Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een dronken persoon die wat roept, of een meisje op de kont slaat is toch wat anders dan klem gereden worden en een vermissing.
Daar zullen Sabine Dardenne, Natascha Kampusch en Laetitia Delhez anders overdenken...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Gelukkig kon ze ontsnappen. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een meisje klem rijden en wat onverstaanbare dingen roepen [en niet eens de moeite nemen om uit te stappen], dat is alles, kom op zeg.
Vanuit haar perspectief uiteraard maar het gaat om een verband met een vermissing en een moord in dit geval.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.
Zij werden ook klemgereden om vervolgens onverstaanbare woorden naar hun hoofd geslingerd te krijgen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar zullen Sabine Dardenne, Natascha Kampusch en Laetitia Delhez anders overdenken...
Dit, stel dat het vaker gebeurt en niemand aangifte doet en er vervolgens een grietje vermist is en een vermoord wordt teruggevonden 15 km verderop.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou klemgereden worden toch niet waarderen (lees: doodeng vinden). Zeker niet als ik nog maar 17 was. Snap heel goed dat er aangifte gedaan is.
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zij werden ook klemgereden om vervolgens onverstaanbare woorden naar hun hoofd geslingerd te krijgen?
Hoe vaak denk je dat dit soort situaties gebeuren? Heeeeeeeeeeeeeeel vaak, aangiftes genoeg, en soms verschijnt het in de media. Nou als het ook maar iets met een vermissing of moord te maken had dan hadden deze mannen ook nog wel op z'n minst een poging gedaan om dit meisje in hun auto te krijgen denk je niet of iets in die richting?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, stel dat het vaker gebeurt en niemand aangifte doet en er vervolgens een grietje vermist is en een vermoord wordt teruggevonden 15 km verderop.
o wacht ff...
Dat gaat in een busje dan ook wat makkelijker dan in een kleine zwarte auto he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.
Het gaat niet om hoe vaak of wat is de kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat dit soort situaties gebeuren? Heeeeeeeeeeeeeeel vaak, aangiftes genoeg, en soms verschijnt het in de media. Nou als het ook maar iets met een vermissing of moord te maken had dan hadden deze mannen ook nog wel op z'n minst een poging gedaan om dit meisje in hun auto te krijgen denk je niet of iets in die richting?
Detroux had op dat moment ook wat meer ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat gaat in een busje dan ook wat makkelijker dan in een kleine zwarte auto he.
Tsja als je dit voorval van het klemrijden raar vindt dan denk ik dat jij je nog wel eens sterk kan vergissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe vaak of wat is de kans.
Feit is dat er drie rare dingen gebeurt zijn in een radius van 20 km.
Dat zegt dat dan toch wel voldoende he.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Detroux had op dat moment ook wat meer ervaring.
Of dat zeggen ze om de dader niet ongerust te maken of dat ze hem op het spoor zijn en denken dat dat andere meisje daar ook is en mogelijk dan wat aangedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
https://www.rtlnieuws.nl/(...)od-14-jarige-meisjes
o god Jens zit op de zaken...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of dat zeggen ze om de dader niet ongerust te maken of dat ze hem op het spoor zijn en denken dat dat andere meisje daar ook is en mogelijk dan wat aangedaan wordt.
De stelligheid waarmee ze het zeggen vind ik nogal opmerkelijk te noemen. Op zijn minst. Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd.
Dat betekent dus meer dan waarschijnlijk dat ze een vrij Goed idee hebben waar Savannah zich bevindt of in ieder geval wat haar intenties zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
Ik wist niet dat ze WIFI hebben op de Orient-express Hector Poirotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef Geralt het volgende:
Komop zeg, in dezelfde regio 1 meisje vermist en 1 meisje vermoord. En dan daags erna stellig ontkennen dat de zaken met elkaar te maken zouden kunnen hebben.
Nope. Not buying.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze WIFI hebben op de Orient-express Hector Poirot.
Je bedoelt (Marc) Dutroux neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Detroux stapte in het geval van Sabine niet eens uit het busje Trok haar zo naar binnen.
Just the messenger, maar ik vind het ook TE toevallig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef Geralt het volgende:
Komop zeg, in dezelfde regio 1 meisje vermist en 1 meisje vermoord. En dan daags erna stellig ontkennen dat de zaken met elkaar te maken zouden kunnen hebben.
Nope. Not buying.
Ik vind het ook echt zoooo raar. Ik denk dat je gelijk hebt ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of dat zeggen ze om de dader niet ongerust te maken of dat ze hem op het spoor zijn en denken dat dat andere meisje daar ook is en mogelijk dan wat aangedaan wordt.
De stelligheid waarmee ze het zeggen vind ik nogal opmerkelijk te noemen. Op zijn minst. Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef Geralt het volgende:
Nope. Not buying.
We weten het niet, maar ik vind het ook hoogst merkwaardig.quote:
Dankquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Geen verband dus;
Hallo ik geef alleen aan dat ik het persoonlijk uiterst opmerkelijk vind dat bericht van de politie. Daags na een moord. Alsof die die moord al opgelost hebben. In minder dan 1 dag. Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:03 schreef DeParo het volgende:
Blijkbaar zit het hele opsporingsteam van Bunschoten hier op FOK want hoe kan je toch anders zo veel kennis over beide zaken hebben...............
Gelukkig weet jij zo goed hoe het allemaal zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:03 schreef DeParo het volgende:
Blijkbaar zit het hele opsporingsteam van Bunschoten hier op FOK want hoe kan je toch anders zo veel kennis over beide zaken hebben...............
Hoe kun je met die zelfde stelligheid zeggen dat er geen verband is?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:03 schreef DeParo het volgende:
Ja, in de zaak van Dascha waren ze ook stellig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dat de politie zo stellig is zegt m.i. wel het een en ander. Ook dat ze erbij zeggen dat ze goede hoop hebben/verwachten dat Savannah in goede gezondheid teruggevonden zal worden.
Hercule, niet Hector...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze WIFI hebben op de Orient-express Hector Poirot.
De stelligheid spreekt inderdaad boekdelen, meer dan zelfs, maar niet op de manier die jij nu suggereert.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hallo ik geef alleen aan dat ik het persoonlijk uiterst opmerkelijk vind dat bericht van de politie. Daags na een moord. Alsof die die moord al opgelost hebben. In minder dan 1 dag. Geloof je het zelf?
De stelligheid spreekt boekdelen.
Van dat bericht:quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dat de politie zo stellig is zegt m.i. wel het een en ander. Ook dat ze erbij zeggen dat ze goede hoop hebben/verwachten dat Savannah in goede gezondheid teruggevonden zal worden.
Ze kunnen een misdrijf nog niet uitsluiten. Een steenworp verderop wordt gisteren een dood meisje gevonden. En dan weten ze nu al dat die zaken volledig los staan van elkaar?quote:Maar we kunnen een misdrijf nog niet uitsluiten."
Omdat ze door onderzoek wellicht een goed idee hebben gekregen van wat Savannah van plan is geweest?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kun je met die zelfde stelligheid zeggen dat er geen verband is?
Omdat Jens het zegt? Jens is de grootste clown van het hele politiecircus daar
En who the f*** is Jens nou weerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kun je met die zelfde stelligheid zeggen dat er geen verband is?
Omdat Jens het zegt? Jens is de grootste clown van het hele politiecircus daar
En dat zegt helemaal niks.quote:
Waarom is ze dan nog niet boven water?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze door onderzoek wellicht een goed idee hebben gekregen van wat Savannah van plan is geweest?
Nou als een woordvoerder van de politie zegt dat er geen verband is tussen beide zaken dan lijkt me dat de voornaamste reden om aan te nemen dat er wel een verband is tussen beide zaken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij zo goed hoe het allemaal zit.
Iedereen mag hier z'n mening hebben.
Ligt er maar helemaal aan welke info de politie uit het onderzoek naar de vermissing van Savannah naar boven heeft gekregen. Lijkt er op dat ze denken dat ze zelf weggelopen is. Daar zullen ze redenen voor hebben. Uitsluiten kunnen ze echter niets tot ze daadwerkelijk is teruggevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van dat bericht:
[..]
Ze kunnen een misdrijf nog niet uitsluiten. Een steenworp verderop wordt gisteren een dood meisje gevonden. En dan weten ze nu al dat die zaken volledig los staan van elkaar?
Ik zou zeggen laat je nakijken, want als je dat gelooft dan spoor je niet helemaal.
Klopt, maar het is erg ongerust makend dat er in die periode helemaal niets van haar is gehoord.quote:
Nog niet zo lang geleden vonden wandelaars in een natuurgebied bij Amersfoort een geheel intact Brits vliegtuig, plus piloot, uit de Tweede Wereldoorlog dat tot die tijd nooit was gevonden. Zo groot is Nederland dus wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom is ze dan nog niet boven water?
Zo groot is Nederland niet.
Huh?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees de OP ff en de post eronder.
In het geval van politie Midden Nederland is dat wel verstandig.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou als een woordvoerder van de politie zegt dat er geen verband is tussen beide zaken dan lijkt me dat de voornaamste reden om aan te nemen dat er wel een verband is tussen beide zaken.
Linkje?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden vonden wandelaars in een natuurgebied bij Amersfoort een geheel intact Brits vliegtuig, plus piloot, uit de Tweede Wereldoorlog dat tot die tijd nooit was gevonden. Zo groot is Nederland dus wel.
Zo klein ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom is ze dan nog niet boven water?
Zo groot is Nederland niet.
Vast. Maar gelukkig hebben we het FOK-detective team nog. Ooit gehoord van het spreekwoord van een mug een olifant maken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In het geval van politie Midden Nederland is dat wel verstandig.
Of ze hebben hun werk gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In het geval van politie Midden Nederland is dat wel verstandig.
O dus je gaat ervan uit dat ze ergens in een afgelegen gebied zit? Alleen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden vonden wandelaars in een natuurgebied bij Amersfoort een geheel intact Brits vliegtuig, plus piloot, uit de Tweede Wereldoorlog dat tot die tijd nooit was gevonden. Zo groot is Nederland dus wel.
Ooit gehoord van een misdrijf/ongeluk een zelfmoord maken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vast. Maar gelukkig hebben we het FOK-detective team nog. Ooit gehoord van het spreekwoord van een mug een olifant maken?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dus je gaat ervan uit dat ze ergens in een afgelegen gebied zit? Alleen.
Zou kunnen als ze graag naar programma's als Alone of the Wheel kijkt, anders is dat een beetje vreemd toch?
Nu gaan alle complottheorieen op tafel komen dus? Misschien wat minder SBS kijken?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een misdrijf/ongeluk een zelfmoord maken?
Ik vind er ook niks abnormaals aan. Wat ik wél abnormaal vind is om daags nadat in dezelfde regio een vermoord meisje is gevonden meteen al roepen dat er geen enkel verband is en dat nadrukkelijk in de media brengen.quote:
Als je wilt verdwijnen in Nederland dan is dat helemaal niet zo moeilijk heur, helemaal niet voor een week, doe toch normaal man of denk je dat ze a la de Amerikaanse films nu elk huis in Bunschoten en omstreken binnen stormen om te kijken ze daar gevonden kan worden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O dus je gaat ervan uit dat ze ergens in een afgelegen gebied zit? Alleen.
Zou kunnen als ze graag naar programma's als Alone of the Wheel kijkt, anders is dat een beetje vreemd toch?
Misschien een beetje tegenwicht tegen al die sensatie-fantasten die aan het speculeren zijn over een seriemoordenaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is weer opmerkelijk te noemen dat ze binnen 24 uur durven roepen dat de zaken niets met elkaar te maken hebben.
Ik denk dan roep nou eens niet zoveel en zeg gewoon dat men druk is met het onderzoek en dat meer informatie volgt.
Maar nee, wederom die stelligheid die ze weer in een ongemakkelijke positie kunnen brengen als blijkt dat het toch wel met elkaar te maken heeft.
Misschien weten ze dat wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks abnormaals aan. Wat ik wél abnormaal vind is om daags nadat in dezelfde regio een vermoord meisje is gevonden meteen al roepen dat er geen enkel verband is en dat nadrukkelijk in de media brengen.
Ze weten helemaal niet of er een verband is. Waarom dan NADRUKKELIJK brengen dat dat verband er NIET is, terwijl ze het zoals gezegd helemaal nog niet weten.
nee, en het is offtopic. Lees het topic van Dascha maar als je erop door wilt gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu gaan alle complottheorieen op tafel komen dus? Misschien wat minder SBS kijken?
Jij denkt serieus dat de Nederlandse politie capabel genoeg is om een moord binnen 24 uur op te lossen?quote:
Nee, maar via haar netwerk en postgeschiedenis in soc media komen ze er snel achter met wie ze contact heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je wilt verdwijnen in Nederland dan is dat helemaal niet zo moeilijk heur, helemaal niet voor een week, doe toch normaal man of denk je dat ze a la de Amerikaanse films nu elk huis in Bunschoten en omstreken binnen stormen om te kijken ze daar gevonden kan worden?
Dat was toch vermeende zelfmoord maar die vader vecht dat nog steeds aan?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nee, en het is offtopic. Lees het topic van Dascha maar als je erop door wilt gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat was toch vermeende zelfmoord maar die vader vecht dat nog steeds aan?
Ken je haar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, maar via haar netwerk en postgeschiedenis in soc media komen ze er snel achter met wie ze contact heeft gehad.
Dat ze nog niet gevonden is, is daarom juist opmerkelijk.
Het is geen volwassene met tig onbekende vrienden maar juist een rustig meisje van 14.
Verder stel ik het erg op prijs als je niet zou proberen me woorden in de mond te leggen over complotten en bestormingen.
Wanneer dat in dit stadium 'aangenomen' wordt heb ik de neiging te denken dat precies deze tunnelvisie het onderzoek uiteindelijk geen goed zal doen..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van dat bericht:
[..]
Ze kunnen een misdrijf nog niet uitsluiten. Een steenworp verderop wordt gisteren een dood meisje gevonden. En dan weten ze nu al dat die zaken volledig los staan van elkaar?
Ik zou zeggen laat je nakijken, want als je dat gelooft dan spoor je niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |