is dit de morfine talkingquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat je een hypocriete snol bent die wel denkt mijn kind voor sexpop uit te kunnen maken, zieke opgezwollen fokhoer
snap ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah ben dat hypocriete gejank van haar een beetje beu
Ja doequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:04 schreef maffehenkie het volgende:
Jongens kalm, anders ga ik me mengen in de discussie
Oke komt 'ie: ik snap niet waarom je je nog druk loopt te maken om een ban van weken geleden. Hou dat kattengejank lekker op 450.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom ga voor het hepatitis kwartet, heb je ook een rijtje vol
haha kerel dit is vies slechtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kom ga voor het hepatitis kwartet, heb je ook een rijtje vol
nee een kind van 7 uitmaken voor sexpop is klassequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aparte lol weer, een meid van half jouw leeftijd uitschelden op een forum.
Ja dat was wel laag. Zelfs Noel sprak me erop aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een kind van 7 uitmaken voor sexpop is klasse
flikker toch op
Dan weet je dat de shit echt aan isquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat was wel laag. Zelfs Noel sprak me erop aan.
Kloptquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan weet je dat de shit echt aan is
Heujj tik aan. Mijn handen beginnen licht te tintelen dus hij is zojuist in mijn bloedbaan opgenomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:05 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee heb weer ritalin ben vrij chill nu
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
Maar jij verlaagt je nu wel heerlijk tot mijn niveau WCH
vriend duw op kruisje en ga wat nuttigs doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waar
nou nou nouquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waar
Heeeuy boksquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heujj tik aan. Mijn handen beginnen licht te tintelen dus hij is zojuist in mijn bloedbaan opgenomen.
Laat gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft TARDIS. foto doorgestuurd of zoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:13 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zei Ik ben een beetje verliefd op zeer
Oh. Ik heb ze verkocht aan mensen voor 40 euro per doosjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:12 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Heeeuy boks![]()
Maar dit is allemaal via via. Klote ggz
Wil wel eens downers proberen, maar ritalin werkt prima iig. Geeft veel rust
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ze verkocht aan mensen voor 40 euro per doosjegoudgeld man. Volop doosjes vragen per maand en dan wat ik zelf niet gebruikte tijdens tentamenweek verkopen aan wanhopige mensen.
Jaa echt bizar wat mensen er voor betalen! Gewoon speed is goedkoper denk ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh. Ik heb ze verkocht aan mensen voor 40 euro per doosjegoudgeld man. Volop doosjes vragen per maand en dan wat ik zelf niet gebruikte tijdens tentamenweek verkopen aan wanhopige mensen.
Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.quote:
eenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.
moa zou wel een keer ritalin willen doen hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
eenbetekent zo veel als pls staph niemand boeit dit
oh ik ken haar nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa zou wel een keer ritalin willen doen hoor
ja kom we gaan het over die flikkersjaaltjes hebben, veel boeiender idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
eenbetekent zo veel als pls staph niemand boeit dit
Oranje is helemaal de kleur van deze zomer.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja kom we gaan het over die flikkersjaaltjes hebben, veel boeiender idd.
Weet je al welke kleur je wilt? Paars of roze?
Vind het een beetje ver gaan om medicijnen te verhandelen voor een beetje geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen die 50 euro voor coke neerleggen betalen ook wel 40 euro voor goede cijfers. Cashingggg.
mijn hart is oranjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oranje is helemaal de kleur van deze zomer.
Nee. Ben ook na half jaar gestopt en nieuw nummer genomen omdat het irritant werd dat random vrienden van vrienden van vrienden er om kwamen vragen. Begon gewoon als 'Hey jij hebt add toch mag ik een keer Ritalin proberen?' en toen werd het steeds vaker gevraagd door meer mensen en hield ik zelf niets meer over dus ben ik geld gaan vragen. Was een leuke zomer. Nu geef ik het alleen aan goede vrienden en alleen voor tentamens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Jaa echt bizar wat mensen er voor betalen! Gewoon speed is goedkoper denk ik
Zou wel bang zijn voor popo ofzo hoor! Valt onder harddrugs. Nooit problemen gehad? Of niet via internet aangeboden maar in person?
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het een beetje ver gaan om medicijnen te verhandelen voor een beetje geld.
beter drugs verhandelen iddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwah. Puur filler zo wat hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteit
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee. Ben ook na half jaar gestopt en nieuw nummer genomen omdat het irritant werd dat random vrienden van vrienden van vrienden er om kwamen vragen. Begon gewoon als 'Hey jij hebt add toch mag ik een keer Ritalin proberen?' en toen werd het steeds vaker gevraagd door meer mensen en hield ik zelf niets meer over dus ben ik geld gaan vragen. Was een leuke zomer. Nu geef ik het alleen aan goede vrienden en alleen voor tentamens.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooiquote:
Wil daar uit principe gewoon niks mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa.. hoge zuiverheid en kwaliteit
wacht maar tot je het nodig hebtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil daar uit principe gewoon niks mee te maken hebben.
Ja. Ff snorten dan studerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooi
ik laat die shit gwn altijd esthetiseren kun je daarna mooi lange polymeren maken met glycorol ben je daar ook weer mee klaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ligt er echt aan, ik heb hier pijnstillers die vrij sterk zijn, en je weet iig dat die filler titaniumdioxide is en geen zooi
denk niet dat HPLC zo'n strak overhempje heeft thoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zeer is wel lekker idd, HPLC is lekkerder
rip HPLC
esthetiserenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
ik laat die shit gwn altijd esthetiseren kun je daarna mooi lange polymeren maken met glycorol ben je daar ook weer mee klaar
kinderspeedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Nja, het is maar Ritalin. Snap niet dat er mensen zijn die dat snuiven op feestjes. Het effect ervan is echt verre van interessant.
Werd hier ook puur gedaan om te studeren.
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Nja, het is maar Ritalin. Snap niet dat er mensen zijn die dat snuiven op feestjes. Het effect ervan is echt verre van interessant.
wel gladde benenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat HPLC zo'n strak overhempje heeft tho
Klopt. Is ook geen partydrug nee. Maar helpt wel echt voor focus, maar verschilt misschien. Mensen zonder add zeggen ze worden er juist drukker van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
Kun je je please bezig gaan houden met ober en sjaaltjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?
anders ga je toch lekker wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je pls stoppen met je gênante aandachtshoerderij?
Ja, maarja, neem dan gewoon Dextro of echte drugs.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Klopt. Is ook geen partydrug nee. Maar helpt wel echt voor focus, maar verschilt misschien. Mensen zonder add zeggen ze worden er juist drukker van.
ja veresteren, van polyester (bijvoorbeeld) dat bestaat,quote:
Meh drugs afgezworen. Evenals alcohol, behalve gister relapsequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maarja, neem dan gewoon Dextro of echte drugs.
oh typfout boehoequote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja veresteren, van polyester dat bestaat,
ethetiseren betekent mooier maken
ook leuk
Ook sneller uitgewerkt, dus tsja. Te hoge dosis is verre van chill als je doel studeren is. Je raakt alleen maar onrustig en lichamelijk opgefokt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar bioavailability hoger bij snorten. Daarom ..
Heb het al, maar dan op voorschriftquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wacht maar tot je het nodig hebt
Ja. Maar ik snij ze soms in kwartjes. Dan elk uur een kwartje snorten. Ben geen grootverbruiker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook sneller uitgewerkt, dus tsja. Te hoge dosis is verre van chill als je doel studeren is. Je raakt alleen maar onrustig en lichamelijk opgefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |