Die zit hier niet in de buurt. Helaas.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik denk dat je dan beter naar de Lidl kan gaan. Die heeft betere producten en is ook niet zo duur.
Welke producten?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef Hallojo het volgende:
Lidl inderdaad. Is beter en goedkoper dan AH.
Vlees, vis, groente, fruit, schoonmaakmiddelen om maar wat te noemen.quote:
Ja. Dat doe ik dus niet meer.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ingevroren biefstuk / vlees moet je sowieso niet te hoge verwachtingen van hebben.
Verder is vrijwel alles gelijk aan de kwaliteit van de ah.
Alleen geen a-merken.
Ja. Dat deden we. Liet het ook vaak bezorgen.quote:
pasta'squote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef agter het volgende:
Ik had gisteren voor de grap de diepvries ossenhaas van de Aldi klaargemaakt.
Maar wat smerig is dat!
Nooit meer.
Normaal doe ik mijn boodschappen bij AH (en soms vlees van de slager etc). Maar wil wat goedkoper gaan leven.
Welk eten kun je goed bij de Aldi halen? En is qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met de AH?
Noem hier de producten:
Haalde altijd de 3-sterren beter-leven bij de AH. Maar zag dat Aldi dat ook op sommige producten heeft. En ook redelijke wat biologisch.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Vlees en vleeswaren haal ik het liefst bij geen enkele supermarkt. Het smaakt gewoon niet.
De rest van het Aldi assortiment is prima. In sommige gevallen is de Ah goedkoper.
Zet om te beginnen in het algemeen je inkomsten en uitgaven eens onder elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef agter het volgende:
[..]Maar wil wat goedkoper gaan leven. [..]
Ja. Dat heb ik al een tijdje vrij strak scherp.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zet om te beginnen in het algemeen je inkomsten en uitgaven eens onder elkaar.
Tenzij je idioot veel (gemaks)produkten in de supermarkt koop is daar niet al te veel te besparen.
Dit.quote:
Als je er voor om moet rijden is het (financiële) voordeel zo weg.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:13 schreef agter het volgende:
Ik wil ook best wel naar de Lidl rijden. Als die zoveel beter is dan de Aldi.
Groenten, pleepapier, Jus D'orange, bier, koekjes, schoonmaakspul oh en ze hebben nog best prima supermarktwijnen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:13 schreef agter het volgende:
Ik wil ook best wel naar de Lidl rijden. Als die zoveel beter is dan de Aldi.
Maar welke producten dan?
Nee. Maakt niet zoveel uit. Leasewagen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Als je er voor om moet rijden is het (financiële) voordeel zo weg.
Met name het niet bewerkte voedsel is bij een Lidl of Aldi niet veel goedkoper.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik al een tijdje vrij strak scherp.
We hebben het over een gezin. En de grootste kostenpost is de AH.
Je denkt niet dat het veel scheelt op gewoon vers eten?
Ja. Wijn. Dat moet ik idd elders gaan halen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Groenten, pleepapier, Jus D'orange, bier, koekjes, schoonmaakspul oh en ze hebben nog best prima supermarktwijnen.
Om maar wat te noemen.
Bespaartip #1.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:31 schreef agter het volgende:
Daarom laten we nu meestal alles bezorgen door de AH.
Huh?quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Met name het niet bewerkte voedsel is bij een Lidl of Aldi niet veel goedkoper.
Hoe zit het met de inkomsten: is daar nog potentieel of werken jullie beide al 3-5 dagen/week? Ander, beter betalend werk?
Wel vervelend om als gezin krap te zitten, lijkt me.
Ja. Dat zag ik dus ook. Ding liep gewoon leeg.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet ook gewoon geen ossenhaas uit de diepvries eten. Na het ontdooien loopt het gewoon leeg, dat heeft niet zoveel met de supermarkt te maken. Kip houdt zich nog wel aardig in de vriezer.
Jazeker.quote:
Mooi! Ga ik proberen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:10 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Jazeker.
Tijgerbrood blijft aanzienlijk langer vers dan die van de AH of Lidl. Ook prima te eten en niet duur! (onder de euro)
Dan kan je beter naar Duitsland. Daar is alles goedkoper. Ook bezine maar ook etenswaren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:21 schreef agter het volgende:
Ik had gisteren voor de grap de diepvries ossenhaas van de Aldi klaargemaakt.
Maar wat smerig is dat!
Nooit meer.
Normaal doe ik mijn boodschappen bij AH (en soms vlees van de slager etc). Maar wil wat goedkoper gaan leven.
Welk eten kun je goed bij de Aldi halen? En is qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met de AH?
Noem hier de producten:
Ik weet niet hoeveel kinderen je hebt, maar 250 euro/week aan boodschappen is erg veel. Post eens een kassabon.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:34 schreef agter het volgende:
[..]
Maar vind dat er gewoon veel geld naar boodschappen gaat. Ongeveer 250 euro per week.
[..]
Ik wist niet dat AH gratis bezorgde. Of is dat vanaf 200 of 250 euro?quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:35 schreef agter het volgende:
[..]
Excuse me?
Ik krijg geen bezorgkosten berekend.
Meer dan 1000 euro per maand aan boodschappen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:34 schreef agter het volgende:
Maar vind dat er gewoon veel geld naar boodschappen gaat. Ongeveer 250 euro per week.
quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Meer dan 1000 euro per maand aan boodschappen?
Iedere dag filet mignon met truffels of wat?
Zou ook wel eens graag een kassabon willen zien
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel kinderen je hebt, maar 250 euro/week aan boodschappen is erg veel. Post eens een kassabon.
[..]
Puur voor welke producten goed zijn, zijn er al Centrale topics voor beide supermarkten.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:07 schreef agter het volgende:
Wat maakt het uit?
Nogmaals, de insteek van het topic is welke producten er goed zijn bij de Aldi en de Lidl.
Mijn kassabonnen zijn niet echt relevant.
Aldi heeft inderdaad bazenbrood.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:10 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Jazeker.
Tijgerbrood blijft aanzienlijk langer vers dan die van de AH of Lidl. Ook prima te eten en niet duur! (onder de euro)
Ik ga de broden daar eens halen, ja!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Aldi heeft inderdaad bazenbrood..
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:24 schreef isax het volgende:
groenten uit de vrieser kan veel schelen en maakt vaak geen donder uit.
In elk geval geen ossenhaas van de Aldi meer. Haha!quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:21 schreef fathank het volgende:
Geen ossenhaas eten helpt al een stuk.
250 piek aan boodschappen per week. Run je een daklozenopvang ofzo?
Bespaarpuntje danquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:27 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval geen ossenhaas van de Aldi meer. Haha!
Maar we zijn wel gek op een goed stuk rund. En dat is geen 100 gram pp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |