+/- 19 jaar oud: nadat hij meer dan een jaar nog steeds geen sex wilde maar er niet over wilde praten waarom dat niet.. (we waren overigens allebei nog maagd), oh en later aan zijn vriendengroep vertelde dat IK de gene was die dat niet wilde

Mijn moeder is er nog steeds van overtuigd dat hij homo is maar hij is inmiddels getrouwd met een vrouw, al weet je het nooit natuurlijk. Zelf denk ik dat hij een probleem had maar er niet over durfde te praten. (relatie van 1,5 jaar).
+/- 20 jaar oud: hij was er in mijn gevoel niet klaar voor, of ik was niet de juiste persoon voor hem. Hij gaf vooral aandacht aan zijn games (ik heb avonden naast hem gewacht tot hij klaar was... dat ik dat deed snap ik nu echt niet meer

) en gaf voorrang aan zijn vrienden als wij al afspraken hadden staan. We kregen ruzie nadat binnen onze vriendengroep alle mannen pressie uitoefende op hun vriendinnen om toch niet mee te gaan en hij dat ook wilde doen was ik er klaar mee. Vond het wat kinderachtig gedrag

(relatie van 9 maanden)
+/- 21 jaar oud: met pijn in mijn hart bleek dat ik alleen vriendschap voelde voor mijn Fokker

Gelukkig inmiddels een goede vriendschap op kunnen bouwen maar ik vind het nog steeds rot dat ik iemand pijn heb moeten doen die me verder zo dierbaar was (en is). (relatie van +/- 7 maanden)
+/- 27 jaar oud: ik vond dat ik het nu maar eens langer moest volhouden want ja, geen enkele relatie is perfect. Ik had na 3 maanden al door dat wij qua karakters en achtergrond best veel van elkaar verschilden maar dat schoof ik weg want; geen enkele relatie is perfect. Na 1,5 jaar gaan samenwonen, op het punt het uit te maken maar vond het te oneerlijk om zo snel na het samenwonen het uit te maken. Alsof ik hem gebruikt had. Na 4 jaar kwam ik toch tot de conclusie dat constant discussies en elkaar afkatten niet gezond was voor een lange relatie. Dit ook aangegeven, hij heeft nog 3 maanden ingewoond zodat hij gewoon normaal kon verhuizen (voor mij naar de regio verhuisd) en toevallig op hetzelfde moment een nieuwe liefde gevonden die in beide gevallen eigenlijk vééél beter past en daar was hij het toen ook mee eens. (relatie van 4,5 jaar)
Ik heb er weer een heel levensverhaal van gemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 01-06-2017 09:46:56 ]