. En tegelijkertijd meende je te weten hoe het het leven in beide plaatsen aan toe ging.quote:Op zondag 4 juni 2017 11:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt dat mijn geografische kennis wat beter op orde is dan die van jou. Het blijft toch opvallend dat jij je telkens aangesproken voelt wanneer het gaat om domme theorieen en vervelende suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |