abonnement Unibet Coolblue
pi_171314468
Als je een bak gebrande en gezouten pistachenoten hebt in een afgesloten bak, die je af en toe openmaakt, hoe lang zou je deze dan kunnen bewaren voordat ze te veel van smaak veranderen? En hoe kan je deze het beste bewaren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 09:13:44 #2
414785 sirdanilot
pi_171342132
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je een bak gebrande en gezouten pistachenoten hebt in een afgesloten bak, die je af en toe openmaakt, hoe lang zou je deze dan kunnen bewaren voordat ze te veel van smaak veranderen? En hoe kan je deze het beste bewaren?
Denk dat dat echt wel een paar weken goed blijft hoor.

Langer dan dat je erover zult doen om ze op te eten.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:25:22 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171342307
Gewoon zo snel mogelijk opmaken.

Gebrande noten bederven sneller dan ongebrande. Helemaal als ze in een notenkraam gemaakt zijn die ranzig vet gebruikt.
And so is the past
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:32:23 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171344358
Ik koop enkel verpakte noten, daar lopen 's nachts geen muizen over die hun urine verliezen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 11:49:08 #5
414785 sirdanilot
pi_171344736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop enkel verpakte noten, daar lopen 's nachts geen muizen over die hun urine verliezen.
Als je de noten in een afgesloten doosje doet krijg je er ook geen muizenpis overheen.

Of als je simpelweg geen muizen hebt.

Of bedoel je dat er in de winkel muizen overheen lopen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:51:17 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171344777
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:49 schreef sirdanilot het volgende:

Of bedoel je dat er in de winkel muizen overheen lopen?
Ja, ik heb het niet op die open notenbakken in winkels. Muizen hebben geen blaas en lekken daarom de hele tijd urine.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 11:58:09 #7
414785 sirdanilot
pi_171344896
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, ik heb het niet op die open notenbakken in winkels. Muizen hebben geen blaas en lekken daarom de hele tijd urine.
Die worden s nachts toch wel dicht gedaan mag ik hopen.... :(

En ik maar blij wezen met de amandelen voor 7,50 de kilo bij de marokkaan die ik zo uit de bak kan scheppen !
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:04:27 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171345017
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Die worden s nachts toch wel dicht gedaan mag ik hopen.... :(

En ik maar blij wezen met de amandelen voor 7,50 de kilo bij de marokkaan die ik zo uit de bak kan scheppen !
Je begrijpt dat ik liever verpakt koop? Jaren geleden over hoog caterijne gelopen, ongelofelijke hoeveelheden muizen gezien.
Zo liep ook eens snachts door het Park aan de Ko in Dusseldorf, en weet ook waarom je geen eendjes met brood moet voeren. Honderden en honderden ratten liepen daar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 12:49:51 #9
414785 sirdanilot
pi_171345905
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ik liever verpakt koop? Jaren geleden over hoog caterijne gelopen, ongelofelijke hoeveelheden muizen gezien.
Zo liep ook eens snachts door het Park aan de Ko in Dusseldorf, en weet ook waarom je geen eendjes met brood moet voeren. Honderden en honderden ratten liepen daar.
Maar hoog catharijne/utrecht CS is ook wel berucht om de muizen hoor. Heb ik meer verhalen van gehoord. Spullen bij de AH to go met muizenhapjes eruit etc.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_171381298
Ik was dus van plan om online wat noten te bestellen, die gewoon verpakt zijn neem ik aan, en omwille van de bezorgkosten is het niks om telkens een klein beetje te bestellen. Ik dacht aan een kilo, misschien twee van wat onder andere geroosterde pistache noten. Als dit binnen twee weken nergens meer naar smaakt dan gaat dit geen succes worden. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:23:12 #11
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_171398182
Hier vaak pistachnoten uit een zakje: ik bewaar ze luchtdicht en ze gaan hier wel een paar weken mee
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:28:10 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171398282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was dus van plan om online wat noten te bestellen, die gewoon verpakt zijn neem ik aan, en omwille van de bezorgkosten is het niks om telkens een klein beetje te bestellen. Ik dacht aan een kilo, misschien twee van wat onder andere geroosterde pistache noten. Als dit binnen twee weken nergens meer naar smaakt dan gaat dit geen succes worden. :)
Ik zou eerst eens bij de Aldi of lidl gaan kijken wat ze daar kosten dan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171404176
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens bij de Aldi of lidl gaan kijken wat ze daar kosten dan
Bij de Jumbo en de AH kon ik alleen kleine verpakkingen halen die redelijk wat kosten helaas. Er zit hier ook wel een noten zaak maar ik ben bang dat het hier helemaal duur zal zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 21:20:22 #14
414785 sirdanilot
pi_171405332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij de Jumbo en de AH kon ik alleen kleine verpakkingen halen die redelijk wat kosten helaas. Er zit hier ook wel een noten zaak maar ik ben bang dat het hier helemaal duur zal zijn.
Kijk even bij de turk of marokkaan, is vaak goedkoper. En bij de aldi/lidl is het ook goedkoper vaak dan bij de AH.

Kan me niet voorstellen dat het veel duurder is dan via een webshop iig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:12:08 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171408473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij de Jumbo en de AH kon ik alleen kleine verpakkingen halen die redelijk wat kosten helaas. Er zit hier ook wel een noten zaak maar ik ben bang dat het hier helemaal duur zal zijn.
Ik noemde niet voor niets de Aldi en de Lidl.
Duitse supermarktketens zijn verder erg streng op het gebied van kwaliteit van de levensmiddelen, bij noten is het verstandig daar op te letten en niet van de allergoedkoopste anonieme en merkloze internet verkoper te kopen. Noten kunnen schimmels bevatten die aflatoxines produceren
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/aflatoxine.aspx
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 4 juni 2017 @ 12:28:14 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171442508
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik noemde niet voor niets de Aldi en de Lidl.
Duitse supermarktketens zijn verder erg streng op het gebied van kwaliteit van de levensmiddelen, bij noten is het verstandig daar op te letten en niet van de allergoedkoopste anonieme en merkloze internet verkoper te kopen. Noten kunnen schimmels bevatten die aflatoxines produceren
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/aflatoxine.aspx
De pistachenoten van Aldi en Lidl zijn dan ook gewoon erg lekker. Ook lekkerder dan de vers gebrande op de markt vind ik.

Een keer lekkerder pistachenoten gegeten, door kwamen rechtstreeks van de boer uit Turkije.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')