abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171852731
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Reporten dan maar.
Reporten? Wat?

Anyway er loopt een klacht bij Postnl, de bezorger is aangesproken, en is meerdere keren bij mij langs geweest. Er is een oplossing geboden, na heel veel gedoe en geklaag van mijn kant weliswaar. Maar die oplossing lijkt er wel echt te komen dus dat wacht ik even af. Blijkt het niet door te gaan ga ik aangifte doen van het vervalsen van mijn handtekening, en mogelijke diefstal van het pakket.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:29:45 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171852792
Succes met aangifte doen, jij bent formeel geen partij in deze, de verzender moet aangifte doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171852854
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Succes met aangifte doen, jij bent formeel geen partij in deze, de verzender moet aangifte doen.
Qua post bezorging klopt dat.
Maar qua het vervalsen van mijn handtekening, en mogelijke diefstal van het pakketje, ben ik wel degelijk partij.

Maar nogmaals er is al een oplossing overeen gekomen wat nog loopt, dus als het goed is, is de aangifte niet nodig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171853376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 23:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Denk het wel.. Met die conclusie dat je bij de verzender moest zijn? Dat wist ik al, maar ik ga daar, uit principe niet mee akkoord.

De verzender heeft niks fout gedaan, woont in china, praat niet super goed engels, en ik vind niet dat hij moet opdraaien voor het feit dat;

De bezorger van postnl zelf zijn handtekening heeft gezet EN het pakketje bij een willekeurige buur heeft afgegeven EN geen briefje in de bus heeft gedaan.

Dus ik ben nog steeds bezig om het geld terug te krijgen van Postnl. Ook al is het niet zoals het officieel zou moeten, dit zijn mijn principes en daar blijf ik achter staan. Ik verlies nog liever zelf de 25 euro en dat de bezorger 2 aangiftes aan zijn broek heeft, dan dat ik de chinese verzender de 25 onterecht op laat hoesten.
Wat mij betreft heb je helemaal gelijk me je principes.

In mijn postnl-account staat trouwens 2x een kruisje als handtekening. Die pakjes heb ik ook gewoon ontvangen, lagen bij de achterdeur. Ik ken de bezorger ondertussen een beetje, vertrouw 'm wel en weet ook dat de bezorgers worden uitgeknepen, daarom maak ik geen probleem van zo'n vervalste handtekening. Totdat het fout gaat natuurlijk.
pi_171853422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Qua post bezorging klopt dat.
Maar qua het vervalsen van mijn handtekening, en mogelijke diefstal van het pakketje, ben ik wel degelijk partij.

Maar nogmaals er is al een oplossing overeen gekomen wat nog loopt, dus als het goed is, is de aangifte niet nodig.
Diefstal betwijfel ik trouwens nog steeds, daar het eigendom nooit is over gegaan op jou, omdat dit wettelijk pas gebeurt bij correcte aflevering aan jou. Het zou dus goed kunnen zijn dat de verkoper aangifte moet doen van diefstal in dit geval, daar het eigendom nooit overgegaan is. En aangifte doen over iets dat officieel (nog) niet van jou is komt me ook een beetje vreemd over eigenlijk.

Hopelijk kom je er echter uit met de oplossing die voorhanden lijkt te zijn zoals je aangeeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')