Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;quote:Op maandag 29 mei 2017 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus jij denkt werkelijk begrepen te hebben wat diegene bedoelde met "domme mensen maken onderscheid op makkelijke kenmerken zoals ras en uiterlijk"? Om dan vervolgens met een reactie te komen die andere beoordeelt op ras en uiterlijk
Ja het is wel duidelijk dat jouw I.Q. onder het gemiddelde ligt, dus ja je hebt gelijk ik kom wat intelligentie niet bij jou in de buurt
En met de overige 99,9%?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je hebt zijn reactie totaal niet begrepen maar onderschrijft zijn stelling wel.
Waarom denk jij dat wij, die als enige overeenkomst blijkbaar dezelfde huidskleur hebben, verder gelijk zouden zijn? Dat jij je, door je angst, in die positie laat plaatsen betekend nog niet dat ik het ook zo zie. Denk zelfs dat ik meer overeenkomsten heb met een niet-westerse niet religieuze allochtoon dan met jou.
Ok je hebt gelijk gezien je eigen domheid en racismequote:Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;
1. Domme mensen (lager IQ) hanteren racistische denkbeelden
2. Het IQ in Afrika ligt (significant) lager dan in Europa
Welk racisme (en dus; welke domheid)?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk gezien je eigen domheid en racisme
[..]
Eh dat is wat jij stelt
Jij zit je racisme niet in je eigen reacties?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Welk racisme (en dus; welke domheid)?
Nee, en jij volgens mij ook niet. Maar je mag het nogmaals proberen.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jij zit je racisme niet in je eigen reacties?
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook meer domme Afrikanen dan domme Europeanen.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.
Oh ja dat is hetquote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij is geen racist want Afrikanen zijn dom.
Racisten vinden hun eigen denkbeelden niet racistisch. Vaak hebben ze daar een verklaring voor die ze zelf heel logisch vinden.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanenquote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zijn ook meer domme Afrikanen dan domme Europeanen.
In bed waarschijnlijk nog. LK is werkeloos.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanen
Lig je al onder je bed?
Heel slim gezien. En er zijn heel veel Afrikanen (zie de statistieken) met een (heel) laag IQ. Daarmee wordt niet gezegd dat Afrikanen dom(mer) zijn omdat ze Afrikaans, of zwart, zijn. En er wordt daarmee dus ook niet gezegd dat er geen slimme(re) Afrikanen zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer Afrikanen
Lig je al onder je bed?
quote:Op maandag 29 mei 2017 13:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heel slim gezien. En er zijn heel veel Afrikanen (zie de statistieken) met een (heel) laag IQ. Daarmee wordt niet gezegd dat Afrikanen dom(mer) zijn omdat ze Afrikaans, of zwart, zijn. En er wordt daarmee dus ook niet gezegd dat er geen slimme(re) Afrikanen zijn.
Juist, ik zeg iets wat niet racistisch is, jij interpreteert het desondanks (waarschijnlijk vanwege de onkunde om te kunnen gaan met ongewenste feiten) als racistisch, en vervolgens wordt mijn uitleg over waarom jij het verkeerd hebt gelezen als het omdraaien van dingen om niet als racistisch gezien te worden. Knap staaltje framewerk wel.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]Grappig hoe je het probeert te draaien om maar niet als racist gezien te worden.
Maar ja je hebt wel gelijk, donkere versies van jou moeten we hier ook niet willen.
Hoeveel kinderen heb jij nu al geproduceerd dan? Want dat is wat jouw "probleem" grotendeels gaat oplossen he.quote:Op maandag 29 mei 2017 10:36 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Inhoudelijk hebben ze ook geen argumenten. Om dit te maskeren gaan ze mensen maar stompzinnig en laf uitschelden. Dan ben je opeens een 'flikker', 'neonazi' of een 'mongooltje'. Holle vaten klinken het hardst, dat blijkt maar weer.
Ah het iedereen is gek behalve ikke argument, heel sterk weerquote:Op maandag 29 mei 2017 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Juist, ik zeg iets wat niet racistisch is, jij interpreteert het desondanks (waarschijnlijk vanwege de onkunde om te kunnen gaan met ongewenste feiten) als racistisch, en vervolgens wordt mijn uitleg over waarom jij het verkeerd hebt gelezen als het omdraaien van dingen om niet als racistisch gezien te worden. Knap staaltje framewerk wel.
Knap hoe je toegeeft ongelijk te hebben zonder dat door te hebben. Daar moet je wrs een speciaal soort debiel voor zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah het iedereen is gek behalve ikke argument, heel sterk weer
Is je I.Q al richting het vriespunt aan het gaan?
Klopt net als mensen die meteen de andere kant in schieten.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:24 schreef hpeopjes het volgende:
Mensen, zoals Chewie, die de feiten niet kunnen handelen en daarom maar in de linkse racismekramp schieten...
Meestal gaat het hier om verongelijkte, laagopgeleide, werkloze allochtonen
(Afrikanen?) met een laag I.Q.
Heel goed punt. Daar hadden de meesten hier even niet aan gedacht.quote:Op maandag 29 mei 2017 12:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat alle van kleur y dom(mer) en racistisch zijn. Het zijn simpelweg 2 (vermeende) feiten;
1. Domme mensen (lager IQ) hanteren racistische denkbeelden
2. Het IQ in Afrika ligt (significant) lager dan in Europa
Tja, wie denk je als buitenstaander te zijn dat beter te kunnen beoordelen dan een persoon in kwestie zelf?quote:Op maandag 29 mei 2017 13:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Racisten vinden hun eigen denkbeelden niet racistisch. Vaak hebben ze daar een verklaring voor die ze zelf heel logisch vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |