sorry maatje, maar ik wilde jouw ene post als TT Beauby Foto's, die vond ik grappigquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:17 schreef DKUp het volgende:
[COS #15733] Waar Trol een fit Trol gaat worden
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze hebben altijd hun gordijnen dicht![]()
zou het die ene stalker van jdm zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er komt een tijd dat je de poort uit moet en hoogstwaarschijnlijk sta ik je dan op te wachten.
een beetje raar, zou het soms opgezet zijn door de febo, om een soort spanning weer in utopia te brengenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Haha, dat zo'n mail er ook door komt is ook weer frappant toch?!
35 euro, in nog geen 35 jaar dat ik dit zou kopenquote:
Ik weet het niet, dan zou ik ook zo'n mail kunnen sturen met soort gelijk iets ofzquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een beetje raar, zou het soms opgezet zijn door de febo, om een soort spanning weer in utopia te brengen
ja, dat zou je wel denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dan zou ik ook zo'n mail kunnen sturen met soort gelijk iets ofz
Ja hoor dat laten ze daar gebeuren, als het echt was dan hadden wij dat nooit gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
En als Jessie de poort uit loopt staat die Fred Vissers daar te wachten
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gelukkig voor Jessie zal Boyd er ook wel staanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jessie zal Boyd er ook wel staan
Is er toch nog iemand die op hem wacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja, daar heb je veel aan jaquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Met zijn heilige handjes en geslisquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Bekend jeansmerk in Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:28 schreef Angelique61 het volgende:
Dat er dan nooit gereageerd is op Billy Jeans, ook dat bestaat al.
Je hebt ook Veni Vidi subsidiesquote:Op vrijdag 2 juni 2017 10:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De vrouw van Fred heeft een bedrijf en die heet bijna hetzelfde als Veni Vidi.
Ze willen niet met een tekst vergeleken worden met Fuck you erachter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |