Ja eindelijkquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, gezellig dat Gert er weer eens is.
Gert maakt er gelijk een feestje van?quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
We zitten in het lekkerlaat topic te trollen
Ha genieten tochquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert maakt er gelijk een feestje van?
Ja, af en toe mag dat wel. De hele dag meelezen in de COS gaat je niet in de koude kleren zitten, lijkt me.quote:
Eh de cos hoef je niet mee te lezen, daar mag allesquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, af en toe mag dat wel. De hele dag meelezen in de COS gaat je niet in de koude kleren zitten, lijkt me.
Pullup weer bauw?quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:51 schreef Joezi het volgende:
En je hebt ook nog Urb, Punkgod en pullup als ondermods
Ik vind mootie ook wel een goede hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:52 schreef Joezi het volgende:
Gertwin is gewoon de beste mod van heel FOK! en omstreken
3 jaar lang huilie huilie de cos is niet zo fijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind mootie ook wel een goede hoor.
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee wilde undercover, maar kan wel editten en alles
Oh, ik lees nooit in de COS.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
3 jaar lang huilie huilie de cos is niet zo fijn
Niet van UTO.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij wilde toch ook altijd een fatsoenlijke cos teruglezen
DGK natuurlijk, jullie hoogtijdagenquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten.
Weet ik niet ik heb alleen NPOquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat nog steeds op tv eigenlijk?
Vooral hier in de SC zeker?quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou nog erger zijn als Mootie en ongeveer 90% van de post deleten en melden
Centraalquote:Op donderdag 1 juni 2017 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Leuke tijden toen we nog gifjes in de cos mochten plaatsen
Hoe laat begint dat programma van Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen idee kijk alleen de VARA NOS NTR EN VPRO
Met z'n allen in een busje naar Oostenrijk?quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Beruchte offtopic posters zouden ook een knokploeg aan de deur kunnen verwachten als ik mod zou zijn![]()
Ze gaan natuurlijk wel 's nachts, hè!quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
NASA over een paar jaar de zon is warm![]()
![]()
![]()
De lafbekken blijven met hun tuigje op 6 miljoen km afstand van de koperen ploert.quote:Op donderdag 1 juni 2017 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
NASA over een paar jaar de zon is warm![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |