Niet de zaken omdraaienquote:Op maandag 29 mei 2017 18:34 schreef qajariaq het volgende:De schuld zou ik eerder bij de commendant neerleggen dan bij individuele mariniers.
Dit is NWS geen BNW..quote:Op maandag 29 mei 2017 19:02 schreef 2600 het volgende:
[..]
nee joh, das een animatie van hoe het had moeten gaan.
Heb jij een andere animatie dan?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:05 schreef 2600 het volgende:
[..]
Dus moet je niet met eenzijdige animaties komen.
Een marinier sprak van een 'genadeschot'. Twee kapers werden 'kapotgeschoten'. Dat zeiden mariniers terwijl ze in 1977 de door Molukkers gekaapte trein bij De Punt bevrijdden. De uitlatingen staan op originele geluidsopnamen uit en rond de trein, die de Nederlandse Staat altijd geheim heeft gehouden, maar nu op last van de rechtbank toch heeft vrijgegeven.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja en waar moet dat dan uit blijken?
Nogmaals zo kaal zonder context lijkt het heel kil en alles.
Maar in die situatie (adrenaline, chaos, vuurgevecht, slecht zicht en kapers die op je schieten) zijn dat geen rare gesprekken, zeker niet na vuurgevechten terwijl de adrenaline nog rondpompt. Zie je ook bij hedendaagse soldaten na vuurgevecht.
Mensen standrechtelijk executeren negeren? Lekkere gast ben jij.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Belachelijk dat ze hier nog over bezig zijn.
Laat die mariniers met rust.
"Hansina had twee kogels in haar schaamstreek dat zegt dat er een enorme perversiteit van de mariniers was"quote:
Die ga ik ook nog zien, maar dat is wel even een zit van 4 uur.quote:
Nogmaals.. geluidsopnamen kunnen en worden op 1001 manieren uitgelegd..quote:Op maandag 29 mei 2017 19:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een marinier sprak van een 'genadeschot'. Twee kapers werden 'kapotgeschoten'. Dat zeiden mariniers terwijl ze in 1977 de door Molukkers gekaapte trein bij De Punt bevrijdden. De uitlatingen staan op originele geluidsopnamen uit en rond de trein, die de Nederlandse Staat altijd geheim heeft gehouden, maar nu op last van de rechtbank toch heeft vrijgegeven.
Volkskrant.nl
Wat voor andere opties hadden ze? Nederland heeft ze gewoon op schandalig laffe wijze keihard genaaid.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Het ideaal van de kapers was niet eens verkeerd maar alle goodwill voor zover dat er nog was was wel weg na al die kapingen en gijzelingen
Gewoon terug naar waar ze vandaan kwamen misschien?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat voor andere opties hadden ze? Nederland heeft ze gewoon op schandalig laffe wijze keihard genaaid.
Geen idee. Het is ook voor mijn tijd, maar ik ben het met je eens dat ze hondsberoerd zijn behandeld. Ik zie alleen meerdere kapingen en gijzelingen, zeker van een basisschool nou niet echt je van het. Pak dan politici.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat voor andere opties hadden ze? Nederland heeft ze gewoon op schandalig laffe wijze keihard genaaid.
Dat ideaal kun je nu terugvinden bij Satudarah he.. voor galg en rad opgegroeid en een beetje de drugsmarkt in NL op peil houden..quote:Op maandag 29 mei 2017 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af hoe het anno-nu zit met dat Molukse ideaal? Iemand enig idee?
Dat was de afspraak ja, onder bepaalde omstandigheden. Nederland hield zich daar niet aan.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:22 schreef 2600 het volgende:
[..]
Gewoon terug naar waar ze vandaan kwamen misschien?
Kinderen gijzelen als enige optie zien?quote:Op maandag 29 mei 2017 19:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Boehoe, we krijgen niks van Nederland.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat was de afspraak ja, onder bepaalde omstandigheden. Nederland hield zich daar niet aan.
Ja, Wijster in 75 was ook wel wat hoor. En ja gelijktijdig met deze kaping ongeveer die school in Bovensmilde. Dat was het ook niet echt.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee. Het is ook voor mijn tijd, maar ik ben het met je eens dat ze hondsberoerd zijn behandeld. Ik zie alleen meerdere kapingen en gijzelingen, zeker van een basisschool nou niet echt je van het. Pak dan politici.
Ja, ik weet er te weinig van af in ieder geval...quote:Op maandag 29 mei 2017 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ideaal kun je nu terugvinden bij Satudarah he.. voor galg en rad opgegroeid en een beetje de drugsmarkt in NL op peil houden..
In feite kun je dat de gijzelaars kwalijk nemen met hun voorbeelden richting de molukse jeugd van toen.. Familie is alles immers..
Ik ben nog niet klaar met de islamitische zaak, maar daarna zal ik gaan lezen waarom de de moluksels vinden dat Nederland hen iets schuldig was.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Lees je eerst in over de Molukse zaak, voordat je je belachelijk maakt.
Alles wat niet te verstaan was staat er ook niet - er staan dan haakjes [ ]quote:Op maandag 29 mei 2017 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nogmaals.. geluidsopnamen kunnen en worden op 1001 manieren uitgelegd..
Vaak zijn ze ook nog van bijzonder slechte kwaliteit waardoor alleen een paar of delen van woorden hoorbaar zijn..
Dan word er vaak maar iets van gemaakt of een bepaalde interpretatie aan gegeven die het meest voor de hand ligt, maar nog niet in de buurt van de waarheid hoeft te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |