dat is het probleem denk ikquote:Op zondag 10 september 2017 22:49 schreef Buitendam het volgende:Zonde, want ik had ontzettend veel van deze film verwacht.
Yep.quote:
Het was de meest veilige van de DC films, toch ging ik naar huis met een tevreden gevoel. Krappe 7. Me vooral gestoord aan Danny Huston, maar die irriteert me sowieso nogal snel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:49 schreef ems. het volgende:
Wonder Woman.
Begon hoopgevend. Ging langzaam bergafwaarts en eindigde in dezelfde matige clichés die we gewend zijn van dit soort films. Met name het einde en het gevecht eromheen leek rechtstreeks weggelopen te zijn uit een slechte power ranger aflevering.
4/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, heb hem vroeger als kind wel gezien, hij werd toen uitgezonden als miniserie op TV en dat was inderdaad in 2 delen, dacht dat het gewoon 1 film was.quote:Op zondag 10 september 2017 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chapter One gaat over de kindertijd en Two over de tijd als volwassenen.
Dat is toch meisje op de basisschool met leukemie(heb het boek gelezen)?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef sararaats het volgende:
Achtste groepers huilen niet. awel den deze heeft wel gejankt.
yeps. ik ga het boek misschien wel kopen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is toch meisje op de basisschool met leukemie(heb het boek gelezen)?
Quote dan ook waar het over gaat. Of mis ik wat qua film?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef sararaats het volgende:
Achtste groepers huilen niet. awel den deze heeft wel gejankt.
Die heb ik vroeger gelezen wel zielig boekquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
yeps. ik ga het boek misschien wel kopen.
Ik heb hem gisteren in IMAX gezien in het buitenland. Was voor het werk op pad en was dus alleen. Ik had er niet veel van verwacht, maar wou eens een film in IMAX zien en dit was de enige die draaide.quote:Op zondag 10 september 2017 22:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond IT een behoorlijke tegenvaller. De eerste scene met Pennywise was een schot in de roos en ik was ervan overtuigd dat het een geweldige psychologische horror zou worden, maar dat werd het geen moment. Het ging van jumpscare naar jumpscare en Pennywise kwam om de 10 tellen in beeld, waardoor het niet eng maar juist voorspelbaar werd. Zonde, want ik had ontzettend veel van deze film verwacht.
?quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mother! (2017) - IMDb
Wat.de.vliegende.fuck.
??/10
Het zou fijn zijn als je het iets meer zou kunnen toelichten. Maar ik heb net de trailer gezien en ik denk nu ook: what the fuck heb ik net gekeken. Niet echt wat ik verwachtte bij de beschrijving:quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mother! (2017) - IMDb
Wat.de.vliegende.fuck.
??/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |