abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171362950
Omdat je niet meer verliefd bent, omdat je vriend/vriendin je bedrogen heeft, omdat jullie veel ruzie hebben..

Ben benieuwd.

Mijn relatie heeft veel mooie momenten, maar ik moet steeds meer aan de alarmbel trekken.

Discussies zijn soms heftig, en de storm gaat een uur later vanzelf liggen. Maar de oorzaak wordt niet altijd uitgepraat
pi_171363923
Gewoon omdat het niet meer werkte..
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:34:55 #3
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171364064
houdbaarheidsdatum was verlopen
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:44:23 #4
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_171364340
Zij kon mij niet delen met andere vrouwen :7
't gaat
pi_171364390
Vertel ook bij hoe lang de relatie duurde. Wel relevant hierzo.
pi_171364913
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:57 schreef StevieW0nder het volgende:
Discussies zijn soms heftig, en de storm gaat een uur later vanzelf liggen. Maar de oorzaak wordt niet altijd uitgepraat
Doe dat in de toekomst nou wel, ondanks dat ontwijken/laten gaan de makkelijke uitweg is. Het komt anders geheid later in de relatie weer terug. Zolang je een stevig fundament hebt kun je samen een huis bouwen, ook als je het niet altijd eens bent over de inrichting.

Bij mij is deels om die reden het schip gestrand, al was het hier niet door ruzies of discussies. We zijn ook 'gewoon' uit elkaar gegroeid, maar ook dit hield in ons geval verband met bovenstaande.

Loopt het bij jou ook niet goed af, dan houd je er in ieder geval een goede levensles aan over. Such is life.
  donderdag 1 juni 2017 @ 00:20:25 #7
451005 Grems
Clown World
pi_171365113
Na jaartje of 3, borstkanker.
pi_171366131
Omdat m'n lul te groot was en we geen seks konden hebben omdat het haar teveel pijn deed.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_171366494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:20 schreef Grems het volgende:
Je hebt iemand verlaten die ziek is??
misunderstood
pi_171367833
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:18 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat zie je vaak gebeuren, ik kan het mij ook voorstellen, de relatie is niet meer zoals hij was en je partner kan enorm anders zijn geworden.
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:05:33 #11
451005 Grems
Clown World
pi_171367904
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 02:18 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat staat er toch?
pi_171368199
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 07:58 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat zie je vaak gebeuren, ik kan het mij ook voorstellen, de relatie is niet meer zoals hij was en je partner kan enorm anders zijn geworden.
Ja oké, ik kan niet zeggen dat m'n vrouw haar ziekte blijmoedig droeg maar ik had niet de moed om weg te gaan.
misunderstood
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:59:45 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171368384
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:40 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja oké, ik kan niet zeggen dat m'n vrouw haar ziekte blijmoedig droeg maar ik had niet de moed om weg te gaan.
Niet de moed? Dus je had het wel gewild?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_171368504
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

Niet de moed? Dus je had het wel gewild?
Hou het er maar op dat haar ziekte niet echt het beste in haar naar boven haalde.
misunderstood
pi_171368522
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 00:20 schreef Grems het volgende:
oke Kluun
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:21:02 #16
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171368668
Echt resoluut uitgemaakt vanwege:
-Altijd liegen. Zinloos liegen. Gewoon iets zeggen wat later blijkt niet waar te zijn. Dus niet in reaktie op een vraag, opmerking of verwijt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_171368751
Werd zelf eerst aantal keer aan de kant gezet na wat avontuurtjes, maar de volhouder wint.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2017 09:27:16 ]
pi_171368866
Was hem na vier jaar gewoon zat. Elke keer gezeik, elke keer zielig doen om niets en drama waar ik geen zin in had. Werd op een dag wakker en dacht Eyo heb genoeg gehad, doei. Beste idee ooit. Beetje laat alleen. :')
  donderdag 1 juni 2017 @ 09:37:54 #19
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_171368938
+/- 19 jaar oud: nadat hij meer dan een jaar nog steeds geen sex wilde maar er niet over wilde praten waarom dat niet.. (we waren overigens allebei nog maagd), oh en later aan zijn vriendengroep vertelde dat IK de gene was die dat niet wilde :') Mijn moeder is er nog steeds van overtuigd dat hij homo is maar hij is inmiddels getrouwd met een vrouw, al weet je het nooit natuurlijk. Zelf denk ik dat hij een probleem had maar er niet over durfde te praten. (relatie van 1,5 jaar).

+/- 20 jaar oud: hij was er in mijn gevoel niet klaar voor, of ik was niet de juiste persoon voor hem. Hij gaf vooral aandacht aan zijn games (ik heb avonden naast hem gewacht tot hij klaar was... dat ik dat deed snap ik nu echt niet meer :') ) en gaf voorrang aan zijn vrienden als wij al afspraken hadden staan. We kregen ruzie nadat binnen onze vriendengroep alle mannen pressie uitoefende op hun vriendinnen om toch niet mee te gaan en hij dat ook wilde doen was ik er klaar mee. Vond het wat kinderachtig gedrag :P (relatie van 9 maanden)

+/- 21 jaar oud: met pijn in mijn hart bleek dat ik alleen vriendschap voelde voor mijn Fokker ;( Gelukkig inmiddels een goede vriendschap op kunnen bouwen maar ik vind het nog steeds rot dat ik iemand pijn heb moeten doen die me verder zo dierbaar was (en is). (relatie van +/- 7 maanden)

+/- 27 jaar oud: ik vond dat ik het nu maar eens langer moest volhouden want ja, geen enkele relatie is perfect. Ik had na 3 maanden al door dat wij qua karakters en achtergrond best veel van elkaar verschilden maar dat schoof ik weg want; geen enkele relatie is perfect. Na 1,5 jaar gaan samenwonen, op het punt het uit te maken maar vond het te oneerlijk om zo snel na het samenwonen het uit te maken. Alsof ik hem gebruikt had. Na 4 jaar kwam ik toch tot de conclusie dat constant discussies en elkaar afkatten niet gezond was voor een lange relatie. Dit ook aangegeven, hij heeft nog 3 maanden ingewoond zodat hij gewoon normaal kon verhuizen (voor mij naar de regio verhuisd) en toevallig op hetzelfde moment een nieuwe liefde gevonden die in beide gevallen eigenlijk vééél beter past en daar was hij het toen ook mee eens. (relatie van 4,5 jaar)

Ik heb er weer een heel levensverhaal van gemaakt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 01-06-2017 09:46:56 ]
Fuck the EBU
pi_171368973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:33 schreef Koettie het volgende:
Was hem na vier jaar gewoon zat. Elke keer gezeik, elke keer zielig doen om niets en drama waar ik geen zin in had. Werd op een dag wakker en dacht Eyo heb genoeg gehad, doei. Beste idee ooit. Beetje laat alleen. :')
Wat ik ook probeer, de vrouw die ik nu heb is niet weg te krijgen.
pi_171369386
18 jaar. Relatie van 3 maanden. Naja hij had het uitgemaakt omdat ik boos was en hij dat niet trok.
18 jaar tot 21 jaar. Relatie van 2 jaar. Uitrgemaakt omdat ik verliefd op een ander was geworden.
21 jaar relatie van 6 maanden. Hij maakte het uit omdat ik boos was en hij het niet trok.
23 jaar. Een maand. Ik heb het uitgemaakt, achteraf spijt van want had het gevoel dat deze beter was dan die van 3 maanden en 6 maanden.
23 tot25 jaar. Bij elkaar 2 jaar ongeveer. UItgemaakt omdat ik het niet trok. Altijd het 'te druk' hebben enzo.

Ik blijf nu lekker alleen, het gaat niet meer lukken.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_171370224
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:01 schreef Vimbavimba het volgende:
18 jaar. Relatie van 3 maanden. Naja hij had het uitgemaakt omdat ik boos was en hij dat niet trok.
18 jaar tot 21 jaar. Relatie van 2 jaar. Uitrgemaakt omdat ik verliefd op een ander was geworden.
21 jaar relatie van 6 maanden. Hij maakte het uit omdat ik boos was en hij het niet trok.
23 jaar. Een maand. Ik heb het uitgemaakt, achteraf spijt van want had het gevoel dat deze beter was dan die van 3 maanden en 6 maanden.
23 tot25 jaar. Bij elkaar 2 jaar ongeveer. UItgemaakt omdat ik het niet trok. Altijd het 'te druk' hebben enzo.

Ik blijf nu lekker alleen, het gaat niet meer lukken.
Wat was de reden van boos worden dat hun het niet trokken?
Ola
pi_171373758
We zaten niet op 1 lijn betreft een aantal belangrijke punten. Zij wilde het liefst op vroeg meteen al een aantal kinderen kregen, huisje boompje beeste, enz. Daar kon ik mij niet in vinden en ik vind dat je op dat gebied (kinderen e.d.) niet genoegen moet nemen met een compromis.
The road to success is always under construction.
pi_171373956
quote:
17s.gif Op donderdag 1 juni 2017 09:39 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Wat ik ook probeer, de vrouw die ik nu heb is niet weg te krijgen.
Mijn huidige lover ook niet. Deze wil ik houden.
pi_171375403
Eerste vriendinnetje: zij was al aan seks toe en ik niet (al ben ik toen gedumpt) --> zes maanden
Tweede vriendinnetje: zij ging vreemd --> drie maanden
Derde vriendinnetje: hield te veel van cocaïne --> een zomer
Eerste vriend: te grote verschillen in religie, plus dat hij me onderdrukte --> twee jaar
Vierde vriendinnetje: zij ging vreemd --> een jaar
Tweede vriend: hij was elf jaar ouder en mijn stagebegeleider. Het voelde niet goed voor mij --> een jaar
Derde vriend: ik trok de emotionele en seksuele mishandeling niet --> drie jaar

Nu heb ik een vriend waarmee het goed zit :) Nu hopen dat er geen lijken uit de kast komen vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')