Gadverdamme.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappel in de koelkast moet gewoon weg.
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappelsap in de koelkast moet gewoon weg.
Wat is een halve leo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leo
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik heb een keer een liter bacardi gesnoven. Godsgruwelijk lekker zeg.
okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Poll: is this a funny grapquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Aardige klasgenoot ben jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Zou gewoon iets eerder heen gaan en om 22:00 weer terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |