Dit kan je ook niet maken eigenlijkquote:
Dat opwachten zal niet wezen om Jessie een knuffel te geven neem ik aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dreigement vind ik ook wel een groot woord.
Ik vind het schandalig eigenlijk dat de achternamen gewoon worden opgeschrevenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit kan je ook niet maken eigenlijkal dat schuim over de zeik nu
best netjes van Kevin hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waar bemoeit kevin zich mee, met zijn tip voor cemal, hou je bek kevin ga aan jezelf werken
Is ook net zo erg eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig eigenlijk dat de achternamen gewoon worden opgeschreven
ja maar jij kijkt anders tegen kevin aan dan ikquote:
Ja maar naming en shaming met 500.000 kijkers is ook trickyquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bedreigen om iemand bij de poort op te wachten![]()
Godver
Ik had liever de adressen erbij gezien.quote:
ik erger me niet aan hem,dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar jij kijkt anders tegen kevin aan dan ik
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had liever de adressen erbij gezien.
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had liever de adressen erbij gezien.
Oh god de uitzendingquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar naming en shaming met 500.000 kijkers is ook tricky
Wat maakt het uit hoe je tegen iemand aan kijkt?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar jij kijkt anders tegen kevin aan dan ik
Ik ben ook de helft alweer kwijt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
cemal is volgens mij de helft al weer vergeten , kevin lult maar en lult maar door
Die is zo weer op zijn pikkie getrapt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
cemal is volgens mij de helft al weer vergeten , kevin lult maar en lult maar door
ja natuurlijk, ik erger mij kapot aan die kevin,quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik erger me niet aan hem,dat zal het zijn.
En niet aan die domme Cemal die zich nu heel wat waant?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik erger mij kapot aan die kevin,
ik erger me aan Cemal, arrogant mannetje is hij geworden, hij was eerst nog zo leukquote:Op vrijdag 2 juni 2017 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En niet aan die domme Cemal die zich nu heel wat waant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |