Dat is de golfbaan vlak naast de bushalte waar haar fiets werd aangetroffen. Komen dagelijks genoeg mensen, dus als daar eventueel iets gevonden zou worden was het al wel door de golfers gedaan denk ik zo.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het steeds enger worden.
1 nachtje slapen bij een nieuw vriendje, kan
2 nachtjes slapen, minder maar ok
3 nachten weg, en dan ook nog de moord op Romy erbij...
, geen getuigen zoals bij die meiden van Bergen op zoom vorig jaar, die gingen toen ff naar Spanje.
Ik hoop alleen maar dat ze een roosterpatroon gebruiken om af te zoeken en niet een willekeurige - raak of mis actie.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is de golfbaan vlak naast de bushalte waar haar fiets werd aangetroffen. Komen dagelijks genoeg mensen, dus als daar eventueel iets gevonden zou worden was het al wel door de golfers gedaan denk ik zo.
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat ze een roosterpatroon gebruiken om af te zoeken en niet een willekeurige - raak of mis actie.
Bij een golfbaan? Waarom denk je dat? Gasn vaker daders van misdrijven golfen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze haar daar niet vinden, want zo wel dan is het ook nog maar de vraag of ze haar fiets wel zelf bij de bushalte heeft neergezet.
Ze gaan nu zoeken tussen Bunschoten en waar de fiets gevonden is, als haar onderweg iets is overkomen zal ze die fiets daar niet zelf hebben neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Bij een golfbaan? Waarom denk je dat? Gasn vaker daders van misdrijven golfen?
Wat is de uitgeloofde beloning voor de gouden tip in deze zaak?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.
Mocht dat wel zo zijn, dan is het apart dat men dat niet deelt want dat zou betekenen dat ze zelf ergens naar toe is gegaan. En dan men in een andere regio specifieker zou kunnen gaan zoeken.
Ja in ieder geval, hoe je het wendt of keert, kunnen we vanuit gaan dat de eventuele dader een autoeigenaar is met waarschijnlink een rijbewijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan nu zoeken tussen Bunschoten en waar de fiets gevonden is, als haar onderweg iets is overkomen zal ze die fiets daar niet zelf hebben neergezet.
En ja, als je wilt doen voorkomen dat iemand uit Bunschoten op de bus gestapt is dan is dat een prima plek om die fiets te stallen.
In het geval van een misdrijf is dat waarschijnlijk "handiger" dan in de buurt van het misdrijf in de berm laten liggen.
Dat haar fiets bij een bushalte staat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze ook in de bus gestapt is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er heeft zich na al die media heisa nog niemand gemeld die haar bij die halte/in die bus of ergens anders gezien heeft.
Mocht dat wel zo zijn, dan is het apart dat men dat niet deelt want dat zou betekenen dat ze zelf ergens naar toe is gegaan. En dan men in een andere regio specifieker zou kunnen gaan zoeken.
Dat weten we pas over een x aantal maanden, als ze nu niet gevonden gaat worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat is de uitgeloofde beloning voor de gouden tip in deze zaak?
Dat hoeft niet, als diegene haar fiets bij de bushalte heeft neergezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja in ieder geval, hoe je het wendt of keert, kunnen we vanuit gaan dat de eventuele dader een autoeigenaar is met waarschijnlink een rijbewijs.
Nee, mogelijk is ze daar gezien donderdagmiddag.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat haar fiets bij een bushalte staat betekent natuurlijk niet automatisch dat ze ook in de bus gestapt is.
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegevenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als diegene haar fiets bij de bushalte heeft neergezet.
Paard en wagen zou ook kunnen, of een tractor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegeven
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paard en wagen zou ook kunnen, of een tractor.
Je gaat al mis op je aanname dat ze ontvoerd zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoe ga je iemand ontvoeren zonder auto? Hod ga je de fietz daarheen brengen als je er niet zelf op betrapt eil worden? Auto als vervoersmiddel lijkt mij een gegeven
Waarom zou je überhaupt als dader "ver weg" moeten gaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.
Sorry chefquote:Op zondag 4 juni 2017 00:55 schreef Straatcommando. het volgende:
En weer open. Doet eens effekes normaal.
Daar? Daarbij is daar een parallelweg, speciaal voor trekkers en dergelijke.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan kom je niet ver weg. In ieder geval niet snel. Bovendien trekt een p&w of een grote tractor op de weg veel aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |