Och, anders haal je het bij de patatkraam.quote:
Er wordt hier geen patat verkocht, en dat is een misdaad tegen het stoofvleesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, anders haal je het bij de patatkraam.
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.quote:
ik weet het nog niet...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien er al over voedsel gesproken werd: ik doe pasta zalm.
Ik heb wel zin in schnitzel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.
Patatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, anders haal je het bij de patatkraam.
Dan neem je toch een lekker visje grote vriend?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb bij het zien van jouw username eigenlijk zin in vis.
schol vind ik echt overratedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, je had eerder deze belachelijke vraag moeten stellen Saind. Wat moet je nu? Gebakken visje erbij? Gepaneerd scholfiletje met appelmoes en een fris groen slaatje met tomaat en een scherp uitje doet het altijd goed.
Ja, maar ik heb al drie dagen vis op, en morgen weer. Op zich niets mis mee maar keertje varken tussendoor mag ook welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gepaneerde scholfilet is de vis variant van een schnitzel.
[..]
Nee, zal iets simpels worden.
Vistentje waar ik altijd ga hier op de hoek (ook echt te lekker) is om 17.00 al dicht. Zit nog wel een ander maar die vind ik niet zo. En eigenlijk geen zin om nu naar Scheveningen te rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan neem je toch een lekker visje grote vriend?
een dikke karbonade laten afsnijden al is het daar ook te laat voor zie ikquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al drie dagen vis op, en morgen weer. Op zich niets mis mee maar keertje varken tussendoor mag ook wel
De slager zal nog wel open zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een dikke karbonade laten afsnijden al is het daar ook te laat voor zie ik
ze zal er zelf wel blij mee zijn geweestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeg mijn vriendin of ze bier mee wilde nemen. Wordt ze gevraagd naar haar legitimatie, heeft ze niet bij zich. Wat een dubbele faal zeg.![]()
Zo jong ziet ze er toch niet uitquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeg mijn vriendin of ze bier mee wilde nemen. Wordt ze gevraagd naar haar legitimatie, heeft ze niet bij zich. Wat een dubbele faal zeg.![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zal er zelf wel blij mee zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |