quote:
Op dinsdag 6 juni 2017 13:04 schreef RobinOok het volgende:Ik had eerder over dat linkje naar food-info heengelezen. Was handiger geweest als je die even herhaalt haf ipv een linkje naar Fok.
Het is handiger al je de moeite neemt een topic door te lezen in plaats van binnenvallen en wat roepen. Het staat nota bene bijna naast de posting waar jij op reageert. En dan na er op gewezen worden niet de moeite nemen het nog eens door te lezen.....
quote:
In dat linkje staan mogelijke besmettingen met mogelijke salmonella bacteriën. Niets over de waarschijnlijkheid en kans. Verder ook nergens op internet info die zou suggereren dat de besmetting meestal of net zo vaak binnen in het ei zit. Dus ik hou het liever bij wat ik al dacht. Dank je.
Tja, kom je hier om kennis op te doen of om te bevestigen dat je altijd gelijk hebt? Ik heb gelukkig van dit topic geleerd dat de besmetting ook aan de binnenkant kan zitten en ook heb ik geleerd dat het over het algemeen wel mee valt. Dus durf ik zelf rauw ei te eten maar weet ook dat ik het niet voor moet zetten aan kwetsbare groepen mensen zoals kinderen of mensen die toch al ziek zijn.