SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.
[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 03-06-2017 11:11:23 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
http://www.parool.nl/kuns(...)-te-hebben~a4498636/quote:Misschien is het in Rusland populair een dartbril te hebben?
Het zinnetje dat Lips belette om verder te zappen: "Welkom bij deze reclamespot voor een brillenwinkel." Dat verwacht je niet bij een potje darten op tv. Dus stokte het rondje langs de velden bij RTL7.
De commentatoren hadden het juist over het 'volledig bebrilde' nationale dartsteam van Hongkong. Bij de tegenstanders uit Rusland was een speler met roodgekleurde glazen. "Een soort voorzetbril," zei commentator 1 over de 55-jarige Rus met baard en staart. "Echt geen idee," antwoordde zijn collega. "Misschien is het in Rusland heel populair om een dartbril te hebben?"
Commentator 1 heet Jacques Nieuwlaat. Frank Vischraper is zijn vaste sidekick, leest Lips op hun website. Tijdens een wedstrijd om het WK darten bogen ze zich over de twee vertegenwoordigers van Hongkong.
Eentje werd voorgesteld als 'een enorme grootheid in de softtipdartswereld'. "Toch een heel andere tak van sport. Maar hij is dus wel cool genoeg om te winnen. Hij gaat niet shaken en trillen."
De andere, toch allesbehalve dikke Chinees draagt de bijnaam Fatbeauty, volgens Vischraper. "Ik verzin die bijnamen niet, ik schrijf ze alleen maar op." Verder keken ze nog naar een 41-jarige bakker uit Berlijn die het namens Griekenland opnam tegen Thailand.
De bakker vormde het Griekse nationale team met ene John Michael, die kennelijk net zo Grieks is als George Michael. "Onverslaanbaar op de toernooien rond de Middellandse Zee," volgens Nieuwlaat en Vischraper. "Grieks theater of Grieks drama. Er is altijd wat te beleven met John Michael."
Tussendoor ging RTL7 terug naar de studio voor de wedstrijdanalyse van niet één, maar twee voormalige Nederlandse dartsinternationals. Een presentator was erbij om ons van harte welkom te heten. Vijf mensen live vanuit een Nederlandse studio voor een dartsinterland tussen Thailand en Griekenland, dit land is af.
Puur genot jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze dubbele diss van gisteren was ook wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze dubbele diss van gisteren was ook wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://cricfree.sc/watch/(...)darts-live-streamingquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef icloud het volgende:
Iemand een goede stream? Goldenarrowschannel begint vanavond pas.
Ze zouden vanmiddag moeten zijn staat in dat tabelletje boven, maar werken doet het niet inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef icloud het volgende:
Iemand een goede stream? Goldenarrowschannel begint vanavond pas.
Dankquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://cricfree.sc/watch/(...)darts-live-streaming
Op twitter zegt hij vanavond ivm stream problemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zouden vanmiddag moeten zijn staat in dat tabelletje boven, maar werken doet het niet inderdaad
[..]
Dank
Ik zie koppelpotentiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Programma vandaag muv dubbels
Russen misschien ook wel, Whitlock met zijn pols ben ik ook niet zeker vanquote:
Niet heel gek op zichquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die leeft ook alleen voor dit toernooi.
Geen last vanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:05 schreef Tagliano het volgende:
Kan je bij Unibet niet ergens dat session timeout uitschakelen?
Opgelostquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Webster maar winnen. Heb wel weer genoeg gezien
Dan mis je nu toch mooi Oreshkinquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Service temporarily unavailableDie snurkers bij RTL zullen de boel godverdomme ook eens WEL voor elkaar hebben he
![]()
![]()
Ik kijk vanavond wel de samenvattingen
Dit is een prima streampjequote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:26 schreef bechirti het volgende:
Vipgenot
http://nl.vipleague.me/da(...)e-stream-online.html
Oh daar welquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel hoor
Game van Ronny staat nog steeds open
Diep in de nacht.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt godsetering lang wanneer Oreshkin klaar is met zijn beurt
Op het gekreun na* is het net vrouwentennis.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Tagliano het volgende:
Nooit geweten dat beginnen aan de leg een nadeel was
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het gekreun na* is het net vrouwentennis.
*met uitzondering van Norman Jr
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Dan ga ik JUICHEN.GIFquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat ook gebeuren als iemand vandaag nog mag aanleggen voor een negendarter
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Precies op het moment dat hij aanlegt
Session timeout
WAL-GE-LIJK
Je moet ook af en toe een keer Unibet refreshen of ergens op klikken, dan blijf je actief.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Precies op het moment dat hij aanlegt
Session timeout
WAL-GE-LIJK
Weet ik, dat vergat ik alleen evenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet ook af en toe een keer Unibet refreshen of ergens op klikken, dan blijf je actief.
Die Boris is nog jonger en spreekt helemaal geen Engels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor lessen Engels voor de twee heren
Met de nadruk op "probeert"quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Oreshkin probeert het gewoon lekker in het Engels
Ach, onzeker zijn over je beheersing van een taal en het dan in een zaal vol mensen die het voor een groot deel wel redelijk spreken (ook al zijn het Duitsers) en op Engelse TV gewoon proberen verdient wel respectquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, onzeker zijn over je beheersing van een taal en het dan in een zaal vol mensen die het voor een groot deel wel redelijk spreken (ook al zijn het Duitsers) en op Engelse TV gewoon proberen verdient wel respect
Dit dusquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, onzeker zijn over je beheersing van een taal en het dan in een zaal vol mensen die het voor een groot deel wel redelijk spreken (ook al zijn het Duitsers) en op Engelse TV gewoon proberen verdient wel respect
Zeker, ik hing er ook geen waarde oordeel aan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Absoluut. Voor een Oreshkin kan ik me wel voorstellen dat hij dat niet heel veel verder gaat doen, maar een jongere gast als Reyes, die ook individueel gewoon steeds vaker in beeld komt, zou daar toch wel aan mogen werken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Zeker, ik hing er ook geen waarde oordeel aan.
Echter een beetje engels bijspijkeren met het oog op de toekomst kan geen kwaad. Zelde geldt voor Cristo Reyes.
Daar hebben ze schijt aan en geen zin in.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Absoluut. Voor een Oreshkin kan ik me wel voorstellen dat hij dat niet heel veel verder gaat doen, maar een jongere gast als Reyes, die ook individueel gewoon steeds vaker in beeld komt, zou daar toch wel aan mogen werken.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar hebben ze schijt aan en geen zin in.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Tagliano het volgende:
Maar als je nou effe had gekeken had je kunnen zien dat Zipportal al wat gepost had (http://cricfree.sc/watch/(...)darts-live-streaming) en bechirti (http://nl.vipleague.me/da(...)e-stream-online.html) ook
quote:
Je verwart hem dan met Jezus.quote:
Omdat zij dat prettig vinden...quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:30 schreef icloud het volgende:
Waarom speelt de eene lim met twee lange mouwen en de andere met 1(dat kan niet lekker zitten)?
Nouja Singapore is gewoon een beter koppel als Spanje dus geen gekke uitslag op zich.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Dit toernooi is vaak knotsgek, maar dit jaar wel heel extreem
Maar Schotland en Australie er al uit terwijl Wales ook al ontsnaptequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja Singapore is gewoon een beter koppel als Spanje dus geen gekke uitslag op zich.
wattequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wet moeten hier wat mee poepzorretje
Schotland had ik niet verwacht ook al hebben die 2 een hekel aan elkaar. Australië mja wel slim van die Russen om die staart tegen Anderson te zetten. Wales had geluk ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar Schotland en Australie er al uit terwijl Wales ook al ontsnapte
Poepz0r en ik voorspelden allang dat Singapore na het koppel aan het langste eind zou trekkenquote:
Oreshkin had wat lang nodig om zijn pijlen te gooien dus we lopen wat uitquote:
meditatiegenotquote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oreshkin had wat lang nodig om zijn pijlen te gooien dus we lopen wat uit
Ik kijk nu een filmpje van die Norman, mijn god wat een flapdrolquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks Mensur tegen Part en Rowby tegen grootste debiel op podium ooit
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kijk nu een filmpje van die Norman, mijn god wat een flapdrol
Ja die keek ik net ookquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze had ik gezien inderdaad
Blij zijn met 16 7 9quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze had ik gezien inderdaad
Die is onder invloedquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij zijn met 16 7 9
Wat een gek
Oh ik weet van niks. Ff kijken straksquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kijk nu een filmpje van die Norman, mijn god wat een flapdrol
vergeet het geslis langs zijn kunstgebit nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Hahahaja hahahahahahahaha jaa hahahaha ne hahah ahahahahahaha!
~Marcel Maijer na een normaal interview, 3 juni 2017
Is al jaren gewoon commentator. Maar blijkbaar hebben ze niks beters.quote:
Jeff Smiss.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al jaren gewoon commentator. Maar blijkbaar hebben ze niks beters.
Hij juicht zelfs als hij klaar is met pissen, denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Zou die Norman ook juichen bij de warming up
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
John komt gewoon hier gratis 4k ophalen. Lekker verdiend
Nou kan dat ook wel een bijzonder opluchtend moment zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij juicht zelfs als hij klaar is met pissen, denk ik.
Lijkt wel een beetje op een kinderlokker.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is een prima darter. Goede bril ook.
Haalt het niet bij Oreshkin natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is een prima darter. Goede bril ook.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op een kinderlokker.
Engeland ben ik ook nog niet echt ondersteboven van. En MvG met zijn voet, dat een van die twee landen er ook nog uit vliegt zou nog kunnenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens krijgen we in de halve finale de echte finale.
Engeland-Nederland wordt inderdaad de finale, al zou het fantastisch zijn als Rusland gewoon het toernooi wint.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens krijgen we in de halve finale de echte finale.
"Je gooit niet met je voeten."quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Engeland ben ik ook nog niet echt ondersteboven van. En MvG met zijn voet, dat een van die twee landen er ook nog uit vliegt zou nog kunnen
Zou wel leuk zijn in het kader van de variatiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Je gooit niet met je voeten."
~Michael van Gerwen, 2017
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat betekent dat dit vergelijkbaar is met Anca Zijlstra.quote:
ook beter voor de ogenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dobromyslova zou ook gehakt maken van Norman Jr.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:41 schreef polderturk het volgende:
Norman is gedraagt zich als een idioot.
Dit is broer van Roxy-Jamesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef polderturk het volgende:
Kom op Roxy-James, geef die Norman een pak op zijn broek.
Dit zou zelfs mij alleen op een slechte dag overkomenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan je 20 missen. Echt ongelofelijk
Kom op Rusty-Jakequote:
Ik denk dat John Part volgend jaar niet meer meedoet als hij weer een koppel moet vormen met deze ontsnapte TBS'erquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zou zelfs mij alleen op een slechte dag overkomen
Ridji-Jorg.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op Rusty-Jake![]()
er was nog een vierde ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |