abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171375114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:58 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het grootste deel dat op die manier doet. En volgens mij kan ik zelfs meespelen met postcodes waar ik ooit gewoond heb of nooit gewoond heb.
Jep, je bent vrij om eender welke bestaande postcode te gebruiken als lotnummer. Je moet dat ook los invullen van je postadres bij aanmelden.
pi_171375443
Nu oppassen voor radicalisering.
pi_171380437
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi dat hij de proceskosten mag betalen. Het is je eigen verantwoordelijkheid om voldoende saldo te hebben voor een afschrijving.
Dat is waar de rechtszaak over ging: dat had hij. Er stond genoeg op de rekening om 2 loten te betalen. De postcodeloterij probeerde echter de prijs van 4 loten tegelijk af te schrijven. Dat bedrag stond er niet op.

De stelling van onze verliezer is dat hij geen machtiging heeft afgegeven voor het afschrijven van "1 x vier loten' maar voor "4x één lot". En dat de postcodeloterij dus ook netjes 4 losse incasso's hoort te doen - en dan zouden er 2 van de 4 dus ook gewoon gelukt zijn en had hij 2 miljoen gewonnen.

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat de rechter daar niet in meeging.
pi_171381101
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:10 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat is waar de rechtszaak over ging: dat had hij. Er stond genoeg op de rekening om 2 loten te betalen. De postcodeloterij probeerde echter de prijs van 4 loten tegelijk af te schrijven. Dat bedrag stond er niet op.

De stelling van onze verliezer is dat hij geen machtiging heeft afgegeven voor het afschrijven van "1 x vier loten' maar voor "4x één lot". En dat de postcodeloterij dus ook netjes 4 losse incasso's hoort te doen - en dan zouden er 2 van de 4 dus ook gewoon gelukt zijn en had hij 2 miljoen gewonnen.

:') De voorwaarden stellen duidelijk dat de loten als 1 bedrag afgeschreven worden, dus die vlieger gaat niet op. En dan nog, het is toch logisch dat je in 1 keer betaald, als je 20 boeken bestelt en maar 5 kan betalen krijg je er toch ook niet 5 thuisgestuurd? Dan krijg je gewoon niks. Net als nu dus.

Overigens had ie bij vorige afschrijvingen allang kunnen merken dat men het volledige bedrag in 1 keer afschrijft.
pi_171381534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:42 schreef havanagila het volgende:
En dan nog, het is toch logisch dat je in 1 keer betaald, als je 20 boeken bestelt en maar 5 kan betalen krijg je er toch ook niet 5 thuisgestuurd?
Wel als je dat in 20 losse bestellingen doet ;)
pi_171381535
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
Nu oppassen voor radicalisering.
Hij zou die Poelman eens moeten opwachten op de Van Eeghenlaan. Kijken of hij bagger gaat schijten.
.
pi_171381661
Wat een Aansteller, klaploper, deurverkoper, gokker, met zijn criminele broer. Ow wacht die hadden ze kapot geschoten.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2017 20:15:46 ]
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:42:16 #33
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171389439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:13 schreef ZetaOS het volgende:
Wat een Aansteller, klaploper, deurverkoper, gokker, met zijn criminele broer. Ow wacht die hadden ze kapot geschoten.

[ afbeelding ]
Je hoeft hem niet te veroordelen voor de daden van zijn broer of wel? En gokker, deurverkoper heb ik nergens gelezen, maar misschien heb ik wat gemist. Ik zie het dan ook graag verschijnen.

En daarnaast: wat een intens treurige reactie :')
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:48:49 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_171389489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind dat het nare aan de postcode loterij. Veel mensen spelen mee alleen omdat ze niet de enige uit de straat willen zijn die niks winnen als de straatprijs valt.
Beetje enge mensen die zo denken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_171390990
quote:

[..]

Haha onzin, dat gaat gewoon via 1 machtiging. Zoals persoon onder mij ook beschrijft staat dit gewoon in de voorwaarden,
pi_171391237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 01:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje enge mensen die zo denken.
Denk dat dat voor veel mensen wel een reden is om mee te spelen.
pi_171391277
quote:

[..]

:')

Serieus?

Best sneu. Want zo werkt het niet in het leven. Dat weet iedereen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171393110
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:22 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:')

Serieus?

Best sneu. Want zo werkt het niet in het leven. Dat weet iedereen.
Waarom werden de loten voorheen, naar de trekking wel afgeschreven als het toch niet zo werkt in het leven?

Of wou je zeggen dat het alleen zo werkt als de pcl uitkomt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 11:02:56 ]
pi_171393261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom werden de loten voorheen, naar de trekking wel afgeschreven als het toch niet zo werkt in het leven?

Of wou je zeggen dat het alleen zo werkt als de pcl uitkomt.
Volgens hun reglementen mogen ze gewoon in 1x de totale inleg incasseren als je als deelnemer met meerdere loten meespeelt.
pi_171393268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat dat voor veel mensen wel een reden is om mee te spelen.
Dan zijn er dus toch niet zo veel mensen gelukkig als dat men ons voorhouden doet?
pi_171393281
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:10 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Volgens hun reglementen mogen ze gewoon in 1x de totale inleg incasseren als je als deelnemer met meerdere loten meespeelt.
Tja echter als het niet lukt mogen ze het achteraf ja of nee, en waarom deden/doen ze dat pas niet meer naar dit geval?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 11:14:31 ]
pi_171393446
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja echter als het niet lukt mogen ze het achteraf ja of nee, en waarom deden/doen ze dat pas niet meer naar dit geval?
Ze kunnen het nog een keer proberen voor de trekking maar zijn daar niet toe verplicht.
En als ze het niet doen heb je die maand dus geen geldig lotnummer, zo simpel is het.
pi_171393473
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:21 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ze kunnen het nog een keer proberen voor de trekking maar zijn daar niet toe verplicht.
En als ze het niet doen heb je die maand dus geen geldig lotnummer, zo simpel is het.
Lees je het topic eens volledig door, ze deden het zelfs na een trekking in het verleden voor dit geval!
Alleen deze keer niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 11:23:28 ]
pi_171393556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lees je het topic eens volledig door, ze deden het zelfs na een trekking in het verleden voor dit geval!
Alleen deze keer niet.
Bij een winnend of verliezend lot?
En was dat na een mislukte incasso of bij een terugboeking na de trekking?
pi_171393582
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Bij een winnend of verliezend lot?
En was dat na een mislukte incasso of bij een terugboeking na de trekking?
Lees het door ik ga er van uit als het ze uitkomt wel als het niet uitkomen doet niet.

Het voorbeeld wordt ze ja gegeven vanuit ... ...., niet dat ik voor uitkeren ben hoor, waar twee kijven hebben twee schuld.
pi_171393627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lees het door ik ga er van uit als het ze uitkomt wel als het niet uitkomen doet niet.

Het voorbeeld wordt ze ja gegeven vanuit ... ...., niet dat ik voor uitkeren ben hoor, waar twee kijven hebben twee schuld.
Ze hebben zich gewoon aan het reglement gehouden wat de rechter nu ook heeft bekrachtigt.
Wat er bij andere spelers is gebeurd is mij niet bekend en van factoren afhankelijk. Als die spelers ten onrechte hebben betaald voor een trekking waar ze niet aan deelnamen dan is dat een losse zaak waar ze zelf hun geld voor hadden kunnen storneren.
pi_171393707
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:31 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ze hebben zich gewoon aan het reglement gehouden wat de rechter nu ook heeft bekrachtigt.
Wat er bij andere spelers is gebeurd is mij niet bekend en van factoren afhankelijk. Als die spelers ten onrechte hebben betaald voor een trekking waar ze niet aan deelnamen dan is dat een losse zaak waar ze zelf hun geld voor hadden kunnen storneren.
In principe jeukt het mij niet ik doe er ja niet aan mee, echter als het klopt zijn ze beide in gebreke.
En een losse zaak ja dat is de opzet ieder voor zich, des te moeilijker is het!
pi_171393755
http://www.volkskrant.nl/(...)ter-wereld~a4476676/

Waarom doen er dan zoveel aan kansspelen?
pi_171393828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:35 schreef john2406 het volgende:

[..]

In principe jeukt het mij niet ik doe er ja niet aan mee, echter als het klopt zijn ze beide in gebreke.
En een losse zaak ja dat is de opzet ieder voor zich, des te moeilijker is het!
Punt is dat je ze geen inleg schuldig bent als je niet deelneemt aan een trekking.

Als je te laat storneert dan ben je ze dus wel inleg schuldig maar daar staat tegenover dat je dan ook gewoon hebt deelgenomen en recht hebt op prijzen.

Een situatie waarin je wel moet betalen maar geen prijs krijgt bestaat niet.
Een situatie waarin je ten tijde van de trekking geen lot hebt maar wel recht op een prijs ook niet.

NPL is dus niet in gebreke en dat is ook bekrachtigt door de rechter.
pi_171393837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:38 schreef john2406 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ter-wereld~a4476676/

Waarom doen er dan zoveel aan kansspelen?
Je bent ongelukkig als je aan kansspelen meedoet :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')