abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:48:18 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171429267
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Meisje heet Romy trouwens.

Dat is wat makkelijker, Savannah en Romy.
Gewoon in het juiste topic blijven is nog makkelijker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171429352
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gewoon in het juiste topic blijven is nog makkelijker.
Volgens mij ging jij een uur geleden ook de fout in, en daarnaast van mij hoeft dat dubbele topic niet.
Ik ga ervan uit dat de zaken mogelijk wel met elkaar te maken hebben.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:52:13 #78
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_171429419
Het blijft idd heeeeel vreemd ja.
En Savannah nog steeds niet terecht... ik zie het somber in.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171429444
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij ging jij een uur geleden ook de fout in, en daarnaast van mij hoeft dat dubbele topic niet.
Maar de verschillende topics zijn er nu toch? dat jij denkt dat er een verband is en/of het makkelijker vindt om in één topic te posten is dan toch niet relevant meer?
pi_171429497
Verkeerde topic
hhhhh
pi_171429499
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Maar de verschillende topics zijn er nu toch? dat jij denkt dat er een verband is en/of het makkelijker vindt om in één topic te posten is dan toch niet relevant meer?
Morgen komt het weer allemaal samen en dan is het weer een grote puinhoop.
Maar goed das mijn mening.
pi_171429507
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Het blijft idd heeeeel vreemd ja.
En Savannah nog steeds niet terecht... ik zie het somber in.
Ik ook
pi_171429546
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Morgen komt het weer allemaal samen en dan is het weer een grote puinhoop.
Maar goed das mijn mening.
Je gaat er dus al even vanuit dat het weer samenkomt, maar het is maar een mening he, opvallend zeg.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:57:27 #84
438527 MissButterflyy
pi_171429599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je gaat er dus al even vanuit dat het weer samenkomt, maar het is maar een mening he, opvallend zeg.
Dat mag op een forum hoor. Je mening delen.
Als we alleen maar feiten mogen uitwisselen met elkaar wordt het al snel een dooie boel.
pi_171429678
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat mag op een forum hoor. Je mening delen.
Als we alleen maar feiten mogen uitwisselen met elkaar wordt het al snel een dooie boel.
Als al deze befaamde meningen in deze reeks nou ook nog eens onderbouwd zouden worden scheelt dat een heleboel frustraties.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:00:22 #86
438527 MissButterflyy
pi_171429724
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als al deze befaamde meningen in deze reeks nou ook nog eens onderbouwd zouden worden scheelt dat een heleboel frustraties.
Dat wordt in het algemeen prima onderbouwd. Zeur niet zo en reageer zelf inhoudelijk :Z
pi_171429748
quote:
De groep verzamelt rond kwart over negen op het parkeerterrein van Polynorm (waar ze gebruik van mag maken), en trekt dan de weilanden in. ,,We willen in ieder geval het gebied tussen Bunschoten en Hoogland uitkammen", aldus Angelique ter Haar, woordvoerder van de zoekactie.

In Hoogland, bij een bushalte aan de Monseigneur van de Weteringstraat, werd donderdag de fiets van Savannah gevonden. Even daarvoor was ze van huis vertrokken, omdat ze met wat klasgenootjes had afgesproken.

Speurhonden
De organisatie zegt hulp te krijgen van Vermiste Personen Nederland, die een aantal speurhonden en begeleiders naar Bunschoten stuurt. Ook is er contact geweest met de politie. ,,Die wens ons veel succes, maar acht de kans dat we iets vinden klein", aldus Ter Haar.

En hoe schat de groep haar kansen zelf in? ,,Ik weet het niet, maar van belang is dat we in ieder geval íets doen. Zoals op de flyer staat: stilzitten is echt geen optie. Dit raakt mij, en heel veel Bunschoters." De familie van Savannah is volgens Ter Haar op de hoogte van de zoekactie, en draagt het initiatief 'een warm hart toe'.

In het dorp werd vandaag ook al op diverse manieren stilgestaan bij de vermissing van Savannah. Zo reden diverse koek- en viskramen met flyers naar alle uithoeken van het land. Vanavond om acht uur stelde de Maranathakerk in Bunschoten haar deuren open voor wie wilde bidden voor een veilige thuiskomst. Daar kwamen tientallen mensen op af.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)avannah-14~a8ad5572/

Allemachtig, wat een fantastische houding weer van de politie, hoop aar dat ze morgen niet gevonden wordt in die weilanden. Raar trouwens om dat in de krant te zetten, waar ze gaan zoeken morgen en hoe laat.
pi_171429823
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ga ik ook nog steeds vanuit. Al hoop ik het niet.
pi_171429855
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/amersfoo(...)avannah-14~a8ad5572/

Allemachtig, wat een fantastische houding weer van de politie, hoop aar dat ze morgen niet gevonden wordt in die weilanden. Raar trouwens om dat in de krant te zetten, waar ze gaan zoeken morgen en hoe laat.
Ja dat is niet zo handig misschien.
pi_171429870
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat wordt in het algemeen prima onderbouwd. Zeur niet zo en reageer zelf inhoudelijk :Z
Ik zie het anders maar weinig, denk dat wij onder argumentatie iets anders verstaan, kom op zeg.
pi_171430061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Politie mag ook wel meer actiever opstellen en mensen communiceren van hun stand en zaken enzovoorts.
Bovendien het is al meer dan 2 dagen dat zij vermist is, dat is al erg genoeg.
Burgers kan evenveel bijdragen als hele politiemacht.

Alleen politie reageert of hun houding is van zo. Ach, het is weer weglopers. over tijdje vinden we haar vanzelf wel. Daardoor hebben burgers eigenlijk ook weer geen begrip voor.
Waarom zou de politie dat eerste moeten doen? Wat hebben wij er mee te maken op dit moment?
pi_171430396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom zou de politie dat eerste moeten doen? Wat hebben wij er mee te maken op dit moment?
Het raakt de gemeenschap ook dat kind spoorloos is.
Mocht zij uiteindelijk op zoektocht willen, laat dan eerst even weten aan contact persoon in politie bijvoorbeeld. Dat kan door bericht door sturen. En of een korte mededeling over hoe situatie nu zit.
Straks hebben mensen geen vertrouwen meer en gaat op eigen houtje handelen. Dat kan vervelend situatie opleveren. of juist niet.

Politie kan uiteindelijk toch niet alles alleen doen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171430422
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171430445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Niets, zo simpel is het.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:19:26 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171430485
Geen nieuws dus nog?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_171430516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Mocht zij uiteindelijk op zoektocht willen, laat dan eerst even weten aan contact persoon in politie bijvoorbeeld. Dat kan door bericht door sturen. En of een korte mededeling over hoe situatie nu zit.
Straks hebben mensen geen vertrouwen meer en gaat op eigen houtje handelen. Dat kan vervelend situatie opleveren. of juist niet.

Ze gaan morgen al op eigen houtje zoeken, maar dan geven ze even aan waar.
Mocht ze er überhaupt liggen dan heeft een mogelijke dader nog 12 uur de tijd om haar weg te halen. Mocht ze er niet liggen dan is dat wel de perfecte plek geworden, een gegarandeerd enorm vervuild PD...

Tja.
pi_171430559
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Geen nieuws dus nog?
Het kan 2 kanten op, de hort op of ergens gedumpt
pi_171430645
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie beter in staat is dan jij om te oordelen wanneer ze het publiek moeten inschalen, denk bijvoorbeeld aan de twee jongens die werden ontvoerd door hun vader, heeft de politie het publiek vrij uitgebreid bij betrokken en leefde het land zeer mee in de zoektocht, als ze dat nu niet doen, zullen ze er een Goede reden voor hebben, verder heeft de gemeenschap er tot dusverre weinig mee te maken, als dat meisje wegloopt komt ze ook wel weer terug, of vinden ze haar, dan komen we er uiteindelijk toch wel achter in deze situatie.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 23:05:53 #99
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171432548
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie beter in staat is dan jij om te oordelen wanneer ze het publiek moeten inschalen, denk bijvoorbeeld aan de twee jongens die werden ontvoerd door hun vader, heeft de politie het publiek vrij uitgebreid bij betrokken en leefde het land zeer mee in de zoektocht, als ze dat nu niet doen, zullen ze er een Goede reden voor hebben, verder heeft de gemeenschap er tot dusverre weinig mee te maken, als dat meisje wegloopt komt ze ook wel weer terug, of vinden ze haar, dan komen we er uiteindelijk toch wel achter in deze situatie.
Waar het publiek de onderzoekers op diverse fouten betrapte. Een auto op een filmpje die niet de auto vader bleek te zijn. Tijden die niet klopten. Wat een treurnis.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')