Ik vind haar wel geil.quote:
Zal nog wel even duren voor ik ze uit heb hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:55 schreef Typisch het volgende:
Laat maar weten wat je er van vindt straks JR.
tussendoor verslag natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren voor ik ze uit heb hoor
GRRM wilde oorspronkelijk ook vijf jaar vooruit in de tijd skippen zodat je die training niet hoefde te zien van Arya en Branquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de serie vind ik der een beetje te snel uber geworden
Ik ook, schattig snoetjequote:
Ey hoe heete die serie die ik moest kijken? Ga dat dan sws ff doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:55 schreef Typisch het volgende:
Laat maar weten wat je er van vindt straks JR.
GRRMA moet gvd eens aanpoten. Anders laat ons en Typisch het doen joh.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRM wilde oorspronkelijk ook vijf jaar vooruit in de tijd skippen zodat je die training niet hoefde te zien van Arya en Bran
[..]
Ik ook, schattig snoetje
battlestar galacticaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 02:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ey hoe heete die serie die ik moest kijken? Ga dat dan sws ff doen.
Hij is nu alweer bezig met een nieuw boek over de Targaryen historiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GRRMA moet gvd eens aanpoten. Anders laat ons en Typisch het doen joh.
So say we allquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
battlestar galactica
en mistborn lezen
weinig opsmuk, maar kijkt heerlijk wegquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
So say we all
Goed serietje was dat wel.
Wat een lul joh. Over 2 weken ben ik klaar met tentamens jr. Dan app ik je. Kunnen we biertje doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nu alweer bezig met een nieuw boek over de Targaryen historie
Al die zijprojectjes van hem
Danku sla ze opquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
battlestar galactica
en mistborn lezen
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
weinig opsmuk, maar kijkt heerlijk weg
baltargod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
GRRMgod uitstelgenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een lul joh. Over 2 weken ben ik klaar met tentamens jr. Dan app ik je. Kunnen we biertje doen
Ik kan beide wel waarderen, ik vind actiescènes vaak wel beter werken op tv omdat dat makkelijker wegkijkt dan een visualisatie te maken van die acties in de boeken.quote:
dan vind je sanderson wel genotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan beide wel waarderen, ik vind actiescènes vaak wel beter werken op tv omdat dat makkelijker wegkijkt dan een visualisatie te maken van die acties in de boeken.
Maar gesprekken en achtergrondinformatie is veel beter in de boeken ja. En het uitdiepen van personages
R.A. Salvatore is daar ook een held in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan vind je sanderson wel genot
hij weet echt goed vechtscenes te omschrijven
beter dan ik ooit heb gelezen
Ja lol. Ik vraag me af wat hij met Breione wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRMgod uitstelgenot
Toen hij met de boekenreeks begon waren wij allemaal nog baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |