Lijkt me nagenoeg onmogelijk dat het om Savannah gaat, zie de post van haar moeder van een half uur geleden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Het is niet bepaald dagelijks dat 14 jarige meisjes vermist raken of vermoord worden. En al helemaal niet in zo'n korte tijd zo vlak bij elkaar.
De tijd begint ook te dringen. Hoeveel uur na een vermissing zonder een teken van leven ziet het niet best uit? 48 uur?
Ja, aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar meisje X uit Hoogland? Uit Hoevelaken toch (dat lees ik iig in de artikelen die ik gezien heb)? Of is Hoogland Hoevelaken (ben niet bekend in de regio)?
Ironie is na Cynisme mijn 4de voornaam.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je de ironie van deze roddelhoek niet in kan zien ach wat.
Ziet het er niet best uit? Hoeveel kindermoorden hebben we de afgelopen jaren gehad want het ziet er naar uit dat je deze kant op wilt gaan? Hoe vaak komt het voor dat een kind langer dan 48 vermist is, 72, uur, langer misschien zelfs? Ongetwijfeld niet elke minuut maar het gebeurt, en niet echt niet elke keer een moord, de politie behandelt een vermissing pas serieus normaal na 24 uur dus ik denk niet dat per se 48 uur een slecht teken is, of veel meer slecht dan 24 uur, in deze.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Het is niet bepaald dagelijks dat 14 jarige meisjes vermist raken of vermoord worden. En al helemaal niet in zo'n korte tijd zo vlak bij elkaar.
De tijd begint ook te dringen. Hoeveel uur na een vermissing zonder een teken van leven ziet het niet best uit? 48 uur?
Top!quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, aangepast.
Eigenlijk zijn het (op dit moment) 3 separate feiten.
Want? Het valt bijna tegelijk met de andere gebeurtenissen, en zoiets gebeurt vrijwel nooit in Bunschoten. Er is dus wel degelijk kans dat er een verband is. Zo gek klinkt het nog niet eens.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.
Het staat zelfs op politie.nl, dat de meeste mensen die vermist worden binnen 48 uur weer opduiken of opgespoord zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ziet het er niet best uit? Hoeveel kindermoorden hebben we de afgelopen jaren gehad want het ziet er naar uit dat je deze kant op wilt gaan? Hoe vaak komt het voor dat een kind langer dan 48 vermist is, 72, uur, langer misschien zelfs? Ongetwijfeld niet elke minuut maar het gebeurt, en niet echt niet elke keer een moord, de politie behandelt een vermissing pas serieus normaal na 24 uur dus ik denk niet dat per se 48 uur een slecht teken is, of veel meer slecht dan 24 uur, in deze.
En dat zoiets vrijwel nooit in Bunschoten gebeurt maak jij op uit de Bunschoter courant dagelijks te lezen? Kom op zeg, gebeurt zo vaak, dit meisje doet er aangifte van en het wordt gepubliceerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Want? Het valt bijna tegelijk met de andere gebeurtenissen, en zoiets gebeurt vrijwel nooit in Bunschoten. Er is dus wel degelijk kans dat er een verband is, zo gek klinkt het nog niet eens.
Dat betekent niet dat je na 48 uur zo Goed als dood kan worden verklaard, dat zegt meer over wat voor soort onderzoek wordt gedaan, een moord is ook maar een van de misdrijven die gepleegd kan worden om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat zelfs op politie.nl, dat de meeste mensen die vermist worden binnen 48 uur weer opduiken of opgespoord zijn.
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het ziet er niet best uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je na 48 uur zo Goed als dood kan worden verklaard, dat zegt meer over wat voor soort onderzoek wordt gedaan, een moord is ook maar een van de misdrijven die gepleegd kan worden om maar een voorbeeld te noemen.
Kan je nog helemaal geen conclusie verder aan verbinden, las net ergens dat Justin Bieber op Pinkpop komt, als ze daar is kan het nog wel een paar dagen duren.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar het ziet er niet best uit.
Sinds?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef Xan21 het volgende:
In Hilversum ook al 15 jarig meisje vermist.
Ik woon in Bunschoten. Enough said.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat zoiets vrijwel nooit in Bunschoten gebeurt maak jij op uit de Bunschoter courant dagelijks te lezen? Kom op zeg, gebeurt zo vaak, dit meisje doet er aangifte van en het wordt gepubliceerd.
Sowieso al 1 want het meisje dat gevonden is blijkt door een misdrijf om het leven te zijn gekomen dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:17 schreef FlipjeHolland het volgende:
ik hoop niet dat deze zaken gerelateerd zijn en er een kindermoordenaar rondloopt in de provincie utrecht.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik woon in Bunschoten. Enough said.
bronquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:15 schreef Xan21 het volgende:
In Hilversum ook al 15 jarig meisje vermist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |