abonnement Unibet Coolblue
pi_171318306
Als je heftige pijn hebt ga je zelfs kruipend naar de dokter
Nieuw is niet altijd beter.
pi_171318313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:27 schreef praadje het volgende:
Ga hem eens dat advies geven voor een fiets. Ben nu toch al lekker bezig op weg naar een ban. ~O>
Hij heeft al een fiets!

Ben jij nou een echte fan?
pi_171318316
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je heftige pijn hebt ga je zelfs kruipend naar de dokter
Ja maar bij Ad moet je dat heel voorzichtig aankleden. Snap je toch wel. Als je ook maar enigzins aan zijn pijn twijelt, berg je dan maar :( :(
pi_171318319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:30 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hij heeft al een fiets!

Ben jij nou een echte fan?
Ojee. Ik wist het echt niet. Sorry :@
pi_171318324
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Ojee. Ik wist het echt niet. Sorry :@
Alleen dat doet pijn aan zijn kontje, daarom wou hij ook een rokzadel kopen.
pi_171318332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:33 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Alleen dat doet pijn aan zijn kontje, daarom wou hij ook een rokzadel kopen.
Volgens mij had 'ie al zo'n aambeienzadel, maar deed het alsnog ontieeeeeegelijke pijn.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171318338
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:35 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Volgens mij had 'ie al zo'n aambeienzadel, maar deed het alsnog ontieeeeeegelijke pijn.
Ad wijst structureel alles van de hand. Be like Ad.
pi_171318345
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:27 schreef praadje het volgende:
Ga hem eens dat advies geven voor een fiets. Ben nu toch al lekker bezig op weg naar een ban. ~O>
Ad op de fiets? Echt niet! Hij het al meerdere malen in zijn films aangegeven dat hij dat echt niet gaat doen. Als hij op het zadel gaat zitten, dan het hij vreselijke pijn...
Leipe shit ouwe
pi_171318353
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Ad op de fiets? Echt niet! Hij het al meerdere malen in zijn films aangegeven dat hij dat echt niet gaat doen. Als hij op het zadel gaat zitten, dan het hij vreselijke pijn...
Da doet ontieeeeeeeeeeeegelijk zeer _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_171318365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:12 schreef praadje het volgende:
Oh. het is alweer verpest in zijn volgende video. Stop met zeiken en bemoeien enz enz. En hij kan niet naar de dokter want die woont aan de andere kant van het dorp. Gelukkig werd mijn naam niet genoemd maar ik ben wel benieuwd naar zijn reactie op mijn artikel over anuskloofjes. Ad is een beetje humeurig. Een beetje boel.
Ad woont kennelijk in een durp, waar de arts geen huisbezoeken aflegt. heel apart, dat Zevunberriguh
Leipe shit ouwe
pi_171318376
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Ad op de fiets? Echt niet! Hij het al meerdere malen in zijn films aangegeven dat hij dat echt niet gaat doen. Als hij op het zadel gaat zitten, dan het hij vreselijke pijn...
Nou dan moet hij de dokter maar laten komen, een oplossing zoeken voor zijn fissuur en dan kan hij daarna op de fiets. Pff soms word ook ik, zijn allergrootste fan het wel eens bui.
Net als die mensen die bij ons in de dokterspraktijk komen met klachten, ze krijgen medicatie mee en de week daarop komen ze weer met dezelfde klachten maar de medicatie hebben ze niet genomen want "ze houden niet van die rotzooi in hun lijf". En dan ben ik de geduld zelve maar dan heb ik soms wel eens moeite om niet te roepen "flikker op en zoek het zelf dan uit".
pi_171318419
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 01:43 schreef praadje het volgende:

[..]

Nou dan moet hij de dokter maar laten komen, een oplossing zoeken voor zijn fissuur en dan kan hij daarna op de fiets. Pff soms word ook ik, zijn allergrootste fan het wel eens bui.
Net als die mensen die bij ons in de dokterspraktijk komen met klachten, ze krijgen medicatie mee en de week daarop komen ze weer met dezelfde klachten maar de medicatie hebben ze niet genomen want "ze houden niet van die rotzooi in hun lijf". En dan ben ik de geduld zelve maar dan heb ik soms wel eens moeite om niet te roepen "flikker op en zoek het zelf dan uit".
Kan mij dat goed voorstellen met dat soort patiënten, moeilijk om dan professioneel te blijven. Ad rommelt ook liever zelf aan met zalfjes en pilletjes via internet. Beter wordt het niet. Als hij bloed moet laten prikken voor zijn diabetes, dan neemt hij gewoon een pilletje extra in voordat hij gaat. Als hij en grote plak Milka heeft gegeten, dan stelt hij het bloedprikken een paar dagen uit. Wie houdt hij nu voor de gek? Ik vind Ad vaak grappig., maar even vaak heel irritant en eigenwijs.
Leipe shit ouwe
pi_171318432
Nou weet je wat het vooral is. Zeg dan dat je geen medicatie wilt. Dan kan de arts naar een andere oplossing kijken of zeggen dat het zonder medicatie niet overgaat. Nu ga je via de doktersassistente naar de huisarts die je doorstuurt naar de apotheek waar de assistente je dure medicatie geeft die je thuis gewoon in een kastje flikkert. Dat is een boel geld wat nutteloos weggegooid wordt. Wil je dat allemaal niet ga dan niet klagen over je kwaaltjes.
pi_171318437
En die A.Vogel spullen. Als het bij Ad echt werkt prima maar de kans is groter dat de klachten dan tussen zijn oren zitten.
pi_171318440
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 02:00 schreef praadje het volgende:
En die A.Vogel spullen. Als het bij Ad echt werkt prima maar de kans is groter dat de klachten dan tussen zijn oren zitten.
Als het zo prima werkte dan had hij nu geen pijn, en kon ook gewoon fietsen.
pi_171318444
Als Ad zo doorgaat, word hij toch niet oud dus wat maakt het eigenlijk allemaal uit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171318463
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 02:02 schreef chroestjov het volgende:
Als Ad zo doorgaat, word hij toch niet oud dus wat maakt het eigenlijk allemaal uit.
Stel je voor dat hij een heel sterk hart heeft en 85 wordt. Dat is nog bijna 30 jaar minimaal 2x per dag een vlog, heel veel roerbakschotels en Thuisbezorgd maar nog veel meer geklaag. 30 jaar lang!!!
pi_171318473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 02:06 schreef praadje het volgende:

[..]

Stel je voor dat hij een heel sterk hart heeft en 85 wordt. Dat is nog bijna 30 jaar minimaal 2x per dag een vlog, heel veel roerbakschotels en Thuisbezorgd maar nog veel meer geklaag. 30 jaar lang!!!
Hahaha! Ik denk dat Ad bezwijkt aan scheurbuik of ondervoeding door gebrek aan vitamines. Zolang hij blijft zeggen dat kaas eten heel gezond is, verandert hij niet.
Leipe shit ouwe
pi_171318490
In zijn laatste video; "Ik ben wel gevallen hey. jullie denken er allemaal wel zo makkelijk over maar de pijn ging van mijn bil naar mijn ruggengraat naar mijn voorhoofd en zo naar mijn neus". Ik zou zeggen, keertje goed snuiten en dan is het weg. Maar ik heb alweer teveel comments gegeven dus ik zal morgen wel op mijn donder krijgen. ;( Dus ik hou me maar even stil.
pi_171318491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 02:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Hahaha! Ik denk dat Ad bezwijkt aan scheurbuik of ondervoeding door gebrek aan vitamines. Zolang hij blijft zeggen dat kaas eten heel gezond is, verandert hij niet.
:Y
pi_171318642
Ene Gooner onder mijn reactie aan Ad.

Niet te veel bemoeien met zijn leven oude oma dat je bent. En anders ga je gewoon op de blok. Je begint heel vervelend te worden zelfs nadat Ad jou meerdere malen gewaarschuwd heeft. Een keer is het klaar.

Wat een mafkees.

[ Bericht 27% gewijzigd door praadje op 30-05-2017 04:40:53 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:26:17 #222
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171319116
Goed dat je advies blijft geven en een wonder dat je niet al gebanned bent. Je hebt helemaal gelijk praadje dat Ad zichzelf tekort doet.

Ik vrees dat het alleen maar gaat leiden tot boosheid bij Ad en uiteindelijk een ban. Dat zou voor jullie beiden erg jammer zijn.

We kennen Ad nu eenmaal niet als iemand die reflecteert op zijn eigen keuzes en bereid is andere inzichten aan te nemen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:58:27 #223
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_171319259
Da dee me toch unne pijjnnnnnnnnnnnnnnnn

vind het wel een een beetje een langspeelplaat worden onze Ad :') (gek mannetje)
pi_171319646
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Ha dat is een goed begin. Ik ben al blij dat hij niet zegt "dan kijk je toch niet en anders help ik je wel". Dat gaf mij moed dus heb ik hem ook gelijk een artikel gegeven over anuskloofjes. Maar misschien ben ik nu een beetje overmoedig :@
:') :D
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:50:21 #225
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171319851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Ha dat is een goed begin. Ik ben al blij dat hij niet zegt "dan kijk je toch niet en anders help ik je wel". Dat gaf mij moed dus heb ik hem ook gelijk een artikel gegeven over anuskloofjes. Maar misschien ben ik nu een beetje overmoedig :@
Hoe kom jij aan artikelen over anuskloofjes? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')