Thanks! Hm, dat stuk stond nog op mijn 'nog te verkennen-lijstje'. Onbekend dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tussen het sluisje/stuw Rutger en het bruggetje
Emelaarsweg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:49 schreef Postbus100 het volgende:
Tjonge, wat erg. Ben wel benieuwd waar de PD precies is, aangezien ik de afgelopen weken /maanden en aantal keer in dat gebied gefietst en gehardloopt hebweet iemand dat?
Volgens mij heb je wat plaatsten fout, er is geen weg van Leusden naar Terschuur/Stoutenburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
Wij reden gisterenavond erlangs.Het is de weg van Leusden binnendoor naar Terschuur/Stoutenburg.
ik dacht gelijk aan het meisje uit bunschoten.
Wij reden daar om 21 uur langs toen was er één politieauto en zagen twee mannen in witte pakken langs het watertje lopen met één hond en veel fotograven.
Op dat moment was er nog niks afgezet.
Op de terug weg stond het vol met ME busjes en veel kijkers.
Ziet er goed uit, dit maakt het allemaal nóg erger.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:50 schreef Kim-Holland het volgende:
foto
http://www.tubantia.nl/bi(...)a391a14ab/107039553/
Hij sloeg niet alleen toe bij de Uithof maar ook in De Bilt en Bilthoven.. en het heeft bijna 20 jaar geduurd voordat hij gepakt werd..quote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed die mafkees bij Uithof was op de fiets.
En dat op gestolen fiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij sloeg niet alleen toe bij de Uithof maar ook in De Bilt en Bilthoven.. en het heeft bijna 20 jaar geduurd voordat hij gepakt werd..
Wij zijn vanaf Utrecht bij Leusden eraf gegaan door Leusden heen naar Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat plaatsten fout, er is geen weg van Leusden naar Terschuur/Stoutenburg.
Er is een weg van Leusden naar Stoutenburg, er is een weg van Leusden naar Achterveld, te kunt vanaf Achterveld zowel naar Terschuur als Stoutenburg, je kunt van Stoutenburg naar Hoevelaken en dan door naar Terschuur, je zou de Emelaarseweg met een beetje fantasie zelfs een weg van Stoutenburg naar Terschuur kunnen noemen (aan die kant van de A1 is er ook nog een stukje dat Terschuur als adres heeft), maar een weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur is er niet.
Ja leuk, maar dat is niet de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf Utrecht bij Leusden eraf gegaan door Leusden heen naar Terschuur.
Kijk google maps dan zal je zien dat we door leusden en daarna hessenweg naar emelaarsweg gaan en zo richting Terschuur.
16 minuten fietsenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Mula het volgende:
Er zit dus 2 uur tussen uit school vertrekken en het vinden van het lijk? Iemand een idee hoever de plaats delict van haar school is?
Minder dan twee uur lijkt zo weinig voor een moord.
Vader werd na ruim uur te laat ongerust en is gaan zoeken, normaal is het 45 minuten op het gemak.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:20 schreef Mula het volgende:
Er zit dus 2 uur tussen uit school vertrekken en het vinden van het lijk? Iemand een idee hoever de plaats delict van haar school is?
Minder dan twee uur lijkt zo weinig voor een moord.
Dus ik ben niet zo gereden naar mijn bestemming in Terschuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is niet de weg van Leusden naar Stoutenburg/Terschuur.
hier is ze gevondenquote:Op zondag 4 juni 2017 00:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Thanks! Hm, dat stuk stond nog op mijn 'nog te verkennen-lijstje'. Onbekend dus.
De vraag was van school tot PD, dat is 16 minuten fietsen.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vader werd na ruim uur te laat ongerust en is gaan zoeken, normaal is het 45 minuten op het gemak.
Meiden van 14 hebben daar meer tijd voor nodig.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De vraag was van school tot PD, dat is 16 minuten fietsen.
Van school naar haar huis was 30 minuten.
Dat was de vraag niet, de vraag was hoe lang het fietsen was van school naar PD. Volgens google maps, met de fiets, van haar school dus 16 minuten en google rekent in normaal fietstempo.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meiden van 14 hebben daar meer tijd voor nodig.
Weet jij hoe ze eerste stuk fietst of hoe lang ze nog met vriendinnen op schoolplein blijft hangen?quote:Op zondag 4 juni 2017 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, de vraag was hoe lang het fietsen was van school naar PD. Volgens google maps, met de fiets, van haar school dus 16 minuten en google rekent in normaal fietstempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |