abonnement Unibet Coolblue
pi_171294793
Goedendag allemaal,

Voor school moet ik een onderzoek uitvoeren dat gaat over 'Tolerantie tussen religieuze groepen' (Joden, Moslims en Christenen) met behulp van een enquête. Hierbij heb ik respondenten nodig van verschillende leeftijdscategorieën die Moslim zijn, en ik zou het erg waarderen als jullie het zouden invullen!

De enquête duurt maar 5 min. en het is volledig anoniem. Alvast bedankt!

http://www.enquete.com/show?id=1057A9C5F8913DCDB04EC4CBA2FF83FD

[ Bericht 0% gewijzigd door AnnaVanRijn op 30-05-2017 10:10:11 ]
pi_171294987
Vraag 9. _O- _O- _O-
  maandag 29 mei 2017 @ 10:14:41 #3
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171295068
Mag ik brutaal eerlijk zijn? Verwacht je heel betrouwbare resultaten als je op een forum een enquête plaatst die je anoniem moet invullen, maar waarvoor je écht een heel specifieke doelgroep nodig hebt?

Misschien een organisatie proberen in te schakelen waarbij je zeker weet dat je ook écht moslims krijgt als respondenten?

edit: oke nvm hij is op z'n minst zo opgezet dat iedereen hem kan invullen zo te zien.
edit2: lijkt erop alsof ergens in het midden er toch weer vanuit wordt gegaan dat je moslim bent, dus weer terug naar mijn originele vraag...

Ook zijn de vragen soms wel erg algemeen. De ene christen is de ander niet. Dus aan de ene erger ik me ook meer dan de ander.

[ Bericht 18% gewijzigd door LuNaTiC op 29-05-2017 10:22:53 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171295409
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:14 schreef LuNaTiC het volgende:

Ook zijn de vragen soms wel erg algemeen. De ene christen is de ander niet. Dus aan de ene erger ik me ook meer dan de ander.
Andere vraag: warom erger je je aan een christen/moslim/jood/etc. in het algemeen in het dagelijks leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 10:31:13 ]
pi_171295841
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Mag ik brutaal eerlijk zijn? Verwacht je heel betrouwbare resultaten als je op een forum een enquête plaatst die je anoniem moet invullen, maar waarvoor je écht een heel specifieke doelgroep nodig hebt?

Misschien een organisatie proberen in te schakelen waarbij je zeker weet dat je ook écht moslims krijgt als respondenten?

edit: oke nvm hij is op z'n minst zo opgezet dat iedereen hem kan invullen zo te zien.
edit2: lijkt erop alsof ergens in het midden er toch weer vanuit wordt gegaan dat je moslim bent, dus weer terug naar mijn originele vraag...

Ook zijn de vragen soms wel erg algemeen. De ene christen is de ander niet. Dus aan de ene erger ik me ook meer dan de ander.
Het mini-onderzoek moet ik voor het vak Maatschappijwetenschappen uitvoeren, en de resultaten zullen sowieso al niet echt betrouwbaar en representatief zijn.. (mensen gaan alleen familie ondervragen etc.)
  maandag 29 mei 2017 @ 11:15:08 #6
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_171296334
De enquête is gericht naar moslims, en er wordt gevraagd of het christendom/jodendom ondergeschikt wordt gevonden aan islam?

Wat voor een vraag is dat, de persoon in kwestie zou geen moslim zijn als hij/zij het jodendom/christendom niet ondergeschikt vond.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  maandag 29 mei 2017 @ 11:27:52 #7
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171296578
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:31 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Andere vraag: warom erger je je aan een christen/moslim/jood/etc. in het algemeen in het dagelijks leven?
In het dagelijkse leven niet zo snel hoor. Maar ik erger me wel aan gelovigen in het algemeen op het moment wanneer ze andersdenken iets proberen op te dringen op basis van hun irrationele denkbeelden. Of wanneer goede mensen door hun geloof er nogal akelige denkbeelden op nahouden.

quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:51 schreef AnnaVanRijn het volgende:

[..]

Het mini-onderzoek moet ik voor het vak Maatschappijwetenschappen uitvoeren, en de resultaten zullen sowieso al niet echt betrouwbaar en representatief zijn.. (mensen gaan alleen familie ondervragen etc.)
ah, een 'moetje' dus. Misschien ben ik wel oud of ouderwets, maar leren ze je dan niet hoe je een beete doordacht onderzoek kunt doen? Een formuliertje maken en verspreiden kan iedereen wel...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171296781
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:27 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

In het dagelijkse leven niet zo snel hoor. Maar ik erger me wel aan gelovigen in het algemeen op het moment wanneer ze andersdenken iets proberen op te dringen op basis van hun irrationele denkbeelden. Of wanneer goede mensen door hun geloof er nogal akelige denkbeelden op nahouden.

[..]

ah, een 'moetje' dus. Misschien ben ik wel oud of ouderwets, maar leren ze je dan niet hoe je een beete doordacht onderzoek kunt doen? Een formuliertje maken en verspreiden kan iedereen wel...
Ergeren vind ik zo'n groot woord... leven en laten leven toch? Gewoon negeren.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:49:49 #9
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171296933
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:40 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Ergeren vind ik zo'n groot woord... leven en laten leven toch? Gewoon negeren.
Leven en laten leven is prima als dat van twee kanten komt. Maar het is meestal eenrichtingsverkeer. En nee, ik vind dat we er tegenin moeten gaan en ze geen vinger moeten geven, want als het kan pakken ze je hele hand.

In Nederland valt dit overigens nog wel mee hoor, dus wil er ook niet te dramatisch over doen. In andere landen, en andere geloven is het wel heel erg. Zodra het rechten probeert weg te pakken of te houden, is negeren geen optie wmb. Er tegenin.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 29 mei 2017 @ 15:02:10 #10
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_171301446
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:02 schreef AnnaVanRijn het volgende:
Goedendag allemaal,

Voor school moet ik een onderzoek uitvoeren die gaat over 'Tolerantie tussen religeuze groepen' (Joden, Moslims en Christenen) met behulp van een enquête. Hierbij heb ik respondenten nodig van verschillende leeftijdscategorieën die Moslim zijn, en ik zou het erg waarderen als jullie het zouden invullen!

De enquête duurt maar 5 min. en het is volledig anoniem. Alvast bedankt!

http://www.enquete.com/show?id=1057A9C5F8913DCDB04EC4CBA2FF83FD
Voor Nederlands kun je ook nog wel wat scholing gebruiken.
pi_171320898
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:02 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Voor Nederlands kun je ook nog wel wat scholing gebruiken.
Aangepast, k had te snel getypt
pi_171320915
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:27 schreef LuNaTiC het volgende:

ah, een 'moetje' dus. Misschien ben ik wel oud of ouderwets, maar leren ze je dan niet hoe je een beete doordacht onderzoek kunt doen? Een formuliertje maken en verspreiden kan iedereen wel...
Tja, mijn docent Maatschappijwetenschappen is niet de beste...
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:00:30 #13
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171321701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:12 schreef AnnaVanRijn het volgende:

[..]

Tja, mijn docent Maatschappijwetenschappen is niet de beste...
Toch niet nog steeds Peulen he?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171322182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Toch niet nog steeds Peulen he?
Helaas wel.. Zat jij vroeger ook op de school waar ik nu op zit? :o
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:35:22 #15
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171322387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:24 schreef AnnaVanRijn het volgende:

[..]

Helaas wel.. Zat jij vroeger ook op de school waar ik nu op zit? :o
Nee, ik zat in Utrecht op school, waar ie ook les gaf (geeft?). Maar een vriend van me die op het Anna van Rijn zat, had hem ook, vandaar de gok :+

Is het aanrandingsverhaal door die Mexicanen in die tent nog steeds zo hardnekkig? Zo niet, moet je hem vooral eens vragen, zal ie leuk vinden :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_171332433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nee, ik zat in Utrecht op school, waar ie ook les gaf (geeft?). Maar een vriend van me die op het Anna van Rijn zat, had hem ook, vandaar de gok :+

Is het aanrandingsverhaal door die Mexicanen in die tent nog steeds zo hardnekkig? Zo niet, moet je hem vooral eens vragen, zal ie leuk vinden :+
Oh aha. Ik weet niet zeker of hij het verhaal kent. Gaat het niet over zo'n andere docent op mijn school? Want dat 'aanrandingsverhaal' ging over hem
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:48:07 #17
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_171332711
Nee, dat ging over Peulen. Heeft ie zelf ook eens verteld geloof ik, en ik dacht ook dat ie het uiteindelijk niet tof vond. Maar goed, succes met je onderzoek verder :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')