Gelukkig volgende week Dauphine, dan beginnen we weerquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gespannen, amice. Ik zie iedereen in een stuip schieten als het wieltje een paar centimeter afstand heeft van het achterwiel van Pozzovivo, iedereen denkt te zien hoe lastig DuMolain het heeft. In dit soort tijden weet iedereen te veranderen in een toppsychiater. De inkijkjes in de hersenen door mensen als Tjallingii en Harmeling zijn niet aan te slepen. Wat een massahysterie.
De benen helemaal leegmaken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:48 schreef wimderon het volgende:
Jos heeft echt een rustgevende stem. Zit wellicht wel een goede commentator in hem verscholen.
Mooi figuur inderdaad, drie jaar geleden tijdens de klimtijdrit van de Giro opeens van zijn fiets gestapt om zijn vriendin ten huwelijk te vragenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Jos als BFF willen. Wat een topgozer.
Dat was vandaag wel erg extreem, dat paniekerigequote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gespannen, amice. Ik zie iedereen in een stuip schieten als het wieltje een paar centimeter afstand heeft van het achterwiel van Pozzovivo, iedereen denkt te zien hoe lastig DuMolain het heeft. In dit soort tijden weet iedereen te veranderen in een toppsychiater. De inkijkjes in de hersenen door mensen als Tjallingii en Harmeling zijn niet aan te slepen. Wat een massahysterie.
Komt allemaal door Bobbie.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was vandaag wel erg extreem, dat paniekerige.
Bobbie is daar echt goed in, elke centimeter die Tom verschuift tot het hysterische analyseren. Erg vervelend.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom moet je je kompas in dit topic africhten op mensen met enige knowhow.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
WAAR IS DUMOULINquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bobbie is daar echt goed in, elke centimeter die Tom verschuift tot het hysterische analyseren. Erg vervelend.
Ik heb oprecht staan ijsberen voor de tvquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom moet je je kompas in dit topic africhten op mensen met enige knowhow.
Je gaat bijna denken dat Wielrennen nog complexere materie is dan de zwaartekrachttheorie van Newton.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bobbie is daar echt goed in, elke centimeter die Tom verschuift tot het hysterische analyseren. Erg vervelend.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:49 schreef Aguero het volgende:
Gisteren heb ik trouwens RR gespot op die slotklim.
[ afbeelding ]
We?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:57 schreef skysherrif het volgende:
Waarom krabben we ineens allemaal zo terug, paar dagen geleden zeiden we nog dat dumoulin met een minuut achterstand nog heel goeie papieren had. Nu is het uiteindelijk "maar" 53 seconden en het is ineens helemaal penibel.
Of zijn we vooral bang voor pinot
Graag gedaanquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom moet je je kompas in dit topic africhten op mensen met enige knowhow.
Benieuwd wie ze hebben ingevlogen. Han Kock willen ze zelfs in Hilversum niet voor de mogelijke archiefbeelden hebben lijkt me.quote:
Ik hoop Mart als freelancer.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze hebben ingevlogen. Han Kock willen ze zelfs in Hilversum niet voor de mogelijke archiefbeelden hebben lijkt me.
Nouja veel van de mensen die een aantal dagen geleden zeiden dat een minuut echt te doen was en een goeie uitgangspositie denken daar nu totaal anders over.quote:
Hopelijk hebben ze Mart ingehuurd. Zou epische tv opleveren.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze hebben ingevlogen. Han Kock willen ze zelfs in Hilversum niet voor de mogelijke archiefbeelden hebben lijkt me.
Wisten die mensen ook dat deze tijdrit na 3 weken Giro komt?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja veel van de mensen die een aantal dagen geleden zeiden dat een minuut echt te doen was en een goeie uitgangspositie denken daar nu totaal anders over.
Had je Clement erin ja?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De benen helemaal leegmaken.
Zo die heb ik even in notime uit mijn CM getyft.
En Bauke die naar Tom omkeek en het gaatje sloot.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:54 schreef Sheffield het volgende:
Iedereen hier heeft toch ook gezien dat Tom niet meesprintte in zijn groep, om te sparen voor morgen
Op 7,8 kilometer al.quote:Op zondag 28 mei 2017 00:01 schreef THEFXR het volgende:
morgen verandert Tom in Indurain en rijdt iedereen op 3 min
Ja.., het is de afgelopen constant gegaan toch over die laatste beslissende tijdrit.quote:Op zondag 28 mei 2017 00:00 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wisten die mensen ook dat deze tijdrit na 3 weken Giro komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |