abonnement Unibet Coolblue
pi_171303346
Een willekeurige schoolklas in een middelgrote stad, ergens in Nederland:



Dit is de toekomst van Nederland en de rest van Europa: blanke autochtonen gaan een minderheid worden in hun eigen land. In Amsterdam zijn ze het al, de rest van het land zal spoedig volgen.

Klacht: Extreemlinkse fascisten en globalisten die in slechts 40 jaar tijd de sociale cohesie en toekomst van een land verkloten.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171303354
quote:
99s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:03 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]

ook een "willekeurige" klasfoto
Tis maar wat je wilt zien he.
Dat is een Belgische katholieke school en een klassenfoto van 6 jaar geleden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 29 mei 2017 @ 16:16:37 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_171303382
Hoe meer rassenvermenging hoe beter _O_
  maandag 29 mei 2017 @ 16:17:04 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_171303389
Ik blijf het zeggen.
pi_171303409
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:16 schreef remlof het volgende:
Hoe meer rassenvermenging hoe beter _O_
De kans dat jouw micropenis er genetisch uitgefilterd gaat worden is niet zo heel groot, hoor.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_171303411
Maar je bent geen racist? :)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 29 mei 2017 @ 16:18:26 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171303429
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:16 schreef remlof het volgende:
Hoe meer rassenvermenging hoe beter _O_
Dit is net zo'n enge gedachte als de arische gedachte die de nazi's erop nahielden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 29 mei 2017 @ 16:20:42 #8
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171303483
quote:
13s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Trouwens, gewoon even wat feiten in dit onderbuiktopic.

Door ''gastarbeiders'' toe te laten (en het totale wanbeleid wat er in de decennia na die toelating is gevoerd) hebben we nu..

Gastarbeiders die toch geen gastarbeiders bleken te zijn, maar permanente migranten die ook nog eens hun familie hebben laten overkomen.

Die ''gastarbeiders'' hebben we geen strobreed in de weg gelegd. Want dat zou neerbuigend of zelfs racistisch zijn. Dat had ook te maken met de tijdsgeest en politiek van die tijd.

..daardoor spreken veel van hen nauwelijks Nederlands, zijn ze nauwelijks tot niet geintergreerd en deze problematiek spelen ze door aan hun kroost. Gevolg? Allochtoon verzocht op de NPO, compleet scheefgegroeide bevolkingssamenstellingen in wijken en steden, criminaliteitscijfers die gedomineerd worden door minderheden, bijstandscijfers die gedomineerd worden door minderheden..

Segregatieproblematiek (zie ook recent weer dat gezeik over die posters in r'dam) of een partij als DENK, die boos loopt te roepen dat ''de moslims ook een fijne ramadan toegewenst zouden moeten krijgen''

En alsof dat niet erg genoeg is heb je daarnaast de hyper correcte teringlijers die VOOR die mensen gaan denken. Dan krijg je dus dat kerstbomen verwijderd worden (om maar wat te noemen) want ze zouden er wel eens aantstoot aan kunnen! nemen.

Echt gekkewerk dit. Ja, ik snap wel dat mensen die een beetje opgelet hebben de afgelopen decennia of zich ingelezen hebben het zweet al over de rug hebben lopen bij het zien van de nieuwe aanwas ''vluchtelingen'' (tief op met die term, in italie was het grootste deel uit bangladesh, het zijn gewoon economische migranten) want het lijkt erop dat we er NIETS van geleerd hebben.

En dan heb ik het nog niet eens over de bitterharde realiteit gehad dat er mensen en kinderen opgeblazen worden in de naam van de religie van vrede met als toppunt de meest recente aanslag. Een doelbewuste aanslag op jonge mensen, kinderen en adolescenten door een figuur welke in Libië al(!) en zelfs bij de veiligheidsdiensten bekend was. Toch mocht bij komen, want ja.. wij zijn zo welkom. Het is een vlucccchhteeeling boehoehoe.

Elke keer als iemand roept dat ''vluchtelingen'' welkom zijn, mag je ze eerst uitleggen dat er een groot verschil zit tussen vluchteling en migrant en als ze dat niet in willen zien mag je ze wat mij betreft de foto's laten zien van dat meisje in dat in 4 stukken uitgesmeerd in de foyer bij arienne grande lag, want dat lieve mensen, is een DIRECT gevolg van het domme beleid wat wij als europa voeren.
Ik snap daarom een hoop gestoord-linkse idioten ook totaal niet. Dat ze dat alles niet begrijpen. Dat die eenvoudige, gewone, gezonde logica in hen niet opkomt. Vind dat gewoon eng. Op het zieke af.
Is dat nou omdat ze drukker zijn met vechten tegen rechts en tegenwicht bieden? Of werken de hogere (universitaire) opleidingen tegenwoordige als sektarische instellingen waar je helemaal gehersenspoeld vanaf komt?
Het zou inmiddels allang achterhaald moeten zijn, verouderd denken, bewezen onzin. Want de realiteit heeft dit alles al zo ontzettend ruimschoots ingehaald. Ik weet niet waar mensen zitten met hun bewustzijn als ze dat niet zien.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 29 mei 2017 @ 16:21:58 #9
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171303509
quote:
6s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:17 schreef remlof het volgende:
Ik blijf het zeggen.
Jij bent of een trol, of extreem diep gestoord.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 29 mei 2017 @ 16:22:13 #10
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171303515
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik snap daarom een hoop gestoord-linkse idioten ook totaal niet. Dat ze dat alles niet begrijpen. Dat die eenvoudige, gewone, gezonde logica in hen niet opkomt. Vind dat gewoon eng. Op het zieke af.
Is dat nou omdat ze drukker zijn met vechten tegen rechts en tegenwicht bieden? Of werken de hogere (universitaire) opleidingen tegenwoordige als sektarische instellingen waar je helemaal gehersenspoeld vanaf komt?
Het zou inmiddels allang achterhaald moeten zijn, verouderd denken, bewezen onzin. Want de realiteit heeft dit alles al zo ontzettend ruimschoots ingehaald. Ik weet niet waar mensen zitten met hun bewustzijn als ze dat niet zien.
Het probleem is dat als je kritisch bent, of zelfs ronduit tegen, je al snel weggezet wordt als tokkie of racist. De waarheid ligt in het midden. We kunnen niet de hele wereld helpen, was het maar zo. Ik vind dus dat we de mensen moeten helpen waar het écht om draait. Dat zijn politieke vluchtelingen.

Het land van herkomst zal nooit wat worden als er een enorme braindrain plaatsvindt. Ja, je land is een arme pauperbende. Dat is superkut man, maar Nederland was ooit ook tyfusarm. Wij hebben met hulp van anderen ons land weer opgebouwd, maar we zijn niet en masse vertrokken naar andere landen. Zo zou het ook moeten gaan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171303594
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Oeh, volgens mij heb ik hier te maken met iemand die zich iets herinnert?
Oh nee, hoor. Maar vond het wel geestig, omdat ik het idee krijg dat je je zelf niet probeert te verplaatsen in anderen. ;)
  maandag 29 mei 2017 @ 16:26:54 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_171303617
quote:
13s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit is net zo'n enge gedachte als de arische gedachte die de nazi's erop nahielden.
Bij vrijwillige rassenvermenging krijg je uiteindelijk een soort met de beste eigenschappen van al die rassen.

Wat is daar eng aan? Het is juist volkomen natuurlijk.
pi_171303645
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij vrijwillige rassenvermenging krijg je uiteindelijk een soort met de beste eigenschappen van al die rassen.

Wat is daar eng aan? Het is juist volkomen natuurlijk.
Brazilië is namelijk een erg successvol land :').
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 29 mei 2017 @ 16:29:17 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171303661
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij vrijwillige rassenvermenging krijg je uiteindelijk een soort met de beste eigenschappen van al die rassen.

Wat is daar eng aan? Het is juist volkomen natuurlijk.
Je zegt net hoe meer rassenvermenging hoe beter. Dat is eugenetica en daar waren de nazi's (en andere totalitaire regimes) ook niet vies van. Weet je hoe ze dat deden onder andere? Door mensen te verplaatsen en het zo op te dringen door middel van leugens en geschiedenisvervalsing.

Herkenbaar, is het niet? We missen alleen de genocide nog.

En als dat zo vrijwillig zou gaan, verklaar dan eens waarom er ghetto's, probleemwijken en banlieus bestaan? Die zouden toch allemaal lekkere witte dotjes willen bevruchten?

Er is niks natuurlijks aan een man made veerdienst tussen Afrika en Europa. He-le-maal niks. Zeker als je bedenkt dat het voornamelijk mannen zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 29 mei 2017 @ 16:31:27 #15
451005 Grems
Clown World
pi_171303707
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij vrijwillige rassenvermenging krijg je uiteindelijk een soort met de beste eigenschappen van al die rassen.

Wat is daar eng aan? Het is juist volkomen natuurlijk.
  maandag 29 mei 2017 @ 16:32:40 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 29 mei 2017 @ 16:33:09 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171303750
Verdomme hugecool, deze was nou net inhoudelijk ipv buikloop :'( :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')