Ik Hoop anders toch wel dat het meisje gewoon in Goede gezondheid wordt teruggevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zal me persoonlijk eerlijk gezegd aan mn ballen jeuken. Ik vond het louter nogal opmerkelijk die stelligheid waarmee gezegd werd dat beide zaken niets maar dan ook niets met elkaar te maken hebben.
Jouw radar of je onderbuik?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:15 schreef peterpetertje het volgende:
Misschien zijn deze 2 zaken wel gerelateerd aan dit incident :
http://www.telegraaf.nl/b(...)akenburg_klem__.html
[..]
Wel toevallig dat meerdere jonge meisjes achterna worden gezeten. Gezien het feit dat ze zo opvallend opereren geeft aan dat ze niet echt geven om anonimiteit.... indien dit dezelfde personen betreffen...
Mijn radar zegt iets over moslims die terreur en angst willen zaaien door het vermoorden van kinderen.
Dat doen we allemaal. Maar je roddelgejammer begint te irriteren nu..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik Hoop anders toch wel dat het meisje gewoon in Goede gezondheid wordt teruggevonden.
Eigenlijk mijn onderbuik ja. Mogelijk heb ik het fout maar het kan een scenario zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw radar of je onderbuik?
Echt, serieus?
Marianne Vaatstra..
Maar dat doe je eerder ipv later en haar laat je niet vinden???quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:17 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je al één meisje hebt omgebracht dan kan je net zo goed een tweede meisje opzoeken.
Je wordt toch al gezocht en je zal er voor moeten zitten.
Dacht ik ook even vanmiddag, zeker nadat de politie zei zeker te weten dat er geen connectie was.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:15 schreef peterpetertje het volgende:
Mijn radar zegt iets over moslims die terreur en angst willen zaaien door het vermoorden van kinderen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw radar of je onderbuik?
Echt, serieus?
Marianne Vaatstra..
Alles kan. Niet alles is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef peterpetertje het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn onderbuik ja. Mogelijk heb ik het fout maar het kan een scenario zijn.
Heb je een alibi?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:15 schreef peterpetertje het volgende:
Misschien zijn deze 2 zaken wel gerelateerd aan dit incident :
http://www.telegraaf.nl/b(...)akenburg_klem__.html
[..]
Wel toevallig dat meerdere jonge meisjes achterna worden gezeten. Gezien het feit dat ze zo opvallend opereren geeft aan dat ze niet echt geven om anonimiteit.... indien dit dezelfde personen betreffen...
Zolang je nog niet bent gevonden, dan is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat doe je eerder ipv later en haar laat je niet vinden???
Kom op zeg, het is NWS, geen BNW..
Ootje, echt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dacht ik ook even vanmiddag, zeker nadat de politie zei zeker te weten dat er geen connectie was.
Angst zaaien door jonge meiden aan te vallen.
Nu pas.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal. Maar je roddelgejammer begint te irriteren nu..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dacht ik ook even vanmiddag, zeker nadat de politie zei zeker te weten dat er geen connectie was.
Angst zaaien door jonge meiden aan te vallen.
Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zolang je nog niet bent gevonden, dan is alles mogelijk.
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.
Bij het andere meisje was het ook wel erg snel gegaan. 13 uur uit school en al om 17 uur gevonden.
Jup. Misschien is Savannah ontvoerd door aliens... of door Joris Demmink meegenomen, Joris heeft tegenwoordig tijd zatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Maar dat is alleen omdat je wegliep, da's je geluk geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..
Noem nog eens vijf scenario's die mogelijk zijn, echt vanaf het begin loop je hier naar een moord te sturen, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.
Bij het andere meisje was het ook wel erg snel gegaan. 13 uur uit school en al om 17 uur gevonden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is alleen omdat je wegliep, da's je geluk geweest.
Aan hoeveel moet gedacht worden als jij het over langere tijd hebt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...
Ja, dat dacht ik ff.quote:
Ze komt uit een zwaar Christelijk gezin dus ik vermoed dat het weglopen voor aards vertier er meer mee te maken heeft, en dan nee, dat vertel je niet per se meteen aan je ouders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.
Ik niet hoor. Dacht er geen moment bij na +ik wilde niet gevonden worden. Dus dan benz je niet zo dom te gaan bellen of kaartjes te sturen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.
Dan hoop ik dat ze er van geniet alsof het haar laatste dag is, zodat ze daarna een jaar bij bezinning mag komen in een gesloten inrichting!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..
Meerdere keren dagen tot weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aan hoeveel moet gedacht worden als jij het over langere tijd hebt?
En je ouders hadden geen idee waar je was?
Misschien is ze wat Chinees gaan halen en zit ze nu nu nog op de wc bij te komen van sambal bij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef agter het volgende:
Mss heeft ze iets gezien van wat er met het andere meisje gebeurde?
Getuigen worden dan uit de weg geruimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |