Weet ik. Ga nog iemand aanvallen.quote:

Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.quote:

Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investerenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.

Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is het Kapi? Ligt het aan mij of ben je hier niet meer zo vaak?

Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het echt alleen gebruikt wordt voor drugs en investeren
Iets waarvan de waarde alleen gebaseerd is op speculatie en winst maken kan toch nooit echt gek lang iets blijven lijkt me

Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat al die losse crypto-value over let's say 5 jaar nog bestaan, is er werkelijk een markt voor al die nieuwe eenheden? Durf niet te zeggen man, zou net zo goed een enorme bubbel kunnen zijn.

Het lijkt inderdaad meer op speculeren. Te veel gladde boys ook met te veel belangen bij een bubbel. En te veel mensen die maar geld gaan inleggen uit angst om iets mis te lopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral als investeringsobject inderdaad. Alleen is het geen investeren maar speculeren.
Al kan het op korte termijn best extreem rendabel zijn.

Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]

Volgens mij weet bijna niemand die er in zit hoe die markt nou eigenlijk precies werkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Van de zomer eens inlezen.

Wat is je target?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn target heb bereikt stap ik uit.

Precies. Ik ga hiervoor m'n uiterste best doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laatste tijd weer wat regelmatiger toch? Misschien lopen we elkaar mis, dit mag natuurlijk niet te vaak gebeuren om de kwaliteit van leven van ons beiden te waarborgen.

Wtf, beestje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:35 schreef Saind het volgende:
Gun Jesus heeft weer wat moois gevonden
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |