Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zolang je nog niet bent gevonden, dan is alles mogelijk.
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.
Bij het andere meisje was het ook wel erg snel gegaan. 13 uur uit school en al om 17 uur gevonden.
Jup. Misschien is Savannah ontvoerd door aliens... of door Joris Demmink meegenomen, Joris heeft tegenwoordig tijd zatquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Maar dat is alleen omdat je wegliep, da's je geluk geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..
Noem nog eens vijf scenario's die mogelijk zijn, echt vanaf het begin loop je hier naar een moord te sturen, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, mogelijk is Savannah donderdagmiddag ergens om het leven gebracht, alleen nog niet gevonden.
Bij het andere meisje was het ook wel erg snel gegaan. 13 uur uit school en al om 17 uur gevonden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat is alleen omdat je wegliep, da's je geluk geweest.
Aan hoeveel moet gedacht worden als jij het over langere tijd hebt?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik liep ook weg, succesvol, langere tijd. En geluk of wijsheid, ik ben er nog, tig jaar later...
Ja, dat dacht ik ff.quote:
Ze komt uit een zwaar Christelijk gezin dus ik vermoed dat het weglopen voor aards vertier er meer mee te maken heeft, en dan nee, dat vertel je niet per se meteen aan je ouders.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.
Ik niet hoor. Dacht er geen moment bij na +ik wilde niet gevonden worden. Dus dan benz je niet zo dom te gaan bellen of kaartjes te sturen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan had je nu al wel contact opgenomen met je ouders. Of iets van een teken van leven gegeven, zeker als je ziet dat dit door de media word opgepakt.
Dan hoop ik dat ze er van geniet alsof het haar laatste dag is, zodat ze daarna een jaar bij bezinning mag komen in een gesloten inrichting!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mogelijk is ze weggelopen en heeft ze de tijd van haar leven..
Meerdere keren dagen tot weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aan hoeveel moet gedacht worden als jij het over langere tijd hebt?
En je ouders hadden geen idee waar je was?
Misschien is ze wat Chinees gaan halen en zit ze nu nu nog op de wc bij te komen van sambal bij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef agter het volgende:
Mss heeft ze iets gezien van wat er met het andere meisje gebeurde?
Getuigen worden dan uit de weg geruimd.
Zo, niet te zuinig. En waar ging je toen naar toe/ waar bleef je slapen? Iquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meerdere keren dagen tot weken.
En nee.
Alsnog, als je hoort dat een ander meisje dood is gevonden en het in de buurt is waar jij woont. Dan gaat er een belletje rinkelen. Maar ja, Bunschoten/Spakenburg kennende.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze komt uit een zwaar Christelijk gezin dus ik vermoed dat het weglopen voor aards vertier er meer mee te maken heeft, en dan nee, dat vertel je niet per se meteen aan je ouders.
Maar toen had je nog geen TVquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dacht er geen moment bij na +ik wilde niet gevonden worden. Dus dan benz je niet zo dom te gaan bellen of kaartjes te sturen.
Zwaar christelijk volgens mij niet, christelijk wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze komt uit een zwaar Christelijk gezin dus ik vermoed dat het weglopen voor aards vertier er meer mee te maken heeft, en dan nee, dat vertel je niet per se meteen aan je ouders.
Hoeft helemaal niet. Waarom zou ze bezig zijn met het nieuws? Vinden wij wel interessant, maar waarom zij ook? Die doet gewoon wat ze van plan was als ze idd weggelopen is. Die gaat geen nieuws checken..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ff.
Wat nu als ze er straks nog een kwijt zijn daar?
Ik vind het maar een hele opmerkelijke zaak
Politie maakt bekend dat er een ander meisje dood gevonden is, en zelfs dat is geen reden voor Savannah om te denken van Shit, ik ga me toch maar snel melden. Mocht ze leven en vrijwillig zijn vertrokken dan is dit nieuws toch snel een ieder ter oren gekomen.
Je hebt geen idee waar ze zit en ik vermoed dat buiten Utrecht de courant ban Bunschoten en RTV Utrecht niet zo wordt bijgehouden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alsnog, als je hoort dat een ander meisje dood is gevonden en het in de buurt is waar jij woont. Dan gaat er een belletje rinkelen. Maar ja, Bunschoten/Spakenburg kennende.
[..]
Maar toen had je nog geen TV
Gaat je geen drol aanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo, niet te zuinig. En waar ging je toen naar toe/ waar bleef je slapen? I
Nou ja hoe dan ook zal het Aards Vertier vast wel een reden geweest kunnen zijn om een paar dagen de strenge regels te ontvluchten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Zwaar christelijk volgens mij niet, christelijk wel.
Doe zelf eens realistisch.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Noem nog eens vijf scenario's die mogelijk zijn, echt vanaf het begin loop je hier naar een moord te sturen, doe eens normaal.
Dan zou ze ergens met iemand moeten zitten, met een vriendin? Maar die ouders hebben het ook wel gehoord. Dan moet ze bij iemand zijn die weet dat ze vermist word en niet wilt dat ze gevonden word.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ze zit en ik vermoed dat buiten Utrecht de courant ban Bunschoten en RTV Utrecht niet zo wordt bijgehouden.
Maar ze liet weten waar ze heenging, met wie en ze zei nog van ben voor het eten thuis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat je geen drol aan
Maar het is echt niet moeilijk, zou het nu ook weer kunnen. Wel iets lastiger dan toen.
Gelul, doe eens een bron van dat zware christelijke gezin.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals: ik liet ook niks weten, want ik wilde niet gevonden worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe zelf eens realistisch.
Of ze is meegenomen door een of andere idioot of ze is ergens aan het feesten.
Nou na het verschrikkelijke nieuws van vanmiddag ben je dan toch echt wel even uitgefeest, ook al ben je pas 14 of juist op de 14 de. En dan bel je even je ouders op of laat je via iemand even wat van je horen, desnoods anoniem. Helemaal geen teken van leven vanaf donderdagmiddag 15 uur..
Zijn er al getuigen die beweren haar nog gezien te hebben?? Nee
Heeft ze kleding bij? Nee
Vervoersmiddel? Nee
Niet gek dus dat ik denk dat ze mogelijk ook vermoord is.
Eerder andersom dan, Savannah was een dag eerder weg dan het gevonden dode meisje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:25 schreef agter het volgende:
Mss heeft ze iets gezien van wat er met het andere meisje gebeurde?
Getuigen worden dan uit de weg geruimd.
Nee, stelen en liegen kunnen er prima bijhoren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ze liet weten waar ze heenging, met wie en ze zei nog van ben voor het eten thuis.
Als je echt wilt verdwijnen ga je toch als een dief in de nacht lijkt mij?
Ze gaan morgen met zn alle gezamenlijk bidden in de kerk voor Savannah. Geen grap.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gelul, doe eens een bron van dat zware christelijke gezin.
Dikke aanname.
Maar jij had vroeger geen mobiele telefoon. De gemiddelde puber kan geen uur zonder telefoon. Zij heeft haar telefoon niet meer aan gehad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Waarom zou ze bezig zijn met het nieuws? Vinden wij wel interessant, maar waarom zij ook? Die doet gewoon wat ze van plan was als ze idd weggelopen is. Die gaat geen nieuws checken..
Bunschoten / Spakenburg is een vissersdorp waar ze ook nog in klederdracht lopen. En veel zwaargelovigen. Dus het kan idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze gaan morgen met zn alle gezamenlijk bidden in de kerk voor Savannah. Geen grap.
Ja. Is logischer. Idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerder andersom dan, Savannah was een dag eerder weg dan het gevonden dode meisje.
Ja maar ik snap Whiskers wel, als je niet gevonden WILT worden zet je dat ding uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Maar jij had vroeger geen mobiele telefoon. De gemiddelde puber kan geen uur zonder telefoon. Zij heeft haar telefoon niet meer aan gehad.
Als ik nu zou weglopen zou ik het ding ook uitzetten. Zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Maar jij had vroeger geen mobiele telefoon. De gemiddelde puber kan geen uur zonder telefoon. Zij heeft haar telefoon niet meer aan gehad.
Nou ja, kwaad kan het niet..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze gaan morgen met zn alle gezamenlijk bidden in de kerk voor Savannah. Geen grap.
Is dan ook duimzuigerij.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:27 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Zwaar christelijk volgens mij niet, christelijk wel.
Het spijt me echt heel erg Ootjekatootje maar ik denk niet dat meisjes van 14 het nieuws al te nauwkeurig bijhouden, evenmin denk ik dat heel het land in de ban is van het nieuws rondom Savannah of het vermoorde meisje, evenmin denk ik dat Savannah haar hele dag op FB-pagina's van bezorgde moeders slijt of FOK.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe zelf eens realistisch.
Of ze is meegenomen door een of andere idioot of ze is ergens aan het feesten.
Nou na het verschrikkelijke nieuws van vanmiddag ben je dan toch echt wel even uitgefeest, ook al ben je pas 14 of juist op de 14 de. En dan bel je even je ouders op of laat je via iemand even wat van je horen, desnoods anoniem. Helemaal geen teken van leven vanaf donderdagmiddag 15 uur..
Zijn er al getuigen die beweren haar nog gezien te hebben?? Nee
Heeft ze kleding bij? Nee
Vervoersmiddel? Nee
Niet gek dus dat ik denk dat ze mogelijk ook vermoord is.
Klopt maar toch blijf ik denken dat dit niet klopt. Ik heb er geen aanwijsbare redenen voor.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar ik snap Whiskers wel, als je niet gevonden WILT worden zet je dat ding uit.
En jij was toen een vrolijk meisje van 14 jaar, welke spontaan besloot te gaan feesten en voor het eten thuis zou zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik liet ook niks weten, want ik wilde niet gevonden worden.
Moment dat ik dat wel wilde belde ik wel.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dan ook duimzuigerij.
Savannah droeg een spijkerbroek en zat niet op de zware christelijke school in Amersfoort, daarnaast had zij een mobiel, fietste alleen en had haar haren los. Ook had zij een eigen fb-pagina wat in die zware gezinnen niet voorkomt.
Oma is ook niet van de zware kerk want die gaat lekker sporten in een sportclub
Tuurlijk, het blijft een christelijke regio.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En die ouders zien er ook niet zwaar christelijk uit. Evenmin hun Facebook pagina's.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dan ook duimzuigerij.
Savannah droeg een spijkerbroek en zat niet op de zware christelijke school in Amersfoort, daarnaast had zij een mobiel, fietste alleen en had haar haren los. Ook had zij een eigen fb-pagina wat in die zware gezinnen niet voorkomt.
Oma is ook niet van de zware kerk want die gaat lekker sporten in een sportclub
Heb je kinderen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En jij was toen een vrolijk meisje van 14 jaar, welke spontaan besloot te gaan feesten en voor het eten thuis zou zijn?
Nee dit ging puur over het wegloop-scenario.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:35 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Klopt maar toch blijf ik denken dat dit niet klopt. Ik heb er geen aanwijsbare redenen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |